|
|
« Wtorek, 14.11.2006, 20:31:57 - NIEPRZECZYTANA » |
|
strzelila mi uszczelka pod gowica uciekal mi plyn chlodzacy samochod wstawilem do mechanika teraz jest ok plyn juz nie ucieka. wymienilem olej i plyn w chlodnicy. problem jest w tym ze po wymianie oleju po jakims czasie pod korkiem wlewu oleju pojawila sie biala maż konsystencji kremu pod korkiem jest tego nie wiele ale z wezyka ktory wychodzi z silnika i wchodzi do filtra powietrza tez wychodzi ta biala maż czy moze byc tak ze po wymianie oleju wyplukalo te rasztki plynu chlodzacego z olejem? i dlatego to sie pojawilo?
prosze o rade
czy znowu do mechesa?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
|
|
« Odpowiedz #1 - Wtorek, 14.11.2006, 20:47:35 - NIEPRZECZYTANA » |
|
Przy wymianie czesc plynu mogla pojsc do oleju i nie wszystko splynelo przy wymianie oleju.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #2 - Wtorek, 14.11.2006, 20:52:38 - NIEPRZECZYTANA » |
|
wiec moglo byc tak ze teraz to wyplukalo i to wyszlo
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
|
|
« Odpowiedz #3 - Wtorek, 14.11.2006, 20:52:58 - NIEPRZECZYTANA » |
|
jest to tzw odma ... tu masz troche na ten temat http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=532.0
|
|
|
Zapisane
|
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
|
|
|
|
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
|
|
« Odpowiedz #4 - Wtorek, 14.11.2006, 21:03:06 - NIEPRZECZYTANA » |
|
Pewnie z czasem odparuje. Chyba ze ostatnio jezdzisz na bardzo krotkich trasach i silnik sie nie rozgrzewa. Staraj sie czyscic wezyk odpowietrzajacy silnik. Jak sie zapcha, albo zamarznie w nim ten syf mozesz miec klopot. W niektorych modelach silnikow konczy sie to wyrzuceniem oleju przez bagnet. A czym to grozi chyba nie musze tlumaczyc.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #5 - Czwartek, 16.11.2006, 18:43:56 - NIEPRZECZYTANA » |
|
jak rozmieszczone sa przedzialy temperatur na wskazniku jaka jest temp za tym szarym polem na pierwszej kresce a jaka jest na tej pionowej po srodku wskaznika? ja naprawde nie wiem. a to pomoze mi okreslic czy mam dogrzany silnik
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
|
|
« Odpowiedz #6 - Czwartek, 16.11.2006, 19:00:39 - NIEPRZECZYTANA » |
|
Pionowa - 90 po lewej - 70 po prawej - 110 Reszte mozna dedukowac
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7 - Czwartek, 16.11.2006, 19:06:02 - NIEPRZECZYTANA » |
|
wiec u mnie przy normalnej jezdzie jest i utrzymuje sie 70 czy to dobrze?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
|
|
« Odpowiedz #8 - Czwartek, 16.11.2006, 19:07:44 - NIEPRZECZYTANA » |
|
nie ... powinna być idealnie w pionie czyli 90 stopni :neutral:
|
|
|
Zapisane
|
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #9 - Czwartek, 16.11.2006, 19:10:03 - NIEPRZECZYTANA » |
|
i co teraz nalezaloby zrobic?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
|
|
« Odpowiedz #10 - Czwartek, 16.11.2006, 19:10:38 - NIEPRZECZYTANA » |
|
wiec u mnie przy normalnej jezdzie jest i utrzymuje sie 70 czy to dobrze? nie bardzo (sam tak mam) w zimie malo ale w lecie w sam raz Termostat do wymiany
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #11 - Czwartek, 16.11.2006, 19:10:58 - NIEPRZECZYTANA » |
|
po jakim czasie powinna osiagnac 90 stopni?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
|
|
« Odpowiedz #12 - Czwartek, 16.11.2006, 19:11:35 - NIEPRZECZYTANA » |
|
i co teraz nalezaloby zrobic? Np. sprawdzić czy termostat nie jest cały czas otwarty...
|
|
|
Zapisane
|
ASZ + FJW = TDI
|
|
|
|
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
|
|
« Odpowiedz #13 - Czwartek, 16.11.2006, 19:15:34 - NIEPRZECZYTANA » |
|
po jakim czasie powinna osiagnac 90 stopni? Roznie, malo wazne ale w koncu powinna tam dojsc i zostawac podczas jazdy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #14 - Czwartek, 16.11.2006, 19:15:59 - NIEPRZECZYTANA » |
|
tu bum sie zastanowil poniweaz sprawdzalem jak rozgrzewaja sie przewady od chlodnicy gorny waz sie nagrzewa dosyc szybko a dolny pozostaje zimny az do tej pierwszej kreski na wskazniku jak ja osiagnie to dolny waz sie dopiero robi cieply
[ Dodano: 2006-11-16, 19:17 ] jak np stoje w korku to ona dojdzie do pionowej ale pozniej przy jezdzie wraca znow na ta pierwsza kreske
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|