+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 26 27 [28] 29 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z odpalaniem  (Przeczytany 255313 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
JarekF Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jasień
Samochód: (są) 2x A4 B5 '97 - AGR, (były) Ibiza GT '99 - AFN, Cordoba SX '97 - AEE

« Odpowiedz #405 - Niedziela, 18.08.2013, 13:20:10 - NIEPRZECZYTANA »

Przy 20 .... ba nawet przy mniejszej temperaturze to czy świece grzeją czy nie, nie ma pływu na odpalenie. Jeśli silnik jest dobry to odpala na dotyk. Sprawdzane na sobie w starej ibizie 1.9D gdzie świece nawet nie były letnie (uszkodzona instalacja) a auto paliło.
Zapisane
kubol Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza '96r 1.9D

« Odpowiedz #406 - Niedziela, 18.08.2013, 21:53:04 - NIEPRZECZYTANA »

Stan, kontrolka świec żarowych zapala się praktycznie zawsze w każdym silniku diesla, miałem bmw e34 - zapalała się, passata b5- też się zapalała, mercedesa w210 - też się zapalała, w seacie jest to samo.

Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #407 - Poniedziałek, 19.08.2013, 04:33:26 - NIEPRZECZYTANA »

.... co nie oznacza, że świece grzeją i odwrotnie - brak świecenia nie oznacza, że nie grzeją (kontynując powyższe).
Zapisane

magius Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Ibiza, 2008, 1.9 TDI AXR

« Odpowiedz #408 - Poniedziałek, 19.08.2013, 05:08:29 - NIEPRZECZYTANA »

Stan, kontrolka świec żarowych zapala się praktycznie zawsze w każdym silniku diesla, miałem bmw e34 - zapalała się, passata b5- też się zapalała, mercedesa w210 - też się zapalała, w seacie jest to samo.


Potwierdzam. Kontrolka świec u mnie w 6L się zawsze zapala przy przekręceniu kluczyka.
Zapisane

kubol Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza '96r 1.9D

« Odpowiedz #409 - Piątek, 23.08.2013, 06:33:06 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie wymiana kabli na świecach okazały się rozwiązaniem mojego problemu :)
Zapisane
Kravat Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Zabrze
Samochód: Ibiza, 2006, 1.4 TDi 80 KM

« Odpowiedz #410 - Poniedziałek, 25.11.2013, 17:03:35 - NIEPRZECZYTANA »

Od kilku dni mam problem z zapaleniem samochodu. Dławi się i zaskakuje dopiero po kilku chwilach przy odpalaniu na pełnym gazie. Postanowilem wymieńić świece żarowe, jednak okazało się, że świece są sprawne. Mechanik powiedział mi, że przyczyny mogą być dwie: niesparwny przekaźnik świec albo niesprawne przewody. Gdzie w Ibizie takeij jak w opisie znajduje sie przekaźnik? Jaki będzie koszt naprawy? Jest jakieś znaczenie który przekaźnik zamontuje?


od KYS: Przed zadaniem pytania sprawdź co już jest na forum. Przeczytaj wątek z którym scaliłem.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 25.11.2013, 17:07:44 wysłane przez KYS » Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #411 - Poniedziałek, 25.11.2013, 17:40:14 - NIEPRZECZYTANA »

109 -> szukaj na forum.
Zapisane
sinio17 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 99r, 1.9 TDI

« Odpowiedz #412 - Środa, 02.04.2014, 22:15:06 - NIEPRZECZYTANA »

mam taki problem, mam ibize 1.9 TDI i nie chce mi zapalić. Samochód zapali ale po 2 sek zgaśnie, z tego co się dowiedziałem to wina leży po stronie immobilasiera więc go usunąłem ale problem nie ustał, wie ktoś o co chodzi?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #413 - Czwartek, 03.04.2014, 04:38:34 - NIEPRZECZYTANA »

1 temat wystarczy
www.klubseata.pl/forum/index.php?topic=2323.msg293321#msg293321
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
daghda Mężczyzna
pääkäyttäjä
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Rybnik PL / Helsinki, FI
Samochód: Mondeo IV 1.8 TDCi / Phedra 2.0 16v

« Odpowiedz #414 - Piątek, 25.04.2014, 08:49:48 - NIEPRZECZYTANA »

Mam nadzieję, że tym razem dobrze wybrałem wątek... i pokieruje mnie ktoś w poszukiwaniu przyczyny. SDI (AGP) ma focha przy starcie. Pierwszy i ostatni raz zrobił mi to późną jesienią, w listopadzie. Wczoraj i dziś rano znów miał mały problem ze startem (normalnie odpala od razu, bez marudzenia):

<a href="http://www.youtube.com/v/jtjSr3kaBBE" target="_blank">http://www.youtube.com/v/jtjSr3kaBBE</a>

Mała ilość paliwa nie ma znaczenia, wtedy zrobił to na 3/4 baku. Jak go odpalę, to nie ma żadnych problemów. Przyjechałem wczoraj do pracy, zostawiam furę nietkniętą przez 8h, po pracy startuje jak zawsze, po przekręceniu kluczyka. Wtedy też było tak samo. Nic nie faluje, nie muszę przy starcie wciskać gazu. Wygląda to jak problem z czym... pompą paliwa? Z przekaźnikiem? Kable (sorry za laickie pytania ale poprzednie auta to benzyniaki były)?

Gdzie szukać ewentualnej przyczyny?
Zapisane

Tuulan ja Tuulin tuulinen tuuli tuulee talvella täällä ja tuolla.<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #415 - Piątek, 25.04.2014, 09:02:24 - NIEPRZECZYTANA »

Od razu lepiej ;)

A w jakim stanie jest akumulator?
Moze tez cofać się paliwo.
Ale ja bym się tym zbytnio nie przejmował dopóki nie będzie to sytuacja codzienna.
Tez mam dłuższe kręcenie raz na kilkadziesiąt odpaleń i raczej jak silnik jest gorący.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
daghda Mężczyzna
pääkäyttäjä
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Rybnik PL / Helsinki, FI
Samochód: Mondeo IV 1.8 TDCi / Phedra 2.0 16v

« Odpowiedz #416 - Sobota, 03.05.2014, 15:36:02 - NIEPRZECZYTANA »

Akumulator zmieniany w czerwcu zeszłego roku (takie tam przyzwyczajenie na wyrost - nie wierzyć w zapewnienia sprzedającego). Trzyma prawidłowe wartości, ładowanie też (to była pierwsza rzecz wczoraj wieczorem zrobiona). Cofanie paliwa? W sensie zapowietrzona pompa czy problemy z zaworem zwrotnym? 8)

Jak na razie jest to drugi dzień z rzędu... czekamy i obserwujemy bo on ma to tylko rano.

Napisano: Piątek, 25.04.2014, 10:28:24


Dobra, problem zlokalizowany - powietrze w przewodach za filtrem... Przewody wygladaja w porzadku, czyli co - wymienic filtr i zawor zwrotny?
Zapisane

Tuulan ja Tuulin tuulinen tuuli tuulee talvella täällä ja tuolla.<br />
kamiladamus Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat ibiza 1999 1,9tdi 90 AHU

« Odpowiedz #417 - Niedziela, 11.05.2014, 22:39:26 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
mam problem z rozruchem silnika bardzo proszę o oglądnięcie filmu a potem o radę
<a href="https://www.youtube.com/v/Af5p31ZlhEE" target="_blank">https://www.youtube.com/v/Af5p31ZlhEE</a>
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 12.05.2014, 17:29:59 wysłane przez raby » Zapisane
daghda Mężczyzna
pääkäyttäjä
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Rybnik PL / Helsinki, FI
Samochód: Mondeo IV 1.8 TDCi / Phedra 2.0 16v

« Odpowiedz #418 - Poniedziałek, 12.05.2014, 07:02:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: daghda
Dobra, problem zlokalizowany - powietrze w przewodach za filtrem... Przewody wygladaja w porzadku, czyli co - wymienic filtr i zawor zwrotny?

Problem (mam nadzieję, że trwale) rozwiązany: wymieniłem filtr paliwa wraz z uszczelniaczami pierścieniowymi pod zaworem zwrotnym.
Zapisane

Tuulan ja Tuulin tuulinen tuuli tuulee talvella täällä ja tuolla.<br />
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #419 - Poniedziałek, 12.05.2014, 07:46:42 - NIEPRZECZYTANA »

kamiladamus, Punkty masowe sprawdzone? Wymieniałeś może kostkę stacyjki?
Zapisane

Strony: 1 ... 26 27 [28] 29 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Skocz do: