Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Swap silnika TDI
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
13
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Swap silnika TDI (Przeczytany 106796 razy)
0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.
misiu_tdi
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #45 -
Poniedziałek, 19.11.2007, 23:30:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: vertor Poniedziałek, 19.11.2007, 22:54:57
Ps. Misiu jak jedziesz 180-200 to naprawde olej sie gotuje o co chodzi z tym?? Bo ja ostatnio minimalnie wolniej jezdze ale nie zauwazylem nic specjalnego poza tym ze troszke oleju zniknelo
Jak leciałem po autobahnie 200 km/h to po paru minutach olej miał temp 110-115 stopni co już jest duzo i traci on już powoli swoje właściwości. Szkoda mi było auta i zwalniałem potem żeby troche ostudzic i znów palnik
Oj 6 bieg by sie przydał ....
Zapisane
Seat Leon TS bigT
the_ozyrys
Administrator
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4
WWW
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #46 -
Poniedziałek, 19.11.2007, 23:54:17 -
NIEPRZECZYTANA
»
Albo chłodniczkę oleju trzeba założyć...
Zapisane
Tominator
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #47 -
Poniedziałek, 19.11.2007, 23:59:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
misiek na jakim oleju jeździsz? mi Motul nigdy nie doszedł 108 stopni, jadąc z niemiec 160km/h dobrą godzine temperatura oleju wynosiła 100-102 stopnie i to latem
Zapisane
the_ozyrys
Administrator
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4
WWW
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #48 -
Wtorek, 20.11.2007, 00:16:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tomi, a mi Motul robi spokojnie 110-112 przy 1,80zł...
Spróbuj troszkę szybciej pojeździć...
Zapisane
Tominator
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #49 -
Wtorek, 20.11.2007, 00:30:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: the_ozyrys
Tomi, a mi Motul robi spokojnie 110-112 przy 1,80zł...
Spróbuj troszkę szybciej pojeździć...
Może powinnienś go już wymienić
, ja na a4 przy 200km/h jadąc jakies 10km mam 106-108 max, wiec jeżdzić szybciej nei trzeba tylko olej czesto zmieniać na dobry
Zapisane
juri
Użytkownik
Offline
Skąd: Wielkopolska
Samochód: Ibiza '01 1.9 TDI ASV
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #50 -
Wtorek, 20.11.2007, 07:18:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam,ja seryjnym ASV z oryginalnymi oponami 185/55 wyciągnąłem max 207,próbowałem kilkakrotnie i to wszystko co dało sie wyciągnąć!!A po wirusie ile można poprawić ten wynik?
Zapisane
Tominator
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #51 -
Wtorek, 20.11.2007, 10:13:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
Można, 207 to i tak bdb jak na taką moc, w 215 też wierze, ale z górki
Zapisane
wizz
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #52 -
Wtorek, 20.11.2007, 10:15:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mówimy o 207 licznikowych, tak?
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #53 -
Wtorek, 20.11.2007, 13:45:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
W 6L jest kilka rodzajow skrzyn, z tego cupra ma chyba najbardziej niefortunna. Zaloz skrzynie 5ke ASD lub EGS jak juz chcesz cos zmieniac. U mnie na ori skrzyni bez problemu robie 220 licznikowe.
Zapisane
http://seat-racing.pl
misiu_tdi
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #54 -
Wtorek, 20.11.2007, 16:08:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
Miałem Motul i też mi dochodziła temp do 110 bez problemu, więc przestałem przepłacać
Zapisane
Seat Leon TS bigT
monopolowy
Gość
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #55 -
Wtorek, 20.11.2007, 17:23:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja mam motula 6100, przy jeździe 130-140km/h przez jakieś 10-20 minut (nie schodząc poniżej 130 ani razu) temp była 98-100
Zapisane
mac456x9
Użytkownik
Offline
Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #56 -
Wtorek, 20.11.2007, 17:48:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
a jaka może być temperatura oleju w silniku apq (1,4) przy jeździe przez dłuższy czas z prędkościami od 140 do 170 ?
Zapisane
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #57 -
Wtorek, 20.11.2007, 18:01:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
Co do skrzyn:
nie ma mozliwosci zbudowania hybrydy 5 i 6 biegowiej> To zupelnie inne skrzynie nawet wizualnie...6 ma dwa wałki
Generalnie 6 bieg skrzynia tylko na autostradzie pokazuje pazurki. W miescie jest upierdliwa. 90% skrzyn 6bieg ma takie krotkie przelozenia pierwszego biegu ze az cholera bierze (wyjatek Cupra). Zaleta natomiast jest sprzeglo ktore w 6bieg ma 240mm srednicy (5bieg 288mm) i daje rade przy momentach grubo wiekszych.
Proponuje zrobic tak jak ja: zalozyc skrzynie ASD ...
Co do swapa to tak: silnik cupry samym programem robisz pod 200KM i 400Nm. By tyle miec w VP musisz:
- zalozyc turbo arl albo hybryde
- wtryski 230
- pompe 11
- FMIC
Koszt zabawy ok 7tys sie zamknie ale trzeba by doliczyc jeszcze wlasnie mocne sprzeglo (albo sachs 228mm albo VR6) i duperele jak kolektor czy flansze.
Sprzedajac swoje stare graty mozna ok 1500-2000zl odzyskac.
Pytanie wiec za ile masz caly silnik wraz ze skrzynia od Cupry (wiazki, komputer zegary). Jak ponizej 5tys zl to swap zaczyna byc atrakcyjny bo 200KM w PD to wiecej niz 200KM w VP
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #58 -
Wtorek, 20.11.2007, 18:05:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: rob555
Zaleta natomiast jest sprzeglo ktore w 6bieg ma 240mm srednicy (5bieg 288mm) i daje rade przy momentach grubo wiekszych.
To ja poproszę o wyjaśnienie...
Sądziłem, że większa średnica -> większa powierzchnia -> możliwość przeniesienia większych sił...
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
Miro
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009
Odp: Swap silnika TDI
«
Odpowiedz #59 -
Wtorek, 20.11.2007, 18:39:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: rob555
sprzeglo ktore w 6bieg ma 240mm srednicy (5bieg 288mm)
Literówka,powinno być 228mm
Zapisane
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
13
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Swap silnika TDI
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...