+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z odpalaniem  (Przeczytany 255681 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #75 - Sobota, 09.02.2008, 08:46:43 - NIEPRZECZYTANA »

Na zimnym zawsze mi odpala na strzała. a na ciepłym obojetnie raz 70C raz 90C róznie i niekiedy nie odpali a najczsciej jest pare razy pod rzad...

Znaczy z tą kontrolka to jest tak mamy w domu procz tego mam 2 Diesle: jednego zwykłego D Skode (traktor)  i Golfa 4 TDI PD no i we wszystkich choc na krótko, niekiedy mrugnie kontrolka tylko ale zawsze sie zaświeci.
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #76 - Sobota, 09.02.2008, 08:55:34 - NIEPRZECZYTANA »

I właśnie to jest dziwne. VAG od tej lampki potrafi nawet wywalić błąd: 18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Open or Short to Ground.
Cytat: matii
a na ciepłym obojetnie raz 70C raz 90C róznie ale nigdy zimny...
To temp odczytane z VAGa, czy deski? Czy pokrywają się wskazanie zegary-VAG?
Zapisane

matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #77 - Sobota, 09.02.2008, 09:00:10 - NIEPRZECZYTANA »

Pokrywają sie... na poniedziałek umówiłem sie do mechanika wiec jeszcze na VAG pojdzie raz... Jedyny bład który mi wyskoczył to Kabel od radia i nic wiecej...
A własnie tata mi powiedział ze jemu sam zgasł na skrzyzowaniu tak jakby sie zadusił...
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #78 - Sobota, 09.02.2008, 13:31:28 - NIEPRZECZYTANA »

a jaki masz przebieg?? bo czytalem ze w tdi powyzej 200tys pojawia sie taki problem ze auto nie chce zapalic na cieplym silniku poniewaz pompa i wtryski sa juz troszke zuzyte... mozna wtedy podjechac do tunera i wgrac inne sterowanie i bedzie podawal wiecej paliwa jak silnik cieply i palil normalnie - koszt ok 400zl lub zrobic chipa i wtedy to jest w cenie  ;D  poszukaj bo bylo o tym pisane na forum ...
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #79 - Sobota, 09.02.2008, 13:58:29 - NIEPRZECZYTANA »

198 tys. km. ale wtrsyki chyba tutaj nie maja nic wspolnego, najprawdopodobniej jest to przekaźnik swiec zarowych a co dokładniej to sie okaże w poniedziałek...
A chip to i tak bedzie, moze juz nie długo  8) jeszcze tylko poszukać dobrego tunera w poblizu  :)
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #80 - Sobota, 09.02.2008, 15:24:34 - NIEPRZECZYTANA »

Testem na wyminioną dolegliwość jest odpięcie czujnika temp cieczy na ciepłym silniku. Jeśli odpala na dotyk to pewnie mapy. Może być też słaby aku, który wolno kręci. Ale tu chyba coś innego się dzieje. Wiem jedno ze jak kontrolka od swiec sie nie zapali, i przy przekercaniu nie słychac takiego klikniecia w silniku to nie odpali.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 09.02.2008, 15:26:53 wysłane przez KKKKris » Zapisane

marcinenergy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Leon TS '03, 1.9 TDI ARL ~150KM (169KM/343Nm)

« Odpowiedz #81 - Niedziela, 10.02.2008, 05:55:51 - NIEPRZECZYTANA »

Tak jak KKKKris napisał, mapy moga być powodem tych trudnosci z odpalaniem, miałem to samo, pojechałem do tunera i odpala na dotyk :) U mnie obiaw był taki, że jak był ciepły (nawet nie musiał mieć 90 stopni bo przy 70 tez mial trudnosci) to musiałem dłuuuuugo kręcić.

Pozdro i powodzenia
Zapisane

matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #82 - Niedziela, 10.02.2008, 10:45:33 - NIEPRZECZYTANA »

marcinenergy ale to zawsze sie tak działo :?:  bo u mnie to jest ze w jeden dzien to non stop ten problem z odpaleniem a na drugi dzień juz w normie. Dzisaj jest bez problemu np i rózne temp gdy odpalałem.
A własnie zauwazyłem ze jak mam 90C to temperatura mi spadnie podczas jazdy do 70 raz sie podniesie zalezy od szybkosci i obrotów moze to termostat czy może to ma coś wspolnego z odpalaniem :?:
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #83 - Niedziela, 10.02.2008, 13:09:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: marcinenergy
Tak jak KKKKris napisał, mapy moga być powodem tych trudnosci z odpalaniem
Nie jestem o tym przekonany, co napisałem:
Cytat: KKKKris
Ale tu chyba coś innego się dzieje. Wiem jedno ze jak kontrolka od swiec sie nie zapali, i przy przekercaniu nie słychac takiego klikniecia w silniku to nie odpali.
No i jak nie odpala na ciepło to wtedy zrobić test z czujnikiem temp płynu. Jeśli test wypadnie pozytywnie to wtedy myślałbym o mapach.
Zapisane

Kashi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice
Samochód: Leon '04, 1.9 TDI ARL

« Odpowiedz #84 - Niedziela, 10.02.2008, 14:45:44 - NIEPRZECZYTANA »

Ja tak mam :] niestety ostatnio dosyc dlugo musze go krecic zeby odpalil a jak odepne czujnik temp cieczy chlodzacej to na dotyk w pol sek odpala :D
Zapisane

1.9 Leon TS '04
matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #85 - Niedziela, 10.02.2008, 14:58:31 - NIEPRZECZYTANA »

No musze zobaczyc, być moze to jest to;)
Ale za kazdym razem tak masz, ze dłuuugo musisz go krecić Kashi
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
Kashi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice
Samochód: Leon '04, 1.9 TDI ARL

« Odpowiedz #86 - Niedziela, 10.02.2008, 15:29:28 - NIEPRZECZYTANA »

wlasnie roznie to jest, czasem odpali szybko a czasem po dluzszej chwili :/ i wlasciwie nie wiem od czego to jest uzaleznione
ale przy odpietym czujniku pali rewelacyjnie
Zapisane

1.9 Leon TS '04
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #87 - Niedziela, 10.02.2008, 16:22:42 - NIEPRZECZYTANA »

Po odpięciu czujnika temp ECU zwiększa dawkę paliwa i dlatego pali z dotyku. Przupadłość z mapami wynika z kologii. Helmuty tak napisały mapy, aby dawka paliwa była minimalna, al nie przewidzieli, ż po kilkust tys km nastąpi zużycie pompoy, wtrysków. Pwnie wtdy nalezy wymienić zuyt elmenty, ale w PL chyba nikt tak z kasą nie zasalje.

Napisano: Niedziela, 10.02.2008, 16:20:49


Sory, chyba mi kalwitura gubi e
Zapisane

matii Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: VW Passat 3C TDI Sportline CBBB '09

« Odpowiedz #88 - Niedziela, 10.02.2008, 18:51:03 - NIEPRZECZYTANA »

Własnie rozmawiałem z kolegą który miał taka przypadłość z mapami i nie chciała mu palic, zobaczył moja i powiedział to nie jest bo u mnie to choćbym krecił dłuugo to mi nic nieda musze odczekac chwile z minute najczesciej zeby sie zaswieciła kontrolka od świec i powiedział ze to bedzie któryś z przekaźników...   :o
Ale sprawdzic sprawdze ten czujnik...
Zapisane

Klub Seat Cordoba

Była Cordoba FL Vario TDI ALH i Polo 07 TDI AXR
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #89 - Niedziela, 10.02.2008, 19:33:32 - NIEPRZECZYTANA »

Myślę, że może być też problem ze stacyjką (ona ma kilka odczepów i  po włączeniu zapłonu może na jakimś nie ma napięcia) ale pewnie wywaliło by jakiś błąd -ja tylko tak głośno myślę :pub:  :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Skocz do: