Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z tylnym zawieszeniem  (Przeczytany 34259 razy)
0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.
mamjaniak
Gość



« Odpowiedz #30 - Środa, 16.04.2008, 10:44:23 - NIEPRZECZYTANA »

Kup specjalne gumy, które wkręca się w sprężyny. Mozesz założyć dwie na jedną stronę, koszt ok. 10-15 zł sztuka.To usztywni tył i spowoduje, że auto nie będzie tak mocno "siadać" przy obciązeniu. Ja oprócz tego założyłem jeszcze gumę u góry amortyzatora (sam dorabiałem) ok.1,5 cm wysokości i jest nieżle. ;)
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #31 - Środa, 16.04.2008, 10:47:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mamjaniak
Kup specjalne gumy, które wkręca się w sprężyny.
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=4765.0
Cytat: mamjaniak
To usztywni tył i spowoduje, że auto nie będzie tak mocno "siadać" przy obciązeniu.
ale
Cytat: gibon421
Chciałbym podnieśc lekko tyl
gumy nie podnosza a zapobiegaja siadaniu tylko
na podnoszenie wymiana sprezyn :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
docan Mężczyzna
......................................
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia\Ostrołęka
Samochód: Renault Laguna III Sportour 2.0dci 150KM+

« Odpowiedz #32 - Środa, 16.04.2008, 13:18:39 - NIEPRZECZYTANA »

dobra podziele sie tym co bylo u mnie odpowiedzialne za bujanie tylu samochodu:
ogolnie zaczelem wymieniac wszystko dopiero jak wymienilem lozyska to samochod przestal bujac sie na boki. niby tylko zaczely szumiec ale jak zdjelem beben to sie cos wysypalo :(
ps
jak sprawdzalem czy sa luzy na lozyskach to jak kolo bylo podniesione to luzow nie bylo czuc. luzy byly dopiero odczuwalne pod ciezarem samochodu, dziwne ale tak bylo u mnie.
Zapisane

przyciemnianie szyb - trójmiasto
Tomi509 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: Cordoba CLX '95 1.4 ABD

« Odpowiedz #33 - Środa, 16.04.2008, 21:34:30 - NIEPRZECZYTANA »

Podłączam się do tematu. Mianowicie mój problem polega na tym że gdy wpadnę autem w dołek (nawet mały) to strasznie go dobija, jakbym miał koła z żelaźniaka, amory zmienione 6tys temu, a jak jadę z kompletem osób to tylnie koła ocierają mi o nadkola na dołkach. Proszę o jakieś sugestie i z góry dziękuje
Zapisane
Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #34 - Czwartek, 17.04.2008, 08:14:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: docan
dopiero jak wymienilem lozyska to samochod przestal bujac sie na boki
moj jakby lekko przestawialo, hmm moze to nie to.

Cytat: Tomi509
mój problem polega na tym że gdy wpadnę autem w dołek (nawet mały) to strasznie go dobija, jakbym miał koła z żelaźniaka
mam to po wymianie amorow, czas rozkrecic zawieszenie i popatrzec co zle sie spasowalo.
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
zaspany Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: kielce
Samochód: Seat Cordoba 2000 1.9 TDI 110KM>>90KM:( AGR

« Odpowiedz #35 - Czwartek, 17.04.2008, 12:26:59 - NIEPRZECZYTANA »

A jak sie mają odboje? Bo ja wiem ze czesto  w cordi wybijaja sie. U mnie tez raz zle złożyłe tzn w zlej kolejnosci podkładki i amor  nie trzymał sie w kielichu.
Zapisane
PawelF Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo 2002 1,9 TDi 150 km

« Odpowiedz #36 - Sobota, 02.08.2008, 18:52:11 - NIEPRZECZYTANA »

Stuki w tylnym zawieszeniu na nierównościach. Stuki są głuche i nie metaliczne. Seat Toledo 2002 19 tdi 150 KM. Co to może być?

scalone, przywitał bys sie może najpierw w odpowiednim wątku...uzywaj proszę opcji szukaj i podpinaj się pod istniejące tematy jak nie mozesz znaleźć rozwiazania dla swojego problemu ;)
« Ostatnia zmiana: Sobota, 02.08.2008, 19:04:15 wysłane przez daniels » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #37 - Sobota, 02.08.2008, 20:42:06 - NIEPRZECZYTANA »

Obejrzyj tuleje stalowo gumowe w tylnej belce.
Zapisane

PawelF Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo 2002 1,9 TDi 150 km

« Odpowiedz #38 - Niedziela, 03.08.2008, 12:52:32 - NIEPRZECZYTANA »

A ile mogą kosztować te tuleje no i ile może kosztować wymiana
Zapisane
Kuman
Gość



« Odpowiedz #39 - Niedziela, 03.08.2008, 17:37:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: PawelF
A ile mogą kosztować te tuleje no i ile może kosztować wymiana

U mnie w mieście kiedyś płaciłem 100zł. A koszt tulei w ASO o ile pamietam 100/szt, a dobry zamiennik 90zł/2szt.
Zapisane
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #40 - Wtorek, 16.09.2008, 18:34:38 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Jakiś czas temu zaobserwowałem dziwne piski w tylnym zawieszeniu, przy szarpaniu go w duł piszczał, wymieniłem amortyzatory i spręży, bo była już pora na nie no i odboje, wyglądało jakby właśnie ten odbój tak piszczał. Po wymianie wszystkiego dalej tak samo piszczy tylko teraz jak ruszam samochodem na boki (prawe tylnie koło jak patrzeć od tyłu samochodu), belkę sprawdzałem i tuleje wałka na stacji diagnostycznej i diagnosta powiedział ze wszystko jest ok.  Nie wiem, co to może być, zacznę noga ruszać koło i piszczy jest to bardzo denerwujące łożyska tez są wymienione, może to te gumy mocowania amortyzatora te, co wchodzą w ten kielich, ale nie były one w złym stanie i już nie wiem sam, co to jest


od KYS: dopisuj się do istniejących tematów - innym będzie łatwiej szukać.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 16.09.2008, 21:56:54 wysłane przez KYS » Zapisane
Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #41 - Wtorek, 16.09.2008, 18:47:58 - NIEPRZECZYTANA »

pa84, kurczę słyszałeś kiedyś o interpunkcji? Naprawdę męczące jest czytanie takiego posta.
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #42 - Wtorek, 16.09.2008, 19:04:14 - NIEPRZECZYTANA »

Wymieniając amorki, odbojniki itd. dziwnym jest niewymienienie poduszek amortyzatorów, tych górnych, komplet nowych kosztuje 25zł. Ale mnie to bardziej zalatuje silent-blokami na belce.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #43 - Środa, 17.09.2008, 19:47:51 - NIEPRZECZYTANA »

Wymieniając amorki, odbojniki itd. dziwnym jest niewymienienie poduszek amortyzatorów, tych górnych, komplet nowych kosztuje 25zł. Ale mnie to bardziej zalatuje silent-blokami na belce.
Poduszki z przodu ok zgodze sie zawsze wymieniam razem z łozyskami, ale tylne :-\
a jesli chodzi o belke jak wyzej pisałem diagnosta tam nic nie stwierdził

na chłopski rozum to tam  nie ma zawiele co piszczec, albo amorek, odbój, tuleje belki, górne mocowanie amorka, zostaje mi tylko wymienic mocowanie amorka bo to moge zrobic sam, za belke raczej dotykac sie nie będe brak narzedzi
ponizej instrukcja demontarzu i montarzu tuleji znaleziona w necie
http://www.vectra-unlimited.pl/www_2/dzialy/porady/va_tuleje_belka.html
opis do vectry ale prawie wogle nie rózni sie od seata

Napisano: Wtorek, 16.09.2008, 20:10:40


Dziś sprawdziłem, jednak piszczy tuleja belki, ale z drugiej strony i pewnie tak echo niosło ze było słychać z drugiej, narazie spryskałem wd-40 prowizorycznie i jest spokój, zapewne nie na długo i czeka mnie wymiana a może jest jakiś smar żeby temu ulżyć na jakiś trochę dłuższy czas

Napisano: Środa, 17.09.2008, 14:58:38



« Ostatnia zmiana: Środa, 17.09.2008, 19:51:15 wysłane przez pa84 » Zapisane
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Problem z tylnym zawieszeniem
Skocz do: