Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: spory problem z centr zamkiem :(  (Przeczytany 24063 razy)
0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.
xROnx
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Zielona Góra

« Sobota, 09.09.2006, 22:44:43 - NIEPRZECZYTANA »

Mam ostatnio problemy z zamkiem cetralnym.zalozylem sobie taki nieorginalny.przez 4m-c wsystko bylo ok ale pozniej zaczely sie problemy bo czasem mi sie nie zamykal(na pilota)czasami nie otwieral - tutaj musialem wchodzic od bagaznika.BA nawet wymienilem silowniki na mocniejsze 8kg.kompletna klapa - bylo jeszcze gorzej.i szlag juz mnie trafia nie ukrywam.Jakie jest moze wyjscie z tej sytuacji?chcialbym miec centr zamek na pilota bo to o wiele wygodniejsza sprawa. Tak sie zastanawiam czy mozna np podlaczyc oryginalne silowniki seatowskie do tych uniwersalych sterownikow od centr zamka ktorych pelno na allegro.No i jesli daloby rade to jak to podlaczyc? Prosze Was o porade jak z tego problemu wybrnac.
mam ibize '94 3D
Zapisane

Seat Ibiza '94 1.3 CL i ciagle rosnie:)
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 10.09.2006, 05:49:46 - NIEPRZECZYTANA »

Siłowniki pobierają dużo prądu. A iloletni masz akumulator ????? i czy dobrze podłaczony??
klemy czyste ????
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
xROnx
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Zielona Góra

« Odpowiedz #2 - Niedziela, 10.09.2006, 12:28:06 - NIEPRZECZYTANA »

aku ma gora 1,5roku.klemy sa ok.kiedy probowalem cos naprawic z centr zamkiem odnioslem wrazenie ze sam zamek chodzi ciezko no i jest troszeczke kijowo skonstruowany bo to ciegno od dzyndzelka co mozna drzwi otworzyc jest wygiety pod katem prostym.Dlatego moje pytanie bylo czy mozna podlaczyc oryginalne zamki ktore maja juz wbudowana elektryke pod taki zwykly uniwersalny sterownik centralnego...
Zapisane

Seat Ibiza '94 1.3 CL i ciagle rosnie:)
Shizo
Gość



« Odpowiedz #3 - Niedziela, 10.09.2006, 13:29:38 - NIEPRZECZYTANA »

Ja mam podpiete do tkiego uniwersalnego sterownika bo nie miałem fabrycznego kluczyka od centralnego więc można. Tyle że u mnie cała instalcja: kompreor,cięgna, zamki i centralka były od nowego i działały tyle że po przekręceniu kluczyka w drzwiach. Wygląda więc na to że same oryginalne zamki w drzwiach nie wystarczą...
Zapisane
xROnx
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Zielona Góra

« Odpowiedz #4 - Niedziela, 10.09.2006, 17:58:02 - NIEPRZECZYTANA »

...a moze ktos montowal zamek centr opierajac sie nie na oryginalnych silownikach i mu wszystko ladnie chodzi?moze jest jeszcze inny sposob na to?????
Zapisane

Seat Ibiza '94 1.3 CL i ciagle rosnie:)
havran Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Swarzędz - Kruszewnia
Samochód: VW Passat B5 FL 1.8T AWT, 2001

« Odpowiedz #5 - Piątek, 15.09.2006, 21:22:37 - NIEPRZECZYTANA »

ja mam zupelnie inny problem z fabrycznym centralnym zamkiem w ibi 96
a mianowicie zamykając samochod z pilota w kluczyku nie zawsze zalacza mi sie alarm

czy wie ktos moze co to moze byc??
Zapisane

... a po dodaniu gazu zmysłowy pomruk zamienia się w rasowy ryk!!!
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #6 - Piątek, 15.09.2006, 21:28:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "xROnx"
moje pytanie bylo czy mozna podlaczyc oryginalne zamki ktore maja juz wbudowana elektryke pod taki zwykly uniwersalny sterownik centralnego...

Oryginalne zamki sa na powietrze i nie ma tam praktycznie elekrtyki (tylko wlacznik centralnego z kluczyka) jest kompresor ktory pompuje powietrze do wszystkich zamkow w samochodzie. Podlaczenie do tego odbiornika pilota nie jest skomplikowane i dziala na 100%
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Jobski
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #7 - Niedziela, 17.09.2006, 11:00:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "havran"
ja mam zupelnie inny problem z fabrycznym centralnym zamkiem w ibi 96
a mianowicie zamykając samochod z pilota w kluczyku nie zawsze zalacza mi sie alarm

czy wie ktos moze co to moze byc??
przy zamykaniu z pilota musisz przytrzymać przycisk przez 3s aby załączył się fabryczny alarm
Zapisane

Były:
Cordoba SXE 1,6 (AEE) 75KM '98
Cordoba SX TDI (AHU) 106KM '97
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #8 - Niedziela, 17.09.2006, 21:05:47 - NIEPRZECZYTANA »

W moim aucie zamontowałem centralny z alarmem jak samochód był nowy i od tamtej pory wszystko chodzi cacy (odpukać). Ze dwa lata temu tylko poluzowało się połączenie od siłownika do szprychy od tego dzyndzla. Przypuszczam, że masz nie w tym miejscu podpięte siłowniki. Może faktycznie ciężko chodzą zamki i wystarczy rozebrać, przeczyścić  i przesmarować i gotowe. Z tego co pamiętam u mnie szprychy od siłowników były łapane gdzieś wysoko (bardzo utrudniony dostęp). Przerób to i będzie git. U mnie osiem lat chodzi bardzo dobrze. :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
vicotel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI

« Odpowiedz #9 - Środa, 01.10.2008, 22:33:13 - NIEPRZECZYTANA »

Mam taki problem kupiłem alarm z centralnym i nie wiem jak centralny podłączyć, do tej pory miałem sam centralny i po wypięciu kostki z niego jest tam 6 przewodów i 2 zasilające +/- i teraz nie wiem który gdzie mam połączyć :(
Oto ta kostka :



A to jest schemat podłączenia alarmu :




Może ktoś miał z was podobny problem i takie same kolory przewodów i mógłby mi pomóc jak to wszystko poskładać  :?:
Zapisane


wojtasek28 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: cordoba '94 1.4

« Odpowiedz #10 - Środa, 01.10.2008, 23:06:00 - NIEPRZECZYTANA »

mam coś niby takiego samego i u mnie to jest tak:
czerwony- +12v
czarny - masa
niebieski i zielony to kable do siłowników od centralnego (wszystkich 4)
ten następny (niby brązowy)  i biały pod nim to podłączenie do siłownika głównego ( tzw master )
brązowy i ostatni biały podłączenie do wyjść na centralny zamek z alarmu
to odnośnie kostki na zdjęciu.

a co do wyjścia z alarmu to w/g mnie rysunek nr 2 ( sterowanie minusem) i :
biały -zamykanie - łączysz z brązowym ( na foto 2-gi od dołu)
biało-czarny  - otwieranie łączysz z białym ( 1-y od dołu)

jakby coś to pytaj- postaram się pomóc
pozdro
« Ostatnia zmiana: Środa, 01.10.2008, 23:17:40 wysłane przez wojtasek28 » Zapisane
vicotel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI

« Odpowiedz #11 - Środa, 01.10.2008, 23:27:02 - NIEPRZECZYTANA »

hmm A ten zielony i niebieski jak dobrze rozumuje podłączam do pomarańczowego i pomarań/czarnynego ?  :-\
Zapisane


Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #12 - Czwartek, 02.10.2008, 05:27:22 - NIEPRZECZYTANA »

Dla mnie schemat jet za mały i nieczytelny :(
Mozesz zamiescic wiekszy lub wyrazniejszy ?
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
vicotel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI

« Odpowiedz #13 - Czwartek, 02.10.2008, 09:23:14 - NIEPRZECZYTANA »

Zapisane


Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #14 - Czwartek, 02.10.2008, 13:26:48 - NIEPRZECZYTANA »

Jeszcze ten 2gi z prawej strony :-X
Juz o tym pisałem ,że w pneumatycznym sterowaniu pompka ma na stałe minus a "+" pojawia sie w zaleznosci od tego czy zamykanie czy otwieranie na zewnetrznych jej zaciskach.
Trzeba  tak zrobic sterowanie zeby podawało "+" raz na jeden zacisk raz na drugi.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 02.10.2008, 13:30:59 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» spory problem z centr zamkiem :(
Skocz do: