+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wykresy wykresiki
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wykresy wykresiki  (Przeczytany 43352 razy)
0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Środa, 13.09.2006, 12:31:05 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
W tym dziale bedą umieszczane wykresy autek seryjnych i modyfikowanych przezemnie jak i moją konkurencje ;)
Bedzie mozna komentować krytykować porównywać itd.
Zachecam gorąco by dzielic sie swoimi spostrzezeniami jak i wynikami modyfikacji.
Pozdrawiam
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
GDRadek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #1 - Środa, 13.09.2006, 12:39:55 - NIEPRZECZYTANA »

Oto przyklad możliwości Roba - chyba nie wyamaga komentarza? Obecnie zaszły małe zmiany "kosmetyczne" wiec wykres nie powinien sie znacznie róznić. Pozdro dla autora i Łukasza z GTS-Tuning. Niezdecydowanych gorąco zachęcam!!
Zapisane

Seat Leon TDI, 211KM, 427Nm powered by TUNE-UP
wizz
Gość



« Odpowiedz #2 - Środa, 13.09.2006, 13:03:28 - NIEPRZECZYTANA »

Mój wykres poniżej. Oryginalnie auto miało 90KM.
Modyfikacje: wtryski ASV, turbo ASZ.
Program: TuneUP

Generalnie, turbo chodzi na seryjnym cisnieniu dla ASZ, możnaby dmuchnąć więcej, tylko temperatura w dolocie jest dosyć wysoka. Należałoby wymienić IC na FMIC i wtedy byłoby więcej mocy 8)

Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #3 - Piątek, 22.09.2006, 08:40:57 - NIEPRZECZYTANA »

I kolejne auto strojone przez TUNE-UP. Jest to Ibiza seryjnie 110 KM TDI (Seria jak widać na wykresie wyszła na poziomie 124 KM). Obecnie jest 141 KM i 320 Nm. Musze przyznać że różnica jest niesamowita w porównaniu do serii. Co najważniejsze auto prawie nie kopci. Profi robota! Niedługo większe turbo i bawimy sie dalej  ;-) Na serii wychodził taki dołek od około 2600 obr, niestety sie cos zacina w turbinie, udało sie to troche zniwelować po sofcie.

Zapisane

Seat Leon TS bigT
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #4 - Piątek, 29.09.2006, 20:56:03 - NIEPRZECZYTANA »

No to teraz czas na mnie :)
Baza byl silnik AFN 110KM, ma przebieg 220tys km, jest regularnie katowany :)
mody: FMIC Iveco, Wydech przelot 2,5 cala na downpipe 2,5 cala, Kolektor ssacy passat tdi, oraz turbina hybryda. Wtryski SERYJNE !
Pierwszy pomiar na bieg IV i 153KM pozniej na V bieg z tym ze do 2 tys obrotów nie bylo docisniete na max w podloge.
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #5 - Sobota, 30.09.2006, 08:32:44 - NIEPRZECZYTANA »

Duuuzio wyszlo :idea: Gratki :!:

Domyslam sie ze to jakis test czy cus bo szpryce chyba dlugo nie pociagna na takim setupie?

Hybryda zrobiona z AWX? Do ilu to pocisnie? Jaki koszt? :mrgreen:
Zapisane

rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #6 - Sobota, 30.09.2006, 11:55:44 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
Duuuzio wyszlo :idea: Gratki :!:
Domyslam sie ze to jakis test czy cus bo szpryce chyba dlugo nie pociagna na takim setupie?
Hybryda zrobiona z AWX? Do ilu to pocisnie? Jaki koszt? :mrgreen:

Jaki test :P silnik drugi jest ten mi tylko zostal na zabawe. Sprobuje na 160KM puscic.
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #7 - Niedziela, 01.10.2006, 11:14:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "rob555"
Jaki test :P silnik drugi jest ten mi tylko zostal na zabawe. Sprobuje na 160KM puscic.


No wlasnie to mialem na mysli :mrgreen:

[ Dodano: 2006-10-01, 12:15 ]
Co z ta hybryda? :satan:
Zapisane

rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #8 - Niedziela, 01.10.2006, 16:08:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
Co z ta hybryda? :satan:


Hehe to moja tajemnica :P ale zdradzic moge ze siedzi to w obudowie od AWX a wydajnosc ma jak ARL
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #9 - Poniedziałek, 02.10.2006, 10:41:57 - NIEPRZECZYTANA »

Tyle info mi wystarczy :mrgreen: Jaki koszt?  Trzebaby sie juz szykowac na przyszly sezon  :satan:
Zapisane

rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #10 - Poniedziałek, 02.10.2006, 12:44:45 - NIEPRZECZYTANA »

1300zl + ew.  montarz. Bebechy sa nowe  :satan:  obudowa tylko uzywana
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #11 - Piątek, 01.12.2006, 00:12:02 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem czy moge tutaj, ale chyba sie Robert nie obrazi :mrgreen:

Mody:

Turbo AWX
Wtryski 0.216
FMIC
Kolektor ssacy ASZ
Brak EGR
Wydech przelotowy home-made
Program by Aligator

Zapisane

rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #12 - Środa, 27.12.2006, 15:20:42 - NIEPRZECZYTANA »

A oto co hamownia wypłuła :



Niestety pomiar na IV biegu bo sprzegło raczej by V uciagneło. Pozatym przeplywka ostro tnie dawki powyzej 4300 co widac na wykresie  :roll:  soft prawie bezdymny cisnienie na 1.5 bara. Musze nad softem tam popracowac ale to juz z EGT i dobrym sprzegłem bo teraz to g... a nie strojenie.
Moze wałek zdeka zuzyty albo LMM zasyfione...kij wie.
No ale mysle ze i tak wynik lepszy niz niejeden (włacznie ze mna) obstawial. Zwlaszcza ze naprawde spora rezerwa jest na dawkach a cisnienie tez doceolowe bedzie wyzsze.Podejzewam ze gdyby nie ta przeplywka i pomiar na V zrobic to 205-208 KM by bylo.
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #13 - Środa, 27.12.2006, 16:30:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "rob555"
Podejzewam ze gdyby nie ta przeplywka i pomiar na V zrobic to 205-208 KM by bylo.

Mniam, mlask - ładny wykresik :D :pub:
Moment też niczego sobie - porównywalny z ciągnikiem  :mrgreen:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #14 - Czwartek, 04.01.2007, 21:29:06 - NIEPRZECZYTANA »

Swiezy nastawnik i drobne poprawki w sofcie....200KM peklo
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Strony: [1] 2 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Wykresy wykresiki
Skocz do: