+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z odpalaniem  (Przeczytany 255435 razy)
0 użytkowników i 29 Gości przegląda ten wątek.
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #270 - Wtorek, 02.03.2010, 19:41:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: drabka
mam pytanko czy katalizator posiada toledo tdi z 99 roku i czy tez ma wplyw na odpalnie lekko puszcza bialy dymek przy pierwszym odpaleniu oprocz tego widze pecherzyki powietzra we wezyku
Polska język - trudna język. Odpowiem po Twojemu. kataliztorpasiadatoledotdi99iniemawplywunaodpalaniepuszczabialydymekmozepowietrzemiecwplywbabelki.
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #271 - Sobota, 05.06.2010, 22:39:28 - NIEPRZECZYTANA »

Sa jakies zestawy naprawcze do rozrusznika do TDI ? Moj chyba juz kuca, bo nie moge odpalic i podczas proby odpalenia, tzn kluczyk w pozycje start, kontorlki gasna i 0 napiecia na aku, wiec chyba robi zwarcie...
Zapisane
Valgaar Mężczyzna
Animator :-)
Moderator
Offline Offline



Skąd: Śląsk

« Odpowiedz #272 - Piątek, 25.06.2010, 15:49:26 - NIEPRZECZYTANA »

tak są.
podjedź do jakiegoś speca od elektryki, jeśli on ci tego nie zrobi to na pewno kogoś poleci. Ktoś mi w arosie wyliczał chyba ok 160 zł za komplet, czyli demontaż, regeneracja, montaż.

Alenie jestem pewny na 100% ceny,  tak jakoś mi się kojarzy.
Zapisane
karolll Mężczyzna
niepozorny szatan :)
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: cordoba 1fl, 2001, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #273 - Poniedziałek, 28.06.2010, 19:15:43 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie jest na odwrot - na zimnym silniku odpala elegancko natomiast na cieplym rozrusznik kreci sie troche dluzej
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #274 - Poniedziałek, 28.06.2010, 20:31:51 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie jest na odwrot - na zimnym silniku odpala elegancko natomiast na cieplym rozrusznik kreci sie troche dluzej
Poszukaj informacji o dawkach rozruchowych...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
ibizaASV Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM

« Odpowiedz #275 - Niedziela, 21.11.2010, 13:40:45 - NIEPRZECZYTANA »

witam Panowie jestem nowy i mam do was pytanie:)
Jestem szczęśliwym posiadaczem seta ibizy ASV. Mam ostatnio problem z odpaleniem go (nieważne czy zimny czy ciepły) nieraz trzeba kręcić 3 sekundy, a nieraz odpala od strzała, taka loteria. Ostatnio pod sklepem "chycił" pare razy i zgasł. wiem że mam uszkodzony wtrysk sterujący czy to może być tego wina?? Sprawdzałem elektrozawór na pompie wtryskowej wygląda w porządku:) proszę o pomoc z góry dzięki.
Zapisane
bart_volvo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Mazury
Samochód: Volvo V40 1998 1.9TD

« Odpowiedz #276 - Niedziela, 21.11.2010, 22:01:59 - NIEPRZECZYTANA »

witam Panowie jestem nowy i mam do was pytanie:)
Jestem szczęśliwym posiadaczem seta ibizy ASV. Mam ostatnio problem z odpaleniem go (nieważne czy zimny czy ciepły) nieraz trzeba kręcić 3 sekundy, a nieraz odpala od strzała, taka loteria. Ostatnio pod sklepem "chycił" pare razy i zgasł. wiem że mam uszkodzony wtrysk sterujący czy to może być tego wina?? Sprawdzałem elektrozawór na pompie wtryskowej wygląda w porządku:) proszę o pomoc z góry dzięki.

też miałem padnięty wtrysk sterujący ale zapalał poprawnie, więc to chyba nie to
Zapisane
ibizaASV Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM

« Odpowiedz #277 - Poniedziałek, 22.11.2010, 20:02:35 - NIEPRZECZYTANA »

No właśnie nie wiem gdzie szukać za bardzo...;/ Ale dzięki za chęci:)
Zapisane
Jaro86 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Mysłowice
Samochód: Seat Toledo 1.9 TDI 110KM MAGNUS

« Odpowiedz #278 - Czwartek, 26.05.2011, 06:01:08 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.

Mam nadzieje, że to dobre miejsce na pytanie z tytule. Mam problem z silnikiem 1.9TDI AFN. Od niedawna samochód ciężko odpala, na zimno trochę przymulony. To jednak nie jest tak istotne jak to co dzieje się obecnie, samochód odpala po czym kopci i klekocze, a także trzęsie. W trasie naciskam na gaz a tu echo, po czym spada z obrotów i sytuacja powtarza się na każdym biegu. Przy czym jeszcze strasznie kopci (niebiesko szary dym). Sprawdzony już cały układ wydechowy, węże te co da się widzieć.
Auto ma rozrząd wymieniony jakieś 13 tys km temu, obecnie nowy filtr paliwa, akumulator, świece sprawdzone.
Jak ktoś może pomóc to bardzo proszę!

P.S Z góry przepraszam jak trochę za obrazowo napisałem :)

od KYS: Przed zadaniem pytania sprawdź co już jest na forum!
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 26.05.2011, 07:44:30 wysłane przez KYS » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #279 - Czwartek, 26.05.2011, 08:13:46 - NIEPRZECZYTANA »

na jakim oleju jezdzi? nie ubywa?
jedz na pomiar cisnienia sprezania
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Jaro86 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Mysłowice
Samochód: Seat Toledo 1.9 TDI 110KM MAGNUS

« Odpowiedz #280 - Czwartek, 26.05.2011, 12:57:35 - NIEPRZECZYTANA »


Pytanie już było zapewne zadane, ale ten problem w moim przypadku wygląda inaczej niż ww. jeżdżę na Mobil 1 Pół/s 10W40 2000X1 do Diesla. A na pomiar póki co nie dojadę bo stoi rozgrzebany, a ciężko było gdziekolwiek zajechać.
Mogę liczyć na jakąś wiążącą odp. :)

Pozdrawiam

Napisano: Czwartek, 26.05.2011, 13:55:30



No i oleju nie ubywa, płynu chłodniczego też nie, z prądem wszystko gra.
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #281 - Czwartek, 26.05.2011, 16:57:45 - NIEPRZECZYTANA »

Wyjmij wtryskiwacze i trzeba sprawdzić utrzymywanie ciśnienie otwarcia, bo może podciekają.
Ostatecznie podjedź z nim do dobrego pompiarza, bo zalatuje tu kresem żywotu pompy.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 26.05.2011, 16:59:47 wysłane przez Leemarvin » Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Jaro86 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Mysłowice
Samochód: Seat Toledo 1.9 TDI 110KM MAGNUS

« Odpowiedz #282 - Czwartek, 02.06.2011, 11:20:49 - NIEPRZECZYTANA »


Dzięki, spr. co i jak, jeszcze doczytałem, że może być coś z pompą vakum, albo jakiś wąż w okolicach turbiny.
Dodam, że jakiś czas temu zauważyłem zmniejszony brak mocy przy 120km/h i 3 tys obrotów. Poszukamy zobaczymy.

Napisano: Czwartek, 26.05.2011, 18:09:25



Cześć.

Problem z odpalaniem rozwiązany. Obeszło się bez kompa, po ciężkich przeżyciach, trafiło auto do mechanika. Okazało się, że rozrząd przestawiony było ząbek ale na pompie. Winny był bardzo mały wyciek uszczelką spod pokrywy zaworów. Wyczyszczone wszystko ładnie, założona nowa uszczelka, nowy pasek spr. pompa, itp. Nie była to niska kwota za niedopatrzenie ( ze wszystkim 320zł). Nauczka jest, i teraz tylko przekonać się do kolejnego auta z dieslem (TDI) :)

Pozdrawiam
Zapisane
pio_35 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: leon 1,9 110ps

« Odpowiedz #283 - Czwartek, 13.10.2011, 19:26:42 - NIEPRZECZYTANA »

witam, co moze byc, diesel 110 ps, jak jest zimny podczas zapalania mam wrazenie jakby nie palił na wszystkie, jest to dosłownie przez chwile , martwie sie bo nie wiem co bedzie jak beda mrozy , dzieki za podpowiedzi
Zapisane
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #284 - Czwartek, 13.10.2011, 19:37:54 - NIEPRZECZYTANA »

na początek świece do sprawdzenia, kopci na biało przy zapalaniu?
Zapisane

Strony: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Skocz do: