Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Przepływka
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
2
3
[
4
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Przepływka (Przeczytany 29225 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Przepływka
«
Odpowiedz #45 -
Wtorek, 09.02.2010, 19:07:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Marian
KKKKris, możesz szerzej o tych diodach zamiast przepływki?? Nie słyszałem o takiej opcji
We wtyczce są cztery używane piny, Dwa 2, 3 to zasilanie; 4, 5 to sygnał z czujnika przepływu (1 to temperatura, ale ni używany). Między piny 4 i 5 do wtyczki wpinamy 1-2 diody szeregowo i na kompie odczytywany wtedy jest max przepływ. U mnie podczas logów dynamicznych z początku pokazuje 1250mg, ale po jakimś czasie, może pod wpływem drgań komp traktuje mierzony sygnał jako błędny i podstawia stałe 550mg.
Cytat: Marian
Żaby można było wywalić tą przepływkę to by było miodzio
NIE POLECAM jazdy w ten sposób!!!
Ostatnio czytałem jak pewien spec odpalał diesla samostartem. Tak w skrócie: auto straciło kompresję na dwóch cylindrach. Po zdjąciu głowicy okazało się, że dwa tłoki są równo z cylindrami, a dwa ok 2mm niżej. Wygięły się korbowody. Prawdopodobnie silnik zaciągnął za dużo samostartu. Podobno można ostatecznie użyć plaka, łagodniej się spala.
Dodam, że napięcie na pinach 2-3 to 12V brane z przekaźnika 109 (3 to masa), 4-3 to 5V
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 09.02.2010, 19:11:20 wysłane przez KKKKris
»
Zapisane
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: Przepływka
«
Odpowiedz #46 -
Wtorek, 09.02.2010, 19:11:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KKKKris
Ostatnio czytałem jak pewien spec odpalał diesla samostartem. Tak w skrócie: auto straciło kompresję na dwóch cylindrach. Po zdjąciu głowicy okazało się, że dwa tłoki są równo z cylindrami, a dwa ok 2mm niżej. Wygięły się korbowody. Prawdopodobnie silnik zaciągnął za dużo samostartu.
No to już wiem jak wysrał się silnik w firmowym Transicie. Dokładnie jak napisałeś, dwa tłoki poszły.
Zapisane
Kozak
Użytkownik
Offline
Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring
WWW
Odp: Przepływka
«
Odpowiedz #47 -
Wtorek, 09.02.2010, 19:26:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
ALe przeciez jezdza auta bez przeplywek, w mocnych dieslach ponoc czesto sie to robi, bo mniej podzespolow do wymiany w razie awarii
a czemu nie polecasz jazdy w ten sposob ? przeciez wiecej paliwa nie pojdzie, mi przeplywka teraz wskazuje o wiele za duzo, bo jakies 1200 i nic sie nie dzieje.
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Przepływka
«
Odpowiedz #48 -
Wtorek, 09.02.2010, 19:53:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Kozak
ALe przeciez jezdza auta bez przeplywek, w mocnych dieslach ponoc czesto sie to robi, bo mniej podzespolow do wymiany w razie awarii
Może tak, tylko jaka jest żywotność tak wysilonego diesla skoro wkalkulowuje się awarię?
Cytat: Kozak
mi przeplywka teraz wskazuje o wiele za duzo, bo jakies 1200 i nic sie nie dzieje.
Co innego pomiar, a co innego wsadzić na sztywno wskazanie. Jak ci się zatka filtr powietrza, to przepływka nie pokaże 1200.
A swoją drogą przytaczam opinie mechaników, tunerów z innych for, mogą się mylić. Sposób z diodą z innego forum i z ostrzeżeniem w komplecie. Twoje auto rób co chcesz, tylko świadomie. Co by potem nie było, że ja tak doradziłem, więc ostrzegam. To nie zabawka za 100zł. Nie chcę, aby ktoś potem na mnie "wieszał psy".
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 09.02.2010, 19:55:07 wysłane przez KKKKris
»
Zapisane
Vir3us
Zwolennik MOCY TDI...
Użytkownik
Offline
Skąd: Kłodzko
Samochód: Seat Ibiza 6k GT TDI+
WWW
Odp: Przepływka
«
Odpowiedz #49 -
Wtorek, 09.02.2010, 20:40:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytuj
Vir3us, a jaki błąd wywala?? Podaj co tam pokazuje bo po logach to nie czyta przepływki i temat paliwa to bym odpuścił, jeśli nie widzi powietrza to szasta paliwem.
Może wyda Ci sie to dziwne ale odepnij czujnik temp plynu. Tak dla satysfakcji i odpal auto
mianowicie tak jak vag pokazuje to bład jest o numerze 16485 przepływomierz powietrza brak osprzetu a pod spodem zaraz pod tym błędem jest podpisane p1010 jak dobrze pamiętam i zwarcie z masa/nie zwiazane z osprzętem i cały czas taki sam błąd jest
ABOZ nie ma boxa wszędzie patrzyłem na wizke od pompy dosłownie nos miałem gdzie popadnie
Po dzisiejszych walkach sprawdziłem co sie dało przejścia pomiędzy pinami we wtyczce komputera i samej przeplywki wszystko git nawet zwarcia sie nie doszukałem i dochodzę do wniosku ze na 98% jest uwalony komputer
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 09.02.2010, 20:45:11 wysłane przez Vir3us
»
Zapisane
110km 235nm@140km i 312nm
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Przepływka
«
Odpowiedz #50 -
Wtorek, 09.02.2010, 21:19:59 -
NIEPRZECZYTANA
»
proponuje Ci wrzucić to na forum.tdi-tuning.pl tam są ludzie, którzy mają znacznie większe pojęcie i doswiadczenie..
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Przepływka
«
Odpowiedz #51 -
Wtorek, 09.02.2010, 21:20:59 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Vir3us
przejścia pomiędzy pinami we wtyczce komputera i samej przeplywki wszystko git nawet zwarcia sie nie doszukałem
A zasilanie na przepływkę?
Zapisane
Vir3us
Zwolennik MOCY TDI...
Użytkownik
Offline
Skąd: Kłodzko
Samochód: Seat Ibiza 6k GT TDI+
WWW
Odp: Przepływka
«
Odpowiedz #52 -
Wtorek, 09.02.2010, 21:33:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KKKKris
A zasilanie na przepływkę?
zasilanie tez jest ok Co autodata pokazała tak jest we wtyczce
Zapisane
110km 235nm@140km i 312nm
Strony:
1
2
3
[
4
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Przepływka
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...