+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina - dziwny "gwizd"
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Turbina - dziwny "gwizd"  (Przeczytany 19185 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
AlexBlack
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Częstochowa

« Poniedziałek, 13.11.2006, 08:09:36 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Gdy dodaję gazu,słyszę z przodu dziwny "świst",czy też "gwizd",nie wiem jak to Wam dokładniej wyjaśnić.Wydaje mi się,że to od turbiny,bo jak spadają obroty to ten dźwięk ginie.Kupiłem tego seata nie dawno i dopiero w ten weekend zrobiłem dłuższą trasę i troche go "przeciorałem" po trasie (ale znowu bez przesady) i praktycznie dopiero pod koniec drogi wskoczył mi ten dziwny dźwięk.Z mocą nic się nie dzieje,przynajmniej nie zauważyłem (chociaż już nie miałem okazji wyjechac na jakąś autostradę,żeby pojechac powiedzmy 140 km/h i zobaczyc czy dalej idzie do przodu).
Kupiłem tego seata od gościa,który czyścił turbinę.
Powinienem się martwić?Bo np kumpel moj pytał się mnie,czy jak jeżdże to słysze te turbine,a ja mu odpowiedziałem,że nie...Ale teraz słyszę:-) Może to normalne???
Jestem trochę laikiem w tych sprawach,więc proszę o pomoc i jakieś wskazówki...
Dzięki
Zapisane

Olo
nixuTDI
Gość



« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 13.11.2006, 08:29:18 - NIEPRZECZYTANA »

Jezeli jest to w miare cichy dzwiek to nie ma co sie martwic.. jezeli jest to glosne moze oznaczac, ze konczy sie turbo.
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 13.11.2006, 10:19:25 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdz weze z powietrzem. Moze gdzies guma pekła i dlatego swiszczy?
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
AlexBlack
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Częstochowa

« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 13.11.2006, 11:56:02 - NIEPRZECZYTANA »

Wczoraj nie mialem czasu,dzisiaj sie jeszcze poprzyglądam,ale...tak na wszelki wszelki wypadek....to wymiana turbiny to pewnie jest duzy koszt prawda....?
Zapisane

Olo
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 13.11.2006, 12:21:02 - NIEPRZECZYTANA »

A swiszczy w pelnym zakresie obrotow czy tylko w dolnych partiach?
Zapisane

AlexBlack
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Częstochowa

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 13.11.2006, 13:06:51 - NIEPRZECZYTANA »

Z tego co do tej pory zauwazylem to przy obrotach 1500-2500,ale tak jak pisalem wczesniej,nie mialem okazji bardziej go podgazowac wiec nie wiem jak jest wyzej...
Zapisane

Olo
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 13.11.2006, 20:20:43 - NIEPRZECZYTANA »

Dziura w dolocie, przerabialem to...
Zapisane
Asree
Gość



« Odpowiedz #7 - Sobota, 02.12.2006, 13:42:27 - NIEPRZECZYTANA »

the_ozyrys, w którym miejscu miałeś tą dziure ? Też mi tak świszczy, ale nie mogę nic znaleźć  :neutral: a przy przyspieszaniu ciężko sprawdzić gdzie to dokładnie  ;-)
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #8 - Sobota, 02.12.2006, 15:54:36 - NIEPRZECZYTANA »

W tym gumowym węzu od turbo... Niech Ci ktos depta, a Ty patrz pod maskę... Widać... ;-)
Zapisane
gregorjen
Gość



« Odpowiedz #9 - Piątek, 16.02.2007, 10:01:55 - NIEPRZECZYTANA »

witam!co wkoncu miales zepsute?ja sprawdzilem w swoim i tez mam od spodu zaolejony waz od przeplywki!co wymieniles?????
Zapisane
plazek
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Ochaby

« Odpowiedz #10 - Czwartek, 08.03.2007, 22:46:34 - NIEPRZECZYTANA »

Dobry

Ja tez mam podobny problem w 1.9 tdi 90 , przynajmniej tak sie mi zdaje bo od okolo 2000 slychac tak jak by sprezone powietrze, ale nie jestem pewien moze tak powinno byc aha i jeszcze jedno pytanko czy autko powinno cisnac rowno na calych obrotach bo od tak 2500 3000 przyspieszenie spada w porownaniu do 2000 tysiecy, robi sie taka jak by dziura w turbo.
wie ktos cos na ten temat??
Zapisane

_____________________
ALH
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #11 - Piątek, 09.03.2007, 08:52:24 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "plazek"
czy autko powinno cisnac rowno na calych obrotach bo od tak 2500 3000 przyspieszenie spada w porownaniu do 2000 tysiecy, robi sie taka jak by dziura w turbo.
Powinno Ci ciągnąć równo do 4tys,z tym że po 3tys moment zaczyna spadać i w przedziale 3-4tys nie będzie takiej jazdy jak między 2-3tys.

Cytat: "plazek"
bo od okolo 2000 slychac tak jak by sprezone powietrze,
Jeżeli turbina się załączy,to powinno być słychać cichy gwizd.
Zapisane
plazek
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Ochaby

« Odpowiedz #12 - Piątek, 09.03.2007, 18:49:18 - NIEPRZECZYTANA »

aha, no to jaka moze byc przyczyna ze auto od 2500 juz nie ciagnie rowno?? mial ktos cos takiego??
Zapisane

_____________________
ALH
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #13 - Piątek, 09.03.2007, 18:58:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "plazek"
no to jaka moze byc przyczyna ze auto od 2500 juz nie ciagnie rowno??
Przepływomierz? Zapieczone kierownice? Zrób diagnoze VAG...
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #14 - Piątek, 09.03.2007, 23:12:57 - NIEPRZECZYTANA »

Może dziura w gumowym wężu od/do IC...? Kierownice nie, bo ich nie posiadasz... ;-)
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina - dziwny "gwizd"
Skocz do: