+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Odcięcie paliwa i zapłonu
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Odcięcie paliwa i zapłonu  (Przeczytany 18253 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #15 - Sobota, 11.06.2011, 23:10:15 - NIEPRZECZYTANA »

Masz dwie opcje. Albo odciąć pompę paliwa albo rozrusznik. Poszukaj odpowiednich kabli ze skrzynki bezpieczników i w nie się wepnij.
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #16 - Niedziela, 12.06.2011, 16:25:41 - NIEPRZECZYTANA »

Pompę paliwa bym sobie odpuścił, w dieselu może się to stać kłopotliwe. Schemat elektryczny 6L znajdziesz na elektrodzie, a tak na szybko jeżeli jednak pompa to:
Fuel pump
Cut the BLACK wire located in the wiring harness coming out of the fuse
nr. 17, under the driver?s side dashboard.
jeżeli rozrusznik to:
+50: Cut the RED/BLACK wire located in the wiring harness coming out
of the connector of the ignition key.

Zapisane

mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #17 - Poniedziałek, 13.06.2011, 09:49:38 - NIEPRZECZYTANA »

Jak chcesz dobrze zrobić wyłącznik to nie rób czegoś w stylu urwę przewody za skrzynką bezpieczników i poprowadzę je inną drogą. Dla wprawionego złodzieja zrobić obejście takiego czegoś to najwyżej minuta.
Musiał byś cały jeden obwód pociągnąć inną drogą i zostawić dla pozoru skrawki ori obwodu koło skrzynki bezpieczników. Wtedy ma to szansę zdać egzamin.
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Odcięcie paliwa i zapłonu
Skocz do: