+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Swap silnika TDI
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Swap silnika TDI  (Przeczytany 106781 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #45 - Poniedziałek, 19.11.2007, 23:30:43 - NIEPRZECZYTANA »

Ps. Misiu jak jedziesz 180-200 to naprawde olej sie gotuje o co chodzi z tym?? Bo ja ostatnio minimalnie wolniej jezdze ale nie zauwazylem nic specjalnego poza tym ze troszke oleju zniknelo :D
Jak leciałem po autobahnie 200 km/h to po paru minutach olej miał temp 110-115 stopni co już jest duzo i traci on już powoli swoje właściwości. Szkoda mi było auta i zwalniałem potem żeby troche ostudzic i znów palnik  ;)  Oj 6 bieg by sie przydał ....
Zapisane

Seat Leon TS bigT
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #46 - Poniedziałek, 19.11.2007, 23:54:17 - NIEPRZECZYTANA »

Albo chłodniczkę oleju trzeba założyć... ;)
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #47 - Poniedziałek, 19.11.2007, 23:59:28 - NIEPRZECZYTANA »

misiek na jakim oleju jeździsz? mi Motul nigdy nie doszedł 108 stopni, jadąc z niemiec 160km/h dobrą godzine temperatura oleju wynosiła 100-102 stopnie i to latem ;D
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #48 - Wtorek, 20.11.2007, 00:16:35 - NIEPRZECZYTANA »

Tomi, a mi Motul robi spokojnie 110-112 przy 1,80zł...
Spróbuj troszkę szybciej pojeździć... ;)
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #49 - Wtorek, 20.11.2007, 00:30:57 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: the_ozyrys
Tomi, a mi Motul robi spokojnie 110-112 przy 1,80zł...
Spróbuj troszkę szybciej pojeździć... 
Może powinnienś go już wymienić  ;D , ja na a4 przy 200km/h jadąc jakies 10km mam 106-108 max, wiec jeżdzić szybciej nei trzeba tylko olej czesto zmieniać na dobry ;D
Zapisane
juri Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Ibiza '01 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #50 - Wtorek, 20.11.2007, 07:18:23 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,ja seryjnym ASV z oryginalnymi oponami 185/55 wyciągnąłem max 207,próbowałem kilkakrotnie i to wszystko co dało sie wyciągnąć!!A po wirusie ile można poprawić ten wynik? :evil:
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #51 - Wtorek, 20.11.2007, 10:13:10 - NIEPRZECZYTANA »

Można, 207 to i tak bdb jak na taką moc, w 215 też wierze, ale z górki ;D
Zapisane
wizz
Gość



« Odpowiedz #52 - Wtorek, 20.11.2007, 10:15:39 - NIEPRZECZYTANA »

Mówimy o 207 licznikowych, tak? ;)
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #53 - Wtorek, 20.11.2007, 13:45:00 - NIEPRZECZYTANA »

W 6L jest kilka rodzajow skrzyn, z tego cupra ma chyba najbardziej niefortunna. Zaloz skrzynie 5ke ASD lub EGS jak juz chcesz cos zmieniac. U mnie na ori skrzyni bez problemu robie 220 licznikowe.
Zapisane

misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #54 - Wtorek, 20.11.2007, 16:08:41 - NIEPRZECZYTANA »

Miałem Motul i też mi dochodziła temp do 110 bez problemu, więc przestałem przepłacać  :P
Zapisane

Seat Leon TS bigT
monopolowy
Gość



« Odpowiedz #55 - Wtorek, 20.11.2007, 17:23:46 - NIEPRZECZYTANA »

Ja mam motula 6100, przy jeździe 130-140km/h przez jakieś 10-20 minut (nie schodząc poniżej 130 ani razu) temp była 98-100
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #56 - Wtorek, 20.11.2007, 17:48:01 - NIEPRZECZYTANA »

a jaka może być temperatura oleju w silniku apq (1,4) przy jeździe przez dłuższy czas z prędkościami od 140 do 170 ?
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #57 - Wtorek, 20.11.2007, 18:01:41 - NIEPRZECZYTANA »

Co do skrzyn:
nie ma mozliwosci zbudowania hybrydy 5 i 6 biegowiej> To zupelnie inne skrzynie nawet wizualnie...6 ma dwa wałki  :)
Generalnie 6 bieg skrzynia tylko na autostradzie pokazuje pazurki. W miescie jest upierdliwa. 90% skrzyn 6bieg ma takie krotkie przelozenia pierwszego biegu ze az cholera bierze (wyjatek Cupra). Zaleta natomiast jest sprzeglo ktore w 6bieg ma 240mm srednicy (5bieg 288mm) i daje rade przy momentach grubo wiekszych.
Proponuje zrobic tak jak ja: zalozyc skrzynie ASD ...

Co do swapa to tak: silnik cupry samym programem robisz pod 200KM i 400Nm. By tyle miec w VP musisz:
- zalozyc turbo arl albo hybryde
- wtryski 230
- pompe 11
- FMIC
Koszt zabawy ok 7tys sie zamknie ale trzeba by doliczyc jeszcze wlasnie mocne sprzeglo (albo sachs 228mm albo VR6) i duperele jak kolektor czy flansze.
Sprzedajac swoje stare graty mozna ok 1500-2000zl odzyskac.

Pytanie wiec za ile masz caly silnik wraz ze skrzynia od Cupry (wiazki, komputer zegary). Jak ponizej 5tys zl to swap zaczyna byc atrakcyjny bo 200KM w PD to wiecej niz 200KM w VP
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #58 - Wtorek, 20.11.2007, 18:05:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: rob555
Zaleta natomiast jest sprzeglo ktore w 6bieg ma 240mm srednicy (5bieg 288mm) i daje rade przy momentach grubo wiekszych.
To ja poproszę o wyjaśnienie...
Sądziłem, że większa średnica -> większa powierzchnia -> możliwość przeniesienia większych sił...  :-\
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #59 - Wtorek, 20.11.2007, 18:39:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: rob555
sprzeglo ktore w 6bieg ma 240mm srednicy (5bieg 288mm)
Literówka,powinno być 228mm  ;)
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Swap silnika TDI
Skocz do: