+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Stuki na dołkach
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Stuki na dołkach  (Przeczytany 64312 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #15 - Poniedziałek, 18.09.2006, 20:59:11 - NIEPRZECZYTANA »

ja sie tu podepne:
jadac po dziurach czy nierownosciach cos mi sie tlucze w zawieszeniu z przodu i z tylu. slychac takie głuche 'dup dup' :satan:
zuzyte amorki chyba sie raczej tak nie tluka wiec co to moze byc? jakies silentblocki bo swozen wachacza z przodu tlucze sie chyba inaczej (wyrazniejszy stukot).
da sie to sprawdzic na szarpaku?
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
dragon135
Gość



« Odpowiedz #16 - Poniedziałek, 02.06.2008, 15:34:13 - NIEPRZECZYTANA »

mam kolego 4th_horseman to samo co Ty na tylnim lewym....amorki mam na 73% więc chyba to nie one...tylko w tamtym miejscu tak słychać, a jadąc po polskich drogach na niewielkich nierównościach zaczyna to być denerwujące.Czy ktoś może wie co to może być??
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #17 - Poniedziałek, 02.06.2008, 18:29:06 - NIEPRZECZYTANA »

Może tuleja stalowo-gumowa belki tylnej.
Zapisane

PawcioW
Gość



« Odpowiedz #18 - Wtorek, 03.06.2008, 07:01:05 - NIEPRZECZYTANA »

tez obstawiam tuleje
Zapisane
Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #19 - Wtorek, 03.06.2008, 07:58:40 - NIEPRZECZYTANA »

moze byc wszystko u mnie byly stuki z przodu okazało się zupełnie coś dziwnego amorki tez były ok, sprężyna pękła na ostatnim zwoju
proponuje podniesc auto na lewarek i kołem góra dół obejżeć łożyska i poduszki amortyzatora bo też mogą być przyczyną, a stopień amortyzacji nie koniecznie musi sie zmniejszyć więc te 73% nic wiele nie mówi.
jeżeli to tuleje to wkładasz na belke kawałek łoma i ruszasz na boki też sie znajdzie...
wersja dla leniwych:
Jechać na szarpaki i looknąć od dołu i pod osłonami i góry zobaczyć czy kielich nie skacze i wsio ;)
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
dragon135
Gość



« Odpowiedz #20 - Poniedziałek, 16.06.2008, 20:34:28 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie diagnoza okazała się taka że trzeba wymienić tuleje metalowo gumowe wahacza...myślałem że to tylne amorty ale jednak to nie one.Za takie tuleje bo wolałem kupić od razu 2 zapłaciłem 104zł a robota to koszt 200zł...
Zapisane
guayre Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: była Ibiza '01 1.9TDi AGR+ __-__ jest Toledo '02 ASV

« Odpowiedz #21 - Wtorek, 17.06.2008, 10:40:01 - NIEPRZECZYTANA »

Robota 200zł?!  :o  :rotfl:  no comments
Zapisane
dragon135
Gość



« Odpowiedz #22 - Wtorek, 17.06.2008, 10:57:16 - NIEPRZECZYTANA »

wiem wiem...za łożysko dociskowe w BMW też mi tyle policzyli.Wydam tym razem te 2 stówki i wydaje mi się że moja noga tam więcej nie postanie bo mnie ogołocą z pieniędzy
Zapisane
guayre Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: była Ibiza '01 1.9TDi AGR+ __-__ jest Toledo '02 ASV

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 17.06.2008, 11:08:54 - NIEPRZECZYTANA »

Zmień warsztat czym prędzej bo to jacyś zdziercy. Może w polecanych warsztatach coś znajdziesz.
Zapisane
dragon135
Gość



« Odpowiedz #24 - Czwartek, 19.06.2008, 22:35:19 - NIEPRZECZYTANA »

robota jednak wyszła 100 zeta i już nic się nie tłucze :-)
Zapisane
doktor Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba 2004 1.4TDI

« Odpowiedz #25 - Piątek, 28.05.2010, 14:01:48 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich samochód seat cordoba 1.4 TDI.2004r
Problem mam z dziwnym stukaniem z prawej strony z przodu na przeglądzie stwierdzili drążek stabilizatora do wymiany wymieniłem obydwa sprawdziłem gumy są ok na wahaczu szarpaki by chyba wykryły luzy więc zostaje górne mocowanie amortyzatora w programie ETKA pokazane jest jako łożyskowanie amortyzatora może ktoś miał takową awarię stuki są najbardziej słyszalne na dziurach i przy skręcie na prostej nawierzchni nic nie słychać  bardzo proszę o pomoc i dziękuję za wszelkie zainteresowanie tematem i pomoc.


od KYS: Najpierw zapoznaj się z regulaminem forum, później sprawdź co było na ten temat napisane, a dopiero zadawaj pytania.

Napisano: Piątek, 28.05.2010, 13:10:14


Przepraszam postaram się dostosować
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #26 - Piątek, 28.05.2010, 19:02:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: doktor
stwierdzili drążek stabilizatora do wymiany wymieniłem obydwa sprawdziłem gumy są ok na wahaczu
nie wiem jak masz to rozwiazane ale zazwyczaj masz drazek mocowany gumami do sanek i laczniki do wahaczy i glownie wywala te gumy jak sama wymiana gum nie pomaga to czesto drazek ma w tym miejscu zerwany lakier i jest cienczy, trzeba wtedy zakladac mniejsze gumy lub kombinowac z podkladami
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Zgredek
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #27 - Piątek, 28.05.2010, 20:07:24 - NIEPRZECZYTANA »

Miałem to samo, i okazało się , że był to sworzeń wahacza. Na szarpakach nic nie wykazało dopiero wyszło jak samochód był podniesiony w taki sposób, że zawieszenie było odciążone.Tylko,że ja mam cordobę 1998 rok, nie wiem jak to jest rozwiązane w twoim samochodzie.
Zapisane
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #28 - Niedziela, 22.08.2010, 11:50:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: grzesiekcordi1
Cześć. Jest tak jak mówiłem.Dzisiaj wymieniłem te nieszczęsne blaszki. I co? Jak myślicie?
Miałem racje? No pewnie,że miałem.Jest spokój,specjalnie pojeździłem po nierównościach.Cisza. 9(słownie:dziewięć)złotych,pół godziny roboty.A jaki psychiczny komfort.
A możesz mi powiedzieć gdzie konkretnie się one znajdują :?: Jak to się nazywa żeby to kupić :?: We wtorek zmieniam łożyska to bym przy okazji je wymienił  :evil: Z góry dzięki za odpowiedź :pub:
Zapisane

LamberT Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Śląsk
Samochód: LEON 1.8T

« Odpowiedz #29 - Piątek, 03.12.2010, 22:31:42 - NIEPRZECZYTANA »

panowie mam problem, jadąc po takich malutkich nierównościach, jakieś uskoki, małe dołki, teraz jadąc po śniegu to strasznie coś stuka, takie głuche pukanie z przodu :/ nawet takie lekko odczuwalne na kierownicy :/ takie pukania słychać :/ 
co wchodzi w grę ? łączniki i gumy stabilizatora, drążki i końcówki drążków .. ? coś jeszcze ?
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Stuki na dołkach
Skocz do: