+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z odpalaniem  (Przeczytany 255290 razy)
0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #345 - Wtorek, 26.03.2013, 08:58:03 - NIEPRZECZYTANA »

a ja bym proponował wsiąść papierek i wyczyścić klemy od aku i same "bolce" na aku....u mnie było to samo jeżeli chodzi że gasły kontrolki a nie zakręciło....zaczęliśmy od poprawy połączenia z alternatorem....nie pomogło zbytnio...wymieniliśmy kostkę w stacyjce...niby si ale znowu się powtórzyło...było miernikiem wszystko sprawdzane dlatego pierw było poprawione połączenie z alternatorem bo miało za małą wartość...aż w końcu wyszło że było trzeba przeczyścić papierkiem klemy itd. ze względu wytwarzania się "kamionka" na klemach który ogranicza doprowadzenie prądu z aku :)   
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
stach909 Mężczyzna
Landryn :D
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Była: Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM :( Teraz: Nubira 2.0 CDX

« Odpowiedz #346 - Wtorek, 26.03.2013, 09:25:36 - NIEPRZECZYTANA »

jaka zarnistosc papieru wziales?
Zapisane

Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM
Mixer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: GT TDI +

« Odpowiedz #347 - Wtorek, 26.03.2013, 09:50:38 - NIEPRZECZYTANA »

Nie pamiętam ale jedziesz do gołego metalu  :)
Zapisane

Potrzebujesz Mechanika w Trójmieście ? Pisz a Pomogę 
stach909 Mężczyzna
Landryn :D
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Była: Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM :( Teraz: Nubira 2.0 CDX

« Odpowiedz #348 - Środa, 03.04.2013, 20:39:23 - NIEPRZECZYTANA »

Pozno bo pozno ale jak obiecalem to pisze:
Podczas wizyty u emtezeta wykonano test aku obciazeniowka - wynik 9v - wiec nie najgorzej
Poprawiono mase przy karoserii bo byla luzno dokrecona i dolozono dodatkowa (lub brakujaca  :P ) mase do silnika.
Efekt: aku przy niskich temperaturach sie nie rozladowuje a zegary nie resetuja sie.

Martwi mnie jednak to, ze na zimny silniku (po kilku godzinnym postoju) rozrusznik dosc dlugo kreci... Czy to ewidentnie szykuja sie klopoty z rozrusznikem? Czy wymiana swiec moze pomoc?
Zapisane

Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #349 - Środa, 03.04.2013, 21:41:08 - NIEPRZECZYTANA »

wymiana może pomóc a nawet na pewno pomoże. Ale najpierw je sprawdź.
Zapisane
stach909 Mężczyzna
Landryn :D
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Była: Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM :( Teraz: Nubira 2.0 CDX

« Odpowiedz #350 - Środa, 03.04.2013, 21:57:31 - NIEPRZECZYTANA »

ehh... elektryk ze mnie zaden wiec prosil bym o szczegolowe wskazowki jak taki test wykonac, w szczegolnosci jak miernik ustawic...
a przy okazji polecacie jakies konkretne swieczki?
Zapisane

Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #351 - Środa, 03.04.2013, 22:02:51 - NIEPRZECZYTANA »

miernik nie jest konieczny, poszukaj w temacie o swiecach
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #352 - Środa, 19.06.2013, 14:35:12 - NIEPRZECZYTANA »

Witam jestem tutaj nowy  Mainowicie mam problem z odpalanie na rozgrzanym silniku. Nie dzieje sie to zawsze ale często ostatnimi czasy. po rzejechanu 25km tyle mam do pracy po dojechaniu na miejsc egasze silnik i juz jest problem z odpaleniem moge kręcic az do wyładowania baterii i nic. odczekam 10-20 min zapala od pierwszego ... mrozy były po -25 i zapalał od strzału..;/ wymieniłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej wgrałem nowy soft do pompy paliwa i cąły czas jets to samo... NIe wiem juz co moze być ;/ .. obawiam sie ze jednak dzieje sie cos z pompą wtryskowa a to juz  wiekszy wydatek ;/. prosze o pomoc

Seat Cordoba silnik 1,9TDI  110km  2000 rok
Miałem podobnie . Przyczyną był przekaznik pompy , ect nr 109.

Zimne luty. Można polutować. mozna wymienic na nowy.
Znajduje sie pod kierownicą. trzeba zdjąc dużą osłonę.
« Ostatnia zmiana: Środa, 19.06.2013, 14:36:48 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
lipabydgoszcz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: seat ibiza 1.3 l 1993r.

« Odpowiedz #353 - Poniedziałek, 24.06.2013, 22:02:40 - NIEPRZECZYTANA »

witam mam problem z odpalaniem mam cordobe 1.9 tdi 94r. musze go krecic i krecic zeby wkoncu odpalil jak juz odpali jest ok zgasze go przyjde powiedzmy po godzinie czy 2 i tez odpali bez problemu...nie wiem czy to wina jest pompy czy tez swiec a moze jeszcze cos innego czekam na odp
Zapisane

Seat to jest to
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #354 - Wtorek, 25.06.2013, 08:33:07 - NIEPRZECZYTANA »

moze paliwo sie cofac
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
lipabydgoszcz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: seat ibiza 1.3 l 1993r.

« Odpowiedz #355 - Wtorek, 25.06.2013, 19:05:59 - NIEPRZECZYTANA »

a jak to mozna sprawdzic i co moze byc do wymiany bo jak odpali to juz jest ok podczas jazdy nic sie nie dzieje juz z nim
Zapisane

Seat to jest to
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #356 - Wtorek, 25.06.2013, 20:55:10 - NIEPRZECZYTANA »

Przed odpaleniem przekręć powiedzmy 10x kluczyk. Jeżeli w technologii tdi nie zmienili tego to masz tak samo jak jest u mnie - po przekręceniu kluczyka pompa "podciąga" paliwo. Żeby zalać filtr paliwa trzeba przekręcić 20-25razy.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #357 - Wtorek, 25.06.2013, 21:35:29 - NIEPRZECZYTANA »

mac stare tdi nie ma pompy elektrycznej w Baku wiec to nie zadziala, poszukaj zaworek zwrotny
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #358 - Wtorek, 25.06.2013, 22:41:07 - NIEPRZECZYTANA »

Aha. No to sorry za wprowadzenie w błąd.
Zapisane
lipabydgoszcz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: seat ibiza 1.3 l 1993r.

« Odpowiedz #359 - Niedziela, 30.06.2013, 20:28:54 - NIEPRZECZYTANA »

gdzie on moze sie znajdowac albo jak wyglada ??
Zapisane

Seat to jest to
Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Skocz do: