+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Swap silnika TDI
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Swap silnika TDI  (Przeczytany 106754 razy)
0 użytkowników i 18 Gości przegląda ten wątek.
mirass Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław/Oborniki Śl.
Samochód: była Ibiza 1,8 T 20VT jest Golf VII R

« Odpowiedz #90 - Niedziela, 15.06.2008, 11:01:50 - NIEPRZECZYTANA »

a ile $ trzeba dac na sama robocizne przy swapie np. na arla?

nigdy nie liczylem kosztów :) szkoda nerwów
Zapisane

kamil
Gość



« Odpowiedz #91 - Niedziela, 15.06.2008, 11:06:34 - NIEPRZECZYTANA »

a ile $ trzeba dac na sama robocizne przy swapie np. na arla?

nigdy nie liczylem kosztów :) szkoda nerwów
hehehe, dobre podejscie. :D
ale tak pi razy drzwi?
silnik i wszystko co potrzebne plus ile tysiakow?
Zapisane
mirass Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław/Oborniki Śl.
Samochód: była Ibiza 1,8 T 20VT jest Golf VII R

« Odpowiedz #92 - Poniedziałek, 16.06.2008, 14:07:16 - NIEPRZECZYTANA »

a ile $ trzeba dac na sama robocizne przy swapie np. na arla?

nigdy nie liczylem kosztów :) szkoda nerwów


hehehe, dobre podejscie. :D
ale tak pi razy drzwi?
silnik i wszystko co potrzebne plus ile tysiakow?

ok.8 tys
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 16.06.2008, 14:10:26 wysłane przez mirass » Zapisane

kamil
Gość



« Odpowiedz #93 - Poniedziałek, 16.06.2008, 14:36:43 - NIEPRZECZYTANA »

dzieki. zatem bede grzebal dalej w swoim silniku, hehe. ;)
Zapisane
Bzysiek Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Ibiza GT TDI '98

« Odpowiedz #94 - Poniedziałek, 16.06.2008, 19:27:50 - NIEPRZECZYTANA »

Ja jakbym teraz miał grzebac, to robiłbym SWAPa. Dojście do 180KM kosztowało mnie około 7 tyś. A tak wrzuciłbym chociażby ASZ'ta i sam chip i jest 175KM, a potem to już z górki hehe. Albo ARL'a i chip i jest ponad 190KM i silnik nie jest tak wyżyłowany jak VP.
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #95 - Poniedziałek, 16.06.2008, 22:51:04 - NIEPRZECZYTANA »

To sie tylko tak wydaje ze to takie proste ;) Jezeli nie celujesz w grubo ponad 200 to swap calkowicie mija sie z celem.
Zapisane

mirass Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław/Oborniki Śl.
Samochód: była Ibiza 1,8 T 20VT jest Golf VII R

« Odpowiedz #96 - Wtorek, 17.06.2008, 10:26:46 - NIEPRZECZYTANA »

To sie tylko tak wydaje ze to takie proste ;) Jezeli nie celujesz w grubo ponad 200 to swap calkowicie mija sie z celem.

dokładnie..ja swapa zrobilem z dwóch powodów - te czarne chmury za mną na VP i dla ideii- trzeba iść do przodu

po sprzedaży gratów wiele nie dołożyłem :angel:
Zapisane

Bzysiek Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Ibiza GT TDI '98

« Odpowiedz #97 - Wtorek, 17.06.2008, 17:42:22 - NIEPRZECZYTANA »

No, bo teraz to górskie powietrze jest :D. No to wiadomo, że więcej niż 200 kucy by sie robiło, bo szybko sie nudzi ;).
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #98 - Środa, 18.06.2008, 22:06:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mirass
te czarne chmury za mną na VP

Te czarne chmury to wlasnie jeden z niewielu plusow dlubania VP ;D Wiem ze to juz fetysz, ale... :P
Zapisane

MAGIC87 Mężczyzna
320 Nm przy 1800 i 160 KM przy 3200
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Częstochowa/Kłomnice
Samochód: Byla ibiza Fl, jest Audi A4+, Fiat Ducato

« Odpowiedz #99 - Czwartek, 03.09.2009, 21:29:34 - NIEPRZECZYTANA »

Wiem panowie ze odgrzewany kotlet... ale obecnie mam sdi... szkoda mi spzredac tego samochodu... i mysle o swapie... i moje pytanie czy ktos by sie podjał przełozyc silnik?mysle o ARl albo ASZ .. +/- 200KM.. jestem w 100% lewy jezeli chodzi o mechanike
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 03.09.2009, 21:37:09 wysłane przez MAGIC87 » Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #100 - Czwartek, 03.09.2009, 21:42:31 - NIEPRZECZYTANA »

Daj sobie spokój do SDI musiałbyś tyle przełożyć że szkoda gadać jeżdzij tym co masz i ciesz się.....yyyyyy tym że się nie psuje ;D
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #101 - Czwartek, 03.09.2009, 22:09:54 - NIEPRZECZYTANA »

tu zajrzyj i zagadaj..
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=10062.0
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #102 - Czwartek, 03.09.2009, 22:16:07 - NIEPRZECZYTANA »

myslę, że bym kogośznalazł kto się podejmie
ptanie jaki zakładasz budżet?
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #103 - Piątek, 04.09.2009, 00:35:31 - NIEPRZECZYTANA »

Myślę, że w 10kzł się nie zmieści...

Nie opłaca się jak cholera...
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #104 - Piątek, 04.09.2009, 07:59:05 - NIEPRZECZYTANA »

Daj sobie spokój do SDI musiałbyś tyle przełożyć że szkoda gadać jeżdzij tym co masz i ciesz się.....yyyyyy tym że się nie psuje ;D

No to przeklada kompletny silnik i co wiecej ? kompa i wiazke i tak musi zmienic, ewentualnie pompe hamulcowa jezeli chce miec mocniejsze heble, chyba ze w sdi jest to samo co 90/110 ps.

Silnik komplet to ok 3,5tys, turbo 1000, sprzeglo 700, zakladajac ze zostaje przy skrzyni 5tce.

Dobry znjaomy mechanik ktory to wcisnie w komore i elektryk i mysle ze w 6 tys sie zmiesci. Po odliczeniu sprzedazy swoich gratow.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 04.09.2009, 08:06:06 wysłane przez Kozak » Zapisane
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Swap silnika TDI
Skocz do: