+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Swap silnika TDI
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Swap silnika TDI  (Przeczytany 106700 razy)
0 użytkowników i 17 Gości przegląda ten wątek.
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #150 - Wtorek, 29.06.2010, 18:06:36 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Co moge wsadzić do Ibizy 98 rok AFN żeby pasowało oczywiście TDI? Przerabiał juz ktos taki temat? Może być nawet 90 konny, do pałowania mam juz inne auto Ibiza ma byc na dojazdy do pracy. 90 konny 1Z, AHU podejdzie?

Z góry dzięki
Zapisane

Seat Leon TS bigT
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #151 - Wtorek, 29.06.2010, 23:54:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: misiu_tdi
Witam,

Co moge wsadzić do Ibizy 98 rok AFN żeby pasowało oczywiście TDI? Przerabiał juz ktos taki temat? Może być nawet 90 konny, do pałowania mam juz inne auto Ibiza ma byc na dojazdy do pracy. 90 konny 1Z, AHU podejdzie?

Z góry dzięki

do pałowania masz " white lightning" znajomy robił swapa TDI w B5...miał właśnie 90 KM AHU i kupił AFNa bez osprzetu i zrobił jak my to nazywamy "hybryde"...AFN na osprzecie od AHU gdzie np była pompa 11 ;)
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #152 - Środa, 30.06.2010, 08:24:52 - NIEPRZECZYTANA »

No własnie slyszalem ze ponoc AHU pasuje. Tylko mniejszy wybór silników bo Passat ma wzdłużnie a ja poprzecznie. Na allegro do Passatów full silników a z Ibizą gorzej  :(
Zapisane

Seat Leon TS bigT
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #153 - Środa, 30.06.2010, 10:53:54 - NIEPRZECZYTANA »

jak wezmiez poprzeczny to troche rzeczy jest do zmiany... miedzy innymi miska olejowa. Szukaj bloku ASZ/ARL czy nawret ATD (do 200ps styka) napewno mlodszy bedzie niz ahu.
Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #154 - Środa, 30.06.2010, 11:50:39 - NIEPRZECZYTANA »

Kozak, no własnie w Ibizie jest poprzecznie silnik więc poprzecznego też szukam.

Podejdzie blok ASZ/ARL? Ale głowica musi zostać z vp?
Zapisane

Seat Leon TS bigT
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #155 - Środa, 30.06.2010, 14:57:14 - NIEPRZECZYTANA »

Tak, blok z poprzecznego pochodzi bez problemu. Glowica zostaje z vp.

Zapytaj robbb'a, on chyba mial jak dobrze kojarze dol od asz/arl a gore od vp, w takim polaczeniu z tego co wiem nie wystepuje problem z wydmuchana uszczelka pod glowica ;)
« Ostatnia zmiana: Środa, 30.06.2010, 14:58:35 wysłane przez Kozak » Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #156 - Środa, 30.06.2010, 15:34:06 - NIEPRZECZYTANA »

No własnie Rob tak miał, tylko że ja nie chce inwestowac w kolejne graty. Pewnie wiele innych elementów nie będzie pasować przy dole z PD  :(

Troche lipa bo nie ma za duzo słupków z poprzecznego motoru AFN na allegro, zastanawiam sie czy nie rozbierać tego padła na części a auto kupie nowe. Bo nawet jak kupie blok z głowicą to tez będzie już stare i zmęczone badziewie. Bez sensu ...
Zapisane

Seat Leon TS bigT
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #157 - Środa, 30.06.2010, 20:47:12 - NIEPRZECZYTANA »

misiu_tdi, to kup asv/agr i bedzie po problemie - silnik montowany w 6k2 wiec wedlug mnie nie powinno byc problemu z zalozeniem w 6k.
Aha jak mozesz to napisz co sie stało z obecnym motorem :-X
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #158 - Czwartek, 01.07.2010, 15:57:17 - NIEPRZECZYTANA »

Więc jest tak że leciałem sobie autostradą A1 na pełnym ogniu i po chwili coś strzeliło auto straciło moc ... Padło turbo. Kupiłem turbo od AWX załozyłem jednego dnia, na drugi dzień jade i nagle bum i auto zgasło.

Padła kolejna turbina  :o Auto juz nie chciało odpalić na padniętym turbo. Więc allegro i kupiłem jeszcze jedną AWX. Turbo wsadzone zalane olejem, dolot wypłukany a auto nie chce odpalić. Słychać że nie wszystkie cylindy pracują  >:(  jednego wtrysku nie dalismy rade wyciągnąć ale na 1 i 2 kompresji brak, a na 4 była OK.

Teraz co sie mogło stać, czy jest mozliwe że kawałki wirnika z turbo wpadły przez IC do głowicy?? Byłem juz taki zły że trzasnąłem maską i auto tydzień juz stoi ale przysło jeszcze mi do głowy że może rozrząd przeskoczył??? Choc jeśli tak sie stało to silnik zapewne tez jest juz uszkodzony.

Teraz w weekend zrzuce pokrywe zaworów, zakręce kołem zamachowym i zobacze jak to pracuje. Sprawdze tez ustawienie rozrządu. Jesli to nie będzie przyczyną to znaczy że jednak coś musiało wpaść do silnika i pokrzywić zawory  :(  Szkoda bo motor był zdrowy, ładnie pracował i nagle kaputt ... coś tu nie gra.

Macie jakieś pomysły? Nagle po tym jak padło turbo auto nie chce odpalić. Remontu jednostki chyba nie bede robił i wtedy Ibiza idzie na części ... szkoda bo o zmianie auta juz myslałem ale chciałem kasować go na czyjeś OC a tak to dupa ...
Zapisane

Seat Leon TS bigT
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #159 - Czwartek, 01.07.2010, 18:38:13 - NIEPRZECZYTANA »

Wirnik raczej nie ,bo jeszcze masz IC, i on raczej zatrzyma duze kawalki metalu... moze korby sie pokrzywily ? moze pierscienie na zawroach sie przyciely ? raczej trzeba zdjac glowice zeby ocenic co sie stalo.
Zapisane
Medziu Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Barlinek
Samochód: Cordoba '97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #160 - Środa, 12.01.2011, 18:32:44 - NIEPRZECZYTANA »

Moj brat ma golfa 3 1.9 tdi AHU po wypadku i stad moje pytanie ile problemu bedzie ze swapem od mechanicznej strony dam rade bardziej interesuje mnie czy elektryka podejdzie tzn. czy musial bym klasc z calutkiego auta czy wystarczylo by od skrzynki bezpiecznikow do komputera i calej reszty osprzetu ?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #161 - Środa, 12.01.2011, 18:54:51 - NIEPRZECZYTANA »

od skrzynki do komory silnika i osprzetu
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #162 - Czwartek, 13.01.2011, 00:04:33 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
od skrzynki do komory silnika i osprzetu

po co dodajesz ludziom roboty ?

Przekladasz caly silnik razem z elektryka i kompem, prawdopobnie tylko wypniesz kompa i wepniesz z tdi, a wiazka kabinowa bedzie pasowala, no moze pare kabelkow trzeba bedzie tylko zmienic, nowej instalacji od bezpiecznikow nie musisz ciagnac. wystarcza 2 schematy, twoj i od tego tdi i wszystko bedzie widac...

Poza tym musisz zmienic zbiornik paliwa, zegary...
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 13.01.2011, 00:05:51 wysłane przez Kozak » Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #163 - Czwartek, 13.01.2011, 00:29:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Kozak
Poza tym musisz zmienic zbiornik paliwa, zegary...
no i skoro Kozak wspomniał o takich "szczegółach" to nie zapomnij o hamulcach  :!:
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #164 - Czwartek, 13.01.2011, 19:42:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Kozak
po co dodajesz ludziom roboty ?
ja nikomu nie dodaje
Cytat: Kozak
pare kabelkow trzeba bedzie tylko zmienic
to pare kabelkow bedzie naj bardziej denerwujace w calej pracy
a po co zmieniac zbiornik?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Swap silnika TDI
Skocz do: