+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» szarpanie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: szarpanie  (Przeczytany 137244 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #150 - Czwartek, 21.02.2013, 09:05:55 - NIEPRZECZYTANA »

właśnie, na wale wymieniony 2 razy, czy ewentualnie szukać w przepustnicy i silniczku sterującym?
poprostu po rozgrzaniu w pewnym momencie auto traci moc, obrotomierz spada do zera, od razu podnosi się i jedzie ale już bez mocy. Vag pokazał błąd czujnika  położenia wału korbowego, ale po wymianach nic sie nie zmieniło.
Zapisane

Była: Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Było: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #151 - Czwartek, 21.02.2013, 11:43:56 - NIEPRZECZYTANA »

Ja bym się przyjżał dokładniej modułowi zapłonowemu. Miałem podobne objawy na starym i dwóch nowych modułach.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #152 - Czwartek, 21.02.2013, 12:52:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Gizmo
w pewnym momencie auto traci moc, obrotomierz spada do zera, od razu podnosi się i jedzie ale już bez mocy
tak mi sie objawial halla w aparacie
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #153 - Czwartek, 21.02.2013, 13:13:16 - NIEPRZECZYTANA »

nie ma aparatu, tylko wlasnie modul, skołuje na podmianę,
tzw Halla są dwa , na wale korbowym - ten co wymieniałem juz 2 razy i drugi jest pod rozrządem, ale tu bez ingerencji w rozrzad sie nie obejdzie,
najpierw moduł, a jak nie pomoże to innej opcji nie bedzie, jak wymiana podrozrządowego czujnika
Zapisane

Była: Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Było: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #154 - Czwartek, 21.02.2013, 14:22:17 - NIEPRZECZYTANA »

Gizmo, a jak już "straci" moc, to jedzie normalnie. Tzn tak jak by po prostu miało 30koni np? Wkręca się powoli płynnie na obroty np na 1 biegu? Czy szarpie przyspieszając jak by nie było iskry np na 2 świecach?
Zapisane
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Audi A6 4F. 2,0 TDI/ czarny dupowoz/ B Klasse 2,0 cdi

« Odpowiedz #155 - Czwartek, 21.02.2013, 21:28:38 - NIEPRZECZYTANA »

jezeli, wymieniles  juz swieczki na  nowe  i  maja odpowiednia  cieplote . To sprawdzil bym jeszcze , kabel  od lambda sondy .
Zapisane

Duzo gratow do AFN, pompy opony wtryski  leza w garazu
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #156 - Czwartek, 21.02.2013, 23:00:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mac456x9
Gizmo, a jak już "straci" moc, to jedzie normalnie. Tzn tak jak by po prostu miało 30koni np? Wkręca się powoli płynnie na obroty np na 1 biegu? Czy szarpie przyspieszając jak by nie było iskry np na 2 świecach?
jak już straci moc to gwałtowne przyspieszanie odpada bo się po prostu dławi i szarpie, jak dodaje gazu powoli to jedzie, gdy jadę już np 80km/h to jest taki moment że obrotomierz spada do zera i od razu się podnosi, tak jakby coś odcięło prąd, ale już mocy nie odzyskuje. po utracie mocy najprostsze ruszenie ze świateł to wyzwanie, muszę ruszać bardzo powoli dodając gazu do 2tys obrotów, jak dam więcej to tak jakby paliwa nie dostawał, nie wkręca się i jest jakby stłumiony, zmienia się również dźwięk w wydechu. po utracie mocy można odnieść wrażenie że jedzie na 2 garach.
szukam już w tylu miejscach że nie patrzę obiektywnie, ale może to faktycznie coś w module  :evil:  :evil:
Cytat: mik33
To sprawdzil bym jeszcze , kabel  od lambda sondy
tzn co? czy nie jest uszkodzony? dziwne objawy dopiero po nagrzaniu .

Kurcze to jest jakby przerywanie
« Ostatnia zmiana: Piątek, 22.02.2013, 07:46:43 wysłane przez Gizmo » Zapisane

Była: Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Było: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #157 - Piątek, 22.02.2013, 08:27:40 - NIEPRZECZYTANA »

a może potencjometr pedału gazu? Wiem, że to tez może być odpowiedzialne za szarpanie.
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #158 - Piątek, 22.02.2013, 13:08:36 - NIEPRZECZYTANA »

hmmm, ale czy wtedy przy przeriwe obrotomierz leciałby do zera?
to jest jakby mu coś prad odcinało na sekundę, i jakby nie palił na 1/2 gary, chyba zaczne od modułu
Zapisane

Była: Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Było: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Audi A6 4F. 2,0 TDI/ czarny dupowoz/ B Klasse 2,0 cdi

« Odpowiedz #159 - Piątek, 22.02.2013, 16:48:08 - NIEPRZECZYTANA »

pali wiecej  czy normalnie
Zapisane

Duzo gratow do AFN, pompy opony wtryski  leza w garazu
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #160 - Piątek, 22.02.2013, 22:17:29 - NIEPRZECZYTANA »

pali dużo więcej, jakby paliwo przez wydech przelewał, z 8/100 wzrosło do 13/100
Zapisane

Była: Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Było: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #161 - Piątek, 22.02.2013, 22:25:37 - NIEPRZECZYTANA »

Szkoda, że nie wiedziałem zanim Variotka poszła na sprzedaż, bo miałem używany moduł to bym Ci wysłał. Diesel czekał już na parkingu to poszła ze wszystkimi częściami.
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #162 - Piątek, 22.02.2013, 22:41:03 - NIEPRZECZYTANA »

spoko, mam zaprzyjaźnionego właściciela Parku Maszyn..... tam gdzie oddałem swój bolid, podjadę po niedzieli i wypożyczę na próbę

Cytat: aboz
Diesel czekał już na parkingu
:ninja: 
Zapisane

Była: Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Było: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Audi A6 4F. 2,0 TDI/ czarny dupowoz/ B Klasse 2,0 cdi

« Odpowiedz #163 - Sobota, 23.02.2013, 00:46:18 - NIEPRZECZYTANA »

to  moze  byc   lambda
« Ostatnia zmiana: Sobota, 23.02.2013, 00:47:33 wysłane przez mik33 » Zapisane

Duzo gratow do AFN, pompy opony wtryski  leza w garazu
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #164 - Sobota, 23.02.2013, 06:58:05 - NIEPRZECZYTANA »

no ale wtedy VAG pokazałby jakieś szmery z lambdy jak i z innych punktów,
a tu nic tylko cały czas błąd czujnika położenia wału korbowego., czy jest stary czy nowy błąd jest ten sam i nie da się usunąć.
czyżby komputer pojazdu?
Zapisane

Była: Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Było: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» szarpanie
Skocz do: