+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z odpalaniem  (Przeczytany 252817 razy)
0 użytkowników i 24 Gości przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #315 - Poniedziałek, 09.01.2012, 09:44:49 - NIEPRZECZYTANA »

to że cyka nie znaczy ze jest sprawny, u mnie cykał a auto nie paliło
Zapisane
Pawelcyk Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r

« Odpowiedz #316 - Poniedziałek, 09.01.2012, 21:41:48 - NIEPRZECZYTANA »

Otóż sprawa wygląda tak...wymiana przekaźnika 109 nic nie dała oczywiście dalej jest tak samo. Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki a szczególnie ten od pompy wtryskowej, próbówka zapala sie tylko przy przekręceniu kluczyka aż do jakiegoś cyknięcia a później gaśnie. Sprawdzałem też czy prąd wogle dopływa bezpośrednio do pompy i ani po przekręceniu stacyjki ani po próbowaniu zapalenia samochodu nie zapala się próbówka na pompie...czy to znaczy że gdzieś po drodze gubi prąd i pompa go nie dostaje...ale przecież kręci rozrusznik i nawet przez kilka sekund dziś załapał ale zgasł jakby nie miał siły dalej pracować
Zdjełem klape od rozrządu i widać tam tylko delikatne ślady oleju ale pasek jest cały i jest bardzo mocno naciągnięty i bez widocznych przetarć czy wytarcia ząbków


Ma ktoś jakieś sugestie zanim oddam go na żyletki?
Zapisane

Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #317 - Poniedziałek, 09.01.2012, 22:04:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Pawelcyk
Sprawdzałem też czy prąd wogle dopływa bezpośrednio do pompy i ani po przekręceniu stacyjki ani po próbowaniu zapalenia samochodu nie zapala się próbówka na pompie...czy to znaczy że gdzieś po drodze gubi prąd i pompa go nie dostaje...ale przecież kręci rozrusznik i nawet przez kilka sekund dziś załapał ale zgasł jakby nie miał siły dalej pracować
Jeżeli napięcie w ogóle nie dociera do pompy paliwowej to nie ma opcji, żebyś uruchomił samochód.
Musisz znaleźć przyczynę dlaczego tak się dzieje, bo bez tego nie uruchomisz silnika.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #318 - Poniedziałek, 09.01.2012, 22:10:14 - NIEPRZECZYTANA »

poluzuj nakrętkę od wtrysku jednego i zobacz czy leje paliwo jak ktoś będzie kręcił rozrusznikiem,
sprawdź też wszystkie bezpieczniki 2razy
Zapisane
Pawelcyk Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r

« Odpowiedz #319 - Poniedziałek, 09.01.2012, 22:12:29 - NIEPRZECZYTANA »

No dobrze KYS ale po jakiej drodze sprawdzać skoro jeden z bezpieczników 20A bodajrzę 17 czy 18 odpowiada za pompe paliwa i sonde lamba zapal się przy próbówce tylko do momentu cyknięcia a na pompie cisza...wczoraj sprawdzaliśmy pompe to pompowała paliwo na wtryskach
Zapisane

Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #320 - Poniedziałek, 09.01.2012, 22:17:43 - NIEPRZECZYTANA »

podaj plus bezpośrednio z aku na elektrozawór na pompie i zobacz czy się przełącza
Zapisane
Pawelcyk Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r

« Odpowiedz #321 - Poniedziałek, 09.01.2012, 22:23:00 - NIEPRZECZYTANA »

Czyli poprostu kawałek kabla...plus z aku przeciągnąć do zaworka na pompie ?
Zapisane

Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #322 - Poniedziałek, 09.01.2012, 22:29:23 - NIEPRZECZYTANA »

tak,  tyko przytknij tam gdzie jest śrubka od góry z kabelkiem i powinno być słychać charakterystyczny cykanie elektrozaworka
Zapisane
Pawelcyk Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r

« Odpowiedz #323 - Poniedziałek, 09.01.2012, 22:31:08 - NIEPRZECZYTANA »

a wtedy powinien zapalić przy takiej prowizorce na krótko? bo zaraz plece i zobaczymy czy to coś da...jeżeli Twoja teoria się sprawdzi to co dalej?
Zapisane

Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #324 - Poniedziałek, 09.01.2012, 22:41:41 - NIEPRZECZYTANA »

w ten sposób sprawdzisz czy elektrozawór jest sprawny na stałe tego nie spinaj :!:
Zapisane
Pawelcyk Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r

« Odpowiedz #325 - Poniedziałek, 09.01.2012, 22:49:49 - NIEPRZECZYTANA »

ide sprawdze...Kacperix wejdz na gg jak mozesz bo zapisałem sobie Twój numer i będzie mi tak łątwiej się komunikować jeżeli możesz ?
Zapisane

Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #326 - Poniedziałek, 09.01.2012, 22:51:56 - NIEPRZECZYTANA »

jestem na niewidocznym cały czas
Zapisane
Pawelcyk Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r

« Odpowiedz #327 - Poniedziałek, 09.01.2012, 23:08:09 - NIEPRZECZYTANA »

po zetknęciu przewodu z aku i zaworkiem słuchać cyknięcie ale słychasz również jakiś szum w pompie...tu nie jestem aż takim znawcą i nie wiem czy tak winno być? Ten szum to jakby...syczenie...po kilku sekundach słychać jeszcze jedno cyknięcie i wszystko zanika.
Zapisane

Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
Pawelcyk Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r

« Odpowiedz #328 - Czwartek, 12.01.2012, 18:36:10 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, powodem problemu z zapaleniem z rana było przeskoczenie rozrządu o dwa ząbki w tył...na szczęście z autem wszystko dobrze i nic się nie stało ale powodem była zerwana poduszka od silnika przy skrzyni i pęknięta łapa która przechyliła silnik na prawą stronę...dzięki wszystkim za poświęcony czas i odpowiedzi.
Zapisane

Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
maciek844 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Leon FR '07, 2.0 TDI BMN

« Odpowiedz #329 - Piątek, 20.01.2012, 16:34:25 - NIEPRZECZYTANA »

witam
mam problem z odpaleniem zimnego 2.0 tdi BMN
chodzi o pierwszy start bo kazdy nastepny juz jest ok. podpowie ktos moze namiary na DOBREGO diagnoste w okolicach Kłodzka ewentualnie promieniu 120 km  ;)
Zapisane
Strony: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Skocz do: