+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Za mało prądu???
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Za mało prądu???  (Przeczytany 12905 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
gld
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tychy

« Piątek, 10.11.2006, 13:10:39 - NIEPRZECZYTANA »

Strasznie dziwna sprawa, przynajmniej jak dla mnie :? .
Więc chodzi o to, że podczas postaju (np na światłach), na wolnych obrotach włącze cokolwiek elektrycznego to strasznie spadają obroty (na około 2 sekundy) i auto się zaczyna ksztusić a buda trzęść jak w przegubowym ikarusie. Nawet jeśli przekręce kierownicą i pompa wspomagania zadziała to też to samo, wycieraczki, tylna szyba, światła. Oczywiście po tych sekundkach obroty znów wracają do swojej (i tak za niskiej) normy 850 r/min :niewiem: .
Pomóżcie, co to może być :?:
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #1 - Piątek, 10.11.2006, 15:41:14 - NIEPRZECZYTANA »

A z którego roku ta Twoja Iza ????
Wspomaganie elektryczne ?????
Oczyść klemy na akumulatorze a jak nie pomoże to podmień akumulator bo może ma juz zbyt małą pojemność. Jak masz od kogo to pożycz na chwilę tylko nie pomyl biegunów bo są prawe i lewe.
3ci możliwośc to uszkodzony alternator ale to jest najmniej prawdopodobne ....
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
SMERU
Gość



« Odpowiedz #2 - Piątek, 10.11.2006, 15:51:57 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie tez na chwile spadaja obroty w satuacji jak opisales ale nie ma tych skutkow ubocznych co opisales.
Zapisane
MOTOCHIC
Gość



« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 13.11.2006, 13:31:43 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdzałeś napięcie ładowania :?: W serwisie twierdzą że gdy przy zapalonym silniku (uruchominym) włączy się jednocześnie ogrzewanie tylnej szyby i "długie"  a samochód nie zgaśnie to ładowanie jest dobre. Generalnie szukałbym przyczyny w aku, może jego wydajność nie jest już taka jak być powinna.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 13.11.2006, 13:42:23 - NIEPRZECZYTANA »

Na pocztek trzeba by sprawdzic akumulator a pozniej alternator.
Jaki to dokladnie samochod?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
gld
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tychy

« Odpowiedz #5 - Środa, 15.11.2006, 10:32:03 - NIEPRZECZYTANA »

Ibiza '95  silnik 1.4 monowtrysk. wersja GLX.
Jeszcze pytanko jedno mam, w jaki sposób podnieść niskie obroty??
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #6 - Środa, 15.11.2006, 10:45:53 - NIEPRZECZYTANA »

Wspomagania nie masz elektrycznego wiec nie rozumiem zwiazku z obrotami.
Podstaw na probe inny akumulator i podlacz miernik - zobacz jakie napiecie jest podczas wlaczania odbiornikow.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #7 - Środa, 15.11.2006, 19:35:23 - NIEPRZECZYTANA »

A mnie sie cos widzi ze jakiekolwiek obciazenie silnika (czy to przez alternator, czy pompe wspomaganie) powoduje te anomalie. Przy skokowym obciazeniu silnika powinna sie nieznacznie zwiekszyc dawka paliwa, aby utrzymac obroty. Z jakichs przyczyn reakcja kompa jest opozniona i to raczej nie bedzie aku, czy alternator. Niestety nie przychodzi mi nic do glowy co to jest. Ale moze tym rozumowaniem kogos naprowadze na jakis trop.
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #8 - Środa, 15.11.2006, 19:48:40 - NIEPRZECZYTANA »

Hmm a może nie wszystkie 'wysokoprądowe' połączenia w instalacji są poprawne i przy zwiększeniu poboru prądu zaczynają się kłopoty :?:  :hmm:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #9 - Środa, 15.11.2006, 20:21:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KYS"
Hmm a może nie wszystkie 'wysokoprądowe' połączenia w instalacji są poprawne i przy zwiększeniu poboru prądu zaczynają się kłopoty

Ale juz ktos pisal ze tam jest pompa wspomagania napedzana paskiem. Wiec to chyba nie tedy droga. (choc kto wie?) Diagnoza na odleglosc jest naprawde trudna.
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #10 - Środa, 15.11.2006, 20:35:21 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KKKKris"
Ale juz ktos pisal ze tam jest pompa wspomagania napedzana paskiem. Wiec to chyba nie tedy droga. (choc kto wie?)

No tak, ale również było:
Więc chodzi o to, że podczas postaju (np na światłach), na wolnych obrotach włącze cokolwiek elektrycznego to strasznie spadają obroty
Więc wygląda na 'problem elektryczny'...  ;-)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #11 - Środa, 15.11.2006, 21:00:35 - NIEPRZECZYTANA »

Alternator w momencie wlaczenia jakiegos odbiornika energii elektrycznej rowniez obciaza silnik podobnie jak pompa.
Zapisane

gld
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tychy

« Odpowiedz #12 - Niedziela, 19.11.2006, 21:03:38 - NIEPRZECZYTANA »

po mału załamuje ręce  :? . Pompa wspomagania niby na pasku, no ale i tak mi obroty strasznie w dół lecą.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #13 - Niedziela, 19.11.2006, 21:20:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KKKKris"
Alternator w momencie wlaczenia jakiegos odbiornika energii elektrycznej rowniez obciaza silnik podobnie jak pompa.

Cytat: "gld"
Pompa wspomagania niby na pasku, no ale i tak mi obroty strasznie w dół lecą.

Mialem na mysli pompe napedzana paskiem. W koncu gdy obracasz kierownica to pompa pobiera wiecej energii z silnika z ktorego jest napedzana.
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #14 - Niedziela, 19.11.2006, 22:43:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "gld"
Pompa wspomagania niby na pasku, no ale i tak mi obroty strasznie w dół lecą.

A może pompa wspomagania za bardzo obciąża i 'dławi' silnik :?:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Za mało prądu???
Skocz do: