+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» pytanie o zawieszenie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 8   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: pytanie o zawieszenie  (Przeczytany 72594 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #30 - Środa, 01.04.2009, 17:55:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: aboz
Do springów - 30 możesz śmiało ładować zwykłe amory "gazowe". Bierz te springi -> http://moto.allegro.pl/item589187766_sprezyny_obnizajace_vw_polo_seat_ibiza_nowe.html i do tego bilsteiny i będzie git. Nie zbankrutujesz a sprawdzisz jak się na nich jeździ.
BTW. nie przejmuj się, że to do IBI, bo są identyczne i masy obciążeń są takie same jak w sedanie. Tylko zamów do 1,9 SDI.
jakos nie mam zaufania do takiej ceny ;D wole raczej dołożyć a mieć na pewno coś co mi wiecej wytrzyma, raczej pozostane przy opcji eibach pro kit, no tylko te amory kayaby sa droższe od blinstein a czy warto dołożyć?
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #31 - Środa, 01.04.2009, 18:01:07 - NIEPRZECZYTANA »

Te sprężyny faktycznie kosztują ok 400, a tu gość je po prostu wyprzedaje. Jak tych nie chcesz to tak jak mówiłem, bierz - 30 Eibacha i amorki gazowe jakieś lepsze(mam na myśli markę, a nie model) i zakładaj.
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #32 - Środa, 01.04.2009, 18:16:39 - NIEPRZECZYTANA »

Co wy mu za szajs proponujecie? Nie no, ja tam rozumiem że cena itd, ale takich sprężyn to bym na taczki nie założył, co komplet kosztuje chociażby 400zł.
Nie sztuka zrobić sprężynę sztywną, twardą, która bedzie miała ugięcie 10mm, sztuka zrobić sprężynę progresywną, która bedzie pochłaniać zakręty. PIsze gość, że chce kompromis między sztywnością a komfortem, a Wy mu chcecie taczki z auta zrobić, masakra.
Eibach, do tego dobre amorki Ultra SR, i masz połykacza zakrętów, na komfortowym obniżonym zawiasie, a nie taczki i remonty zawieszenia co 5tyś km. Trochę pojęcia też trzeba mieć przy doborze sprężyn i amortyzatorów, a nie jakieś gównoo z allegro, bo komplet jest za 400zł, masakra. Ciekawe jak Wy byście się czuli na takim zawiasie, gdzie podskakujesz w aucie jak nawiedzony.
Łączenie niskich sprężyn i zwykłych amortyzatorów to głupota, co to daje, że auto jest nisko posatwione? Jak ktoś to robi dla wyglądu, to owszem, ale dla jazdy to parodia. 30mm na różnicy na pozycję pracy tłoczyska w amortyzatorze to nic? No to sory, ale o czym my tu wogóle gadamy. To przy jakim obniżeniu daje się krótsze amorki? -80? Bierzecie pod uwagę że auto nie jeździ tylko prosto, a również się przechyla?
« Ostatnia zmiana: Środa, 01.04.2009, 18:20:50 wysłane przez Leemarvin » Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #33 - Środa, 01.04.2009, 18:23:21 - NIEPRZECZYTANA »

Leemarvin nie kumam Cię. Napisałem
Cytat: aboz
bierz - 30 Eibacha i amorki gazowe jakieś lepsze(mam na myśli markę, a nie model) i zakładaj.
Chłopak chce się zmieścić z zawiasem w określonej kwocie, więc jeśli 1700 zł to za dużo to niech kupi dobre markowe amory i po zawodach. Z tego co wiem do Pro Kita - 30 można wstawić standardowe amortyzatory, więc Bilsteiny czy KYB wystarczą.
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #34 - Środa, 01.04.2009, 19:33:34 - NIEPRZECZYTANA »

Do -80mm też można wstawić standardowe amortyzatory, tylko gdzie tu sens? Albo się robi auto dla lansu, że jest gleba i szoruje po asfalcie, albo się robi dla poprawy zachowania i toru jazdy na zakrętach i przy hamowaniu.

Przeciez może kupić Eibach Kit i Kayaby SR taniej niż 1700zł, pisaó również że może dołożyć pare groszy do budżetu, jesli bedzie opcja kupienia czegoś dobrego, a nie szajsu za 170zł z allegro.
« Ostatnia zmiana: Środa, 01.04.2009, 19:35:26 wysłane przez Leemarvin » Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Dagon Mężczyzna
Off Road
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szczecin-Goleniów
Samochód: Gwiazda 3.0 + poszukiwany GR

« Odpowiedz #35 - Środa, 01.04.2009, 19:49:46 - NIEPRZECZYTANA »

co do tych springow z allegro 77performance to powiem tak... jak zakladalem zawieszke w seacie to najpierw kupilem springi Jamex-a -80/-60 ale okazalo sie duuuzooo za nisko jak dla mnie bo nie moglem opuscic garazu, wiec ze tak powiem kupilem je bo nie mialem duzo gotowki a springi trzeba bylo jakies przynajmniej na jakis czas miec i musze przyznac ze nie zaluje ze je mam, tylko ze auto siada troche bardziej niz 30 mm :)
Zapisane

E-300 Edition By Rico In Progress
Cordi By Dagon
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #36 - Środa, 01.04.2009, 20:13:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Leemarvin
Przeciez może kupić Eibach Kit i Kayaby SR taniej niż 1700zł, pisaó również że może dołożyć pare groszy do budżetu, jesli bedzie opcja kupienia czegoś dobrego, a nie szajsu za 170zł z allegro.
no racja wole dołożyć, i mieć pewność że jeżdze czymś dobrym, tylko poprostu pomyślałem ze na tych amorkach KYB ultra sr autko zrobi sie za twarde, i chciałem wiedzieć czy jest sens do nich dokładać, no i czy jest taka różnica że warto dla niej dopłacić,

mam dosyć sporo wydatków bo jeszcze musze kompletne hamulce z przodu zrobić, dlatego trzeba w miare rozsądku wybrać te amorki, a chciałbym jak najszybciej bo szkoda mi opon.
jaka jest różnica cen zestawu np blinstein b4 lub zwykłych KYB i tych ultra sr? bo jak to jest 100 - 200 zł różnicy to moze warto dołożyć
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #37 - Środa, 01.04.2009, 20:21:28 - NIEPRZECZYTANA »

Różnica w cenie pomiędzy SR a zwykłym gazem Excel Kayaby to około 350-400zł na komplecie (4 amortyzatorach). Co do Bilsteina to nie wiem.
Ultra SR jest znacznie mocniejszym i wytrzymalszym amortyzatorem więc obniżone zawieszenie nie bedzie wpływać na przyspieszone zużycie amortyzatorów.
« Ostatnia zmiana: Środa, 01.04.2009, 20:23:59 wysłane przez Leemarvin » Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #38 - Poniedziałek, 06.04.2009, 12:48:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Leemarvin
Ultra SR jest znacznie mocniejszym i wytrzymalszym amortyzatorem więc obniżone zawieszenie nie bedzie wpływać na przyspieszone zużycie amortyzatorów.
jednak wersja sport jest seryjnie obniżona -20, i ma amorki zwykłe z tego co mi wiadomo, i to raczej nie wpływa na żywotność amorków, a różnica na -30 -25 to nie jest dużo także może sie nie opłaca

Napisano: Środa, 01.04.2009, 22:12:11


a i jeszcze jedno ile u Ciebie bo widze ze sprzedajesz takie czesci:
komplet amorków kayaba zwykłych?
komplet sprężyn eibacha?

Napisano: Środa, 01.04.2009, 22:17:17


jest ktoś w stanie powiedzieć jakie amorki i springi były w wersji sport seat cordoba TDI 99-02?
gość z serwisu mi powiedział że i amorki i sprężyny były inne w sporcie i inne w wersji zwykłej
Zapisane
quest Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Seat Ibiza 1.9TDI 1997r

« Odpowiedz #39 - Piątek, 20.11.2009, 20:39:47 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,mam takie pytanie,posiadam Ibi 1,9TDI.Tylny prześwit jest ok ale przedni jest o conajmniej 30 mm większy(psuje to trochę wizerunek).Co moge zrobić aby go zmniejszyć?Nie chciałbym wymieniać całego przedniego zawieszenia.Chodzi mi tylko o optyczne zmniejszenie prześwitu.Pozdrawiam.

od KYS: Używaj opcji szukaj i dopisuj się do istniejących wątków!
« Ostatnia zmiana: Piątek, 20.11.2009, 20:55:45 wysłane przez KYS » Zapisane

Ibiza by quest
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #40 - Piątek, 20.11.2009, 21:00:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: quest
Tylny prześwit jest ok ale przedni jest o conajmniej 30 mm większy(psuje to trochę wizerunek).Co moge zrobić aby go zmniejszyć?Nie chciałbym wymieniać całego przedniego zawieszenia.Chodzi mi tylko o optyczne zmniejszenie prześwitu.
Hmm optycznie to możesz dokleić coś do błotnika lub założyć większe felgi.

Jeżeli przeszkadza Ci obecny wygląd to zmień z przodu sprężyny na krótsze i będzie dobrze.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
k0czis Mężczyzna
Loko
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kosmos
Samochód: Ibiza 6L '02, 1.9 TDI ATD (186,6@397,7)

« Odpowiedz #41 - Piątek, 08.01.2010, 12:32:48 - NIEPRZECZYTANA »

Czy do Ibizy 6L Sport założenie sprężyn -25/30mm nie spowoduje złej pracy seryjnych amorów? Czy raczej wymiana amorków była by wskazana?
pozdr.
Zapisane

Elektryk psychopata
jacq Mężczyzna
separator piasku
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Rzeszów
Samochód: Cordoba Vario '99, 1.9 TDI

« Odpowiedz #42 - Piątek, 08.01.2010, 13:05:30 - NIEPRZECZYTANA »

Czy do Ibizy 6L Sport założenie sprężyn -25/30mm nie spowoduje złej pracy seryjnych amorów?
nie
Zapisane

Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #43 - Sobota, 09.01.2010, 20:54:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: jacq
Cytat: k0czis  Wczoraj o 12:32:48
Czy do Ibizy 6L Sport założenie sprężyn -25/30mm nie spowoduje złej pracy seryjnych amorów?
nie

A pewny jesteś, czy tylko piszesz, bo według mnie spowoduje szybsze zużycie amorków i gorsze tłumienie mocnych przechyłów.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
jacq Mężczyzna
separator piasku
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Rzeszów
Samochód: Cordoba Vario '99, 1.9 TDI

« Odpowiedz #44 - Poniedziałek, 11.01.2010, 10:13:27 - NIEPRZECZYTANA »

o ile szybsze zużycie? jak się będzie pakować po 150km/h po dziurach to i seria długo nie wytrzyma
Zapisane

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 8   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» pytanie o zawieszenie
Skocz do: