+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 30   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z odpalaniem  (Przeczytany 252787 razy)
0 użytkowników i 29 Gości przegląda ten wątek.
Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #180 - Niedziela, 20.12.2009, 11:38:53 - NIEPRZECZYTANA »

Mój właśnie nie zapalił w nocy było -18 teraz jest -15, a rok temu w -20 nawet zapalał :/

Chyba wszystko przez to że z musu zatankowałem rope na LUKOIl czy jakoś tka, zawsze tankuje na statoil

Jest jakiś sposób na szybsze odmarźnięcie ropy? Do garażu nie zjade bo za niski

Pozdro

aha dodam że jak próbowałem ponownie odpalać to się zaświeciła kontrolka rezerwy mimo że ponad pół baku ropy
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 20.12.2009, 11:44:00 wysłane przez Jakobe » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #181 - Niedziela, 20.12.2009, 14:55:28 - NIEPRZECZYTANA »

W iągniku T25 to jak mam gdzieś jchać to  05-1l dykty na zbiornik leje, ale tam pompa mechanizna.
Poszukaj na stacjach paliw jakichś dodatków do paliwa. Choć teraz to nie wiem czy pomoże.
Zapisane

Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #182 - Niedziela, 20.12.2009, 15:42:46 - NIEPRZECZYTANA »

No ładuję aku bo padł, i  nie będę próbował odpalać, tylko wstawie do kumpla auto na noc do garażu bo ma płaski, jak zapali to dostanie dodatek do paliwa i doleje mu jakiegoś v-powera żeby się wymieszało z tym gównem z lukoila - nigdy więcej :/

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aku naładowany, dolałem 25ml denaturatu do baku rano, i właśnie zapalił :)

Ksztusił się, parskał przez 5s, potrzymałem go na 2tys obrotów z minute i przestał

Na stacji  benzynowej wykupil dziś wszystkie dodatki do diesla, same do benzyny zostały, na 2 stacji był tylko STP do czyszczenia wrtyskiwaczy, ale wziąłem, wlałem i zalałem pod korek statoilem.

Mam nadzieje że już mi takiej akcji nie zrobi

Pozdro
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 20.12.2009, 17:29:08 wysłane przez Jakobe » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #183 - Niedziela, 20.12.2009, 18:00:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Jakobe
STP do czyszczenia wrtyskiwaczy,
Jak dobrze pamiętam to chyba też zapobiega ytrącaniu sie parafiny.
Zobacz jeszcze czy w filtrze paliwa nie masz wody. Jeśli masz taki jak w ALH,ASV, od spodu jest możliwść  spuszczenia wody, tylko należy to robić  jak autko trochę postoi (noc). Zalecają to co chyba 15kkm, ale ja dodatkowo spuszcam poźną jesienią. Co do paliwa, to pewnie mieli jeszce letnie. No i zimą nie polecam "tankowania za 10zł".
Zapisane

Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #184 - Niedziela, 20.12.2009, 18:37:45 - NIEPRZECZYTANA »

Filtr miałem w kwietniu zmieniany, ale chyba mam na dole jakiś korek.

Jeżeli chodzi o tankowanie to zazwyczaj leje do pełna, no chyba że nie mam kasy ale te 50zl to minimum, nie dopuszczam nawet zaświecenia się rezerwy :)

Dzięki KKKKris za wskazówki

Zapisane
Winchester Mężczyzna
Odgrzybianie klimatyzacji samochodowej - ozonowanie, ultradźwięki
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Dobroń / Łódź
Samochód: Chwilowo Opel Corsa 1.2 16V 75KM

« Odpowiedz #185 - Niedziela, 20.12.2009, 20:10:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Jakobe
doleje mu jakiegoś v-powera żeby się wymieszało z tym gównem z lukoila - nigdy więcej :/
LUKOIL (mogloby sie wydawac bezposredni dostep do paliwa z Rosji) a jednak nie jest tak dobrze... wszyscy znani mechanicy mi odradzaja i tez tam nigdy nie tankuje!

Cytat: Jakobe
dolałem 25ml denaturatu do baku rano
To do ropy mozna denaturat lac?? Ja kupilem ostatnio jakis uszlachetniacz, ale w sumie nie wiem czy dobry, moze ktos poleci jakis konkret??
Zapisane

!!! Ozonowanie klimatyzacji Łódź !!! Dla klubowiczow znizki!!!
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #186 - Niedziela, 20.12.2009, 20:21:51 - NIEPRZECZYTANA »

Już nie narzekajcie na ten Lukoil, bo jak już niejednokrotnie pisano na forum wszyscy (zaznaczam wszyscy) biorą paliwa z polskich rafinerii.
Zapisane
Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #187 - Niedziela, 20.12.2009, 21:02:47 - NIEPRZECZYTANA »

No tak, tylko te lepsze stacje dodają różnego rodzaje uszlachetniacze itp a te ch.. to chyba mieli rope jeszcze na sezon letni

Troche denatu nie zaszkodzi, ale ja to wlałem tylko raz bo nie mialem nic innego, i chyba trochę pomogło ;)

Generalnie będę się starał lać dodatki, lub jeszcze słyszałem o wlewaniu 2l benzyny na bak
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 20.12.2009, 21:05:52 wysłane przez Jakobe » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #188 - Niedziela, 20.12.2009, 21:08:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Jakobe
tylko te lepsze stacje dodają różnego rodzaje uszlachetniacze itp
No to Neste jest tą lepszą. Ponad pół  zbniornika z października, reszta z grudnia (dotankowałem tuż przed mrozami) i problemów z paliwem i odpalaniem nie mam. Choć aku przydałaby się wymiana. Gdybym jak raby dwa-trzy dni miał trzymać teraz autko na firmie to bez prostownika, albo kabli nie odpaliłbym
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #189 - Niedziela, 20.12.2009, 21:51:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
No to Neste jest tą lepszą.
Praktycznie "od zawsze" tankuję na Neste i jeszcze nigdy nie miałem problemu z paliwem. Nawet przy mrozach rzędu -25C...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #190 - Niedziela, 20.12.2009, 22:05:53 - NIEPRZECZYTANA »

A ja tankowałem na BP (co prawda LPG, a nie diesla) i padły mi wtryski gazu. Nie ma reguły na jakość paliwa.
Zapisane
toka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków, okolice Bochni
Samochód: Seat Exeo 2.0 TDI CR

« Odpowiedz #191 - Poniedziałek, 21.12.2009, 09:45:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: grzelmo
ja jak jechałem w czwartek na chipowanie to temperatura silnika mi spadała 
To akurat jest normą dla diesli.. Póki nie nagrzeje się konkretnie i nie zaczniesz go troche cisnąć to przy takich mrozach temp. zacznie spadać, u mnie jest to samo.
Czyli co niema się co martwić jeśli chodzi o problem z odpaleniem 2.0 TDI??

Napisano: Poniedziałek, 21.12.2009, 09:41:36


Rozumiem że to nic poważnego że 1.5 roczne autko ledwo co zapaliło przy -12??
Zapisane
grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #192 - Poniedziałek, 21.12.2009, 13:01:16 - NIEPRZECZYTANA »

nie sądzę - mój dzisiaj też ledwo załapał :), a jeździ normalnie :)
taki urok klimatu moim zdaniem  :-X
Zapisane
Jakobe Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Ibiza 6K AFN++

« Odpowiedz #193 - Poniedziałek, 21.12.2009, 17:49:06 - NIEPRZECZYTANA »

No mój na szczęście dziś odpalił za 2 razem dziś -17było, 3razy świeczki podgrzałem zanim zacząłem odpalanie
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #194 - Poniedziałek, 21.12.2009, 18:03:55 - NIEPRZECZYTANA »

Ja dziś miałem dość dziwnie z odpalaniem bo najpierw ledwie krecił potem jak zaskoczyl to nie na wszystkie gary i dopiero po jakis 5 sek wyrownal prace. Spokojnie odsniezylem autko i wyjechałem z parkingu.
Zamknalem brame i zwyczajowo przegazowalem by przekaznik swiec odskoczyl a auto zaraz po tym zdechlo. Po ponownym odpaleniu pracował nierówno i dosyć mocno dymił na biało. Co jednak uspokoiło się po ok 500m spokojnej jazdy. Nasdtępnie jechałem specjalnie trzymając obroty pod 2000 (normalnie szybciej zmieniam biegi na zimnym), ale zaczęły się jakieś inne jaja z elektryką, najpierw wyłączył nawiew, potem ABS i TCS, potem zaczęła migać i piskać ta czerwona lampka która jest zaraz nad wskaznikiem ABS, potem przestał reagować prędkościomierz i obrotomierz.
Jak dojechałem do celu jeszcze raz przegazowałem samochod (już dawno był ciepły ale nie chciałem tego robić bojąc się, że zdechnie mi na środku drogi) i po przegazowaniu wszystko wróciło do normy :| Chyba przekaznik świec się zacina :/ Mam nadzieję, że zajadę do domu i szybko zdiagnozuje co to się głupiego dzieje.
Miał już ktoś z was kiedyś takie problemy (niby kontrolka świec się włańcza ale jak widać do końca coś nie działa jak powinno.
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 30   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» problem z odpalaniem
Skocz do: