+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» problem po wymianie uszczelki pod glowica
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem po wymianie uszczelki pod glowica  (Przeczytany 12574 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
klonek
Gość



« Wtorek, 14.11.2006, 20:31:57 - NIEPRZECZYTANA »

strzelila mi uszczelka pod gowica uciekal mi plyn chlodzacy samochod wstawilem do mechanika teraz jest ok plyn juz nie ucieka. wymienilem olej i plyn w chlodnicy. problem jest w tym ze po wymianie oleju po jakims czasie pod korkiem wlewu oleju pojawila sie biala maż konsystencji kremu pod korkiem jest tego nie wiele ale z wezyka ktory wychodzi z silnika i wchodzi do filtra powietrza tez wychodzi ta biala maż czy moze byc tak ze po wymianie oleju wyplukalo te rasztki plynu chlodzacego z olejem? i dlatego to sie pojawilo?

 prosze o rade

 czy znowu do mechesa?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Wtorek, 14.11.2006, 20:47:35 - NIEPRZECZYTANA »

Przy wymianie czesc plynu mogla pojsc do oleju i nie wszystko splynelo przy wymianie oleju.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
klonek
Gość



« Odpowiedz #2 - Wtorek, 14.11.2006, 20:52:38 - NIEPRZECZYTANA »

wiec moglo byc tak ze teraz to wyplukalo i to wyszlo
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #3 - Wtorek, 14.11.2006, 20:52:58 - NIEPRZECZYTANA »

jest to tzw odma ... tu masz troche na ten temat http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=532.0
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #4 - Wtorek, 14.11.2006, 21:03:06 - NIEPRZECZYTANA »

Pewnie z czasem odparuje. Chyba ze ostatnio jezdzisz na bardzo krotkich trasach i silnik sie nie rozgrzewa. Staraj sie czyscic wezyk odpowietrzajacy silnik. Jak sie zapcha, albo zamarznie w nim ten syf mozesz miec klopot. W niektorych modelach silnikow konczy sie to wyrzuceniem oleju przez bagnet. A czym to grozi chyba nie musze tlumaczyc.
Zapisane

klonek
Gość



« Odpowiedz #5 - Czwartek, 16.11.2006, 18:43:56 - NIEPRZECZYTANA »

jak rozmieszczone sa przedzialy temperatur na wskazniku jaka jest temp za tym szarym polem na pierwszej kresce a jaka jest na tej pionowej po srodku wskaznika?
 ja naprawde nie wiem. a to pomoze mi okreslic czy mam dogrzany silnik
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #6 - Czwartek, 16.11.2006, 19:00:39 - NIEPRZECZYTANA »

Pionowa - 90
po lewej - 70
po prawej - 110
Reszte mozna dedukowac  :hmm:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
klonek
Gość



« Odpowiedz #7 - Czwartek, 16.11.2006, 19:06:02 - NIEPRZECZYTANA »

wiec u mnie przy normalnej jezdzie jest i utrzymuje sie 70 czy to dobrze?
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #8 - Czwartek, 16.11.2006, 19:07:44 - NIEPRZECZYTANA »

nie ... powinna być idealnie w pionie czyli 90 stopni  :neutral:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
klonek
Gość



« Odpowiedz #9 - Czwartek, 16.11.2006, 19:10:03 - NIEPRZECZYTANA »

i co teraz nalezaloby zrobic?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #10 - Czwartek, 16.11.2006, 19:10:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "klonek"
wiec u mnie przy normalnej jezdzie jest i utrzymuje sie 70 czy to dobrze?
nie bardzo (sam tak mam) w zimie malo ale w lecie w sam raz  ;-)

Termostat do wymiany
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
klonek
Gość



« Odpowiedz #11 - Czwartek, 16.11.2006, 19:10:58 - NIEPRZECZYTANA »

po jakim czasie powinna osiagnac 90 stopni?
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #12 - Czwartek, 16.11.2006, 19:11:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "klonek"
i co teraz nalezaloby zrobic?

Np. sprawdzić czy termostat nie jest cały czas otwarty...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #13 - Czwartek, 16.11.2006, 19:15:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "klonek"
po jakim czasie powinna osiagnac 90 stopni?
Roznie, malo wazne ale w koncu powinna tam dojsc i zostawac podczas jazdy.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
klonek
Gość



« Odpowiedz #14 - Czwartek, 16.11.2006, 19:15:59 - NIEPRZECZYTANA »

tu bum sie zastanowil poniweaz sprawdzalem jak rozgrzewaja sie przewady od chlodnicy
gorny waz sie nagrzewa dosyc szybko a dolny pozostaje zimny az do tej pierwszej kreski na wskazniku jak ja osiagnie to dolny waz sie dopiero robi cieply

[ Dodano: 2006-11-16, 19:17 ]
jak np stoje w korku to ona dojdzie do pionowej ale pozniej przy jezdzie wraca znow na ta pierwsza kreske
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» problem po wymianie uszczelki pod glowica
Skocz do: