+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Jaki pasuje INTERCOOLER frontowy do IBIZY 130PS 2003r
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jaki pasuje INTERCOOLER frontowy do IBIZY 130PS 2003r  (Przeczytany 27145 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
nixuTDI
Gość



« Odpowiedz #15 - Piątek, 08.09.2006, 08:28:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "*ADAM*"
W Mastersie robiłem programik, a dlatego tak słabo bo miałem klejony IC i nie wyrabia z tym co mam teraz dlatego jak wymienie IC to bede mial na 180PS i 400Nm Narazie jest 158PS i 375Nm a temperatura na dolocie ponad 120C i to jak sie przekroczy 3500obrotów. Wiec nie było sensu podkręcać go bardziej bo i tak na mocy traci przy tej temp.


Co do mocy, ktora autko teraz posiada to naprawde malo ale skoro taki IC to mozna wybaczyc.. Ale co do mocy, ktora chcesz osiagnac po montazu FMIC to osobiscie radzilbym uwazac na te NM poniewaz sprzeglo w ASZ jest takie samo jak w ARL tzn. wytrzymuje do 400 NM i od tej granicy moze zaczac sie slizgac..

U Siebie mam ten sam problem tylko ze Ja mam zestrojone na 170 PS i 357 NM (Na moje zyczenie tak malo) a wszystko przez maly IC. Mam nadzieje, ze zaraz po zimie u mnie rowniez zawita FMIC.
Zapisane
*ADAM*
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa

« Odpowiedz #16 - Piątek, 08.09.2006, 11:21:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
Czyli wkoncu FMIC ala cupra?

Raczej tak. Narazie jestem w fazie poszukiwania IC, ale ciężko jest znaleźć od Cupry. Od IVECO 2,8 Tdi znalazłem za 550zł.
Pozdrawiam

[ Dodano: 2006-09-08, 12:24 ]
Cytat: "nixuTDI"
ktora chcesz osiagnac po montazu FMIC to osobiscie radzilbym uwazac na te NM poniewaz sprzeglo w ASZ jest takie samo jak w ARL tzn. wytrzymuje do 400 NM i od tej granicy moze zaczac sie slizgac..

No to ja już nie wiem jak to jest  :niewiem:
Ja słyszałem że w ASZ sprzęgło w niektórych wersjach wytrzymuje 410Nm a w niektórych do 430 Nm i to zależy od wersji, bo ponoć montowali i taką i taką.
Jeszcze przed modyfikacją się wszystkiego dowiem żeby Ibi krzywdy nie wyrządzić  ;-)
A Ty masz Leona 130 czy 150? ( na początku ile miał )
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #17 - Piątek, 08.09.2006, 12:29:18 - NIEPRZECZYTANA »

Podobno na poczatku do ASZ wkladali troche mocniejsze sprzegla, ale ile w tym prawdy? :test: Ja bym celowal w granice 380-390NM. Nixu mial ori 130ps (plus spory gratis :mrgreen: ).
Zapisane

nixuTDI
Gość



« Odpowiedz #18 - Piątek, 08.09.2006, 23:04:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "*ADAM*"
No to ja już nie wiem jak to jest  :niewiem:
Ja słyszałem że w ASZ sprzęgło w niektórych wersjach wytrzymuje 410Nm a w niektórych do 430 Nm i to zależy od wersji, bo ponoć montowali i taką i taką.
Jeszcze przed modyfikacją się wszystkiego dowiem żeby Ibi krzywdy nie wyrządzić  ;-)
A Ty masz Leona 130 czy 150? ( na początku ile miał )



Nigdy nie slyszalem o roznicach w sprzeglach. W Mocniejszej wersji silnikowej Diesla (ARL 150 PS) montowane sprzeglo powyzej 400 NM zaczyna sie slizgac.. wiec w slabszej tez bedzie bo ASZ od ARL-a rozni sie turbina i IC  ;-)

Cytat: "spons"
Ja bym celowal w granice 380-390NM. Nixu mial ori 130ps (plus spory gratis :mrgreen: ).


Granica 390 NM bedzie granica dobra i bezpieczna chyba ze chcesz robic mocniejsze sprzeglo..

Ja mialem serie 130 (ASZ) po hamowaniu wyszlo 144 i 327 NM wiec troche wiecej ale kazdy diesel ma wiecej..

Jak mozesz napisz w jakiej firmie robiles program.. osoby, ktore sie tym zajmuja powinny wiedziec ile co w danej jednostce moze wytrzymac..

Ja szczerze moge Ci polecic firme Compsport .. Panowie maja super podejscie i znaja sie na rzeczy, aktualnie smigam na ich programie zrobilem okolo 10 tys km i mam zamiar dalej grzebac u nich swoja fure, docelowo ma wyjsc grubo, ale co bedzie sie zobaczy..

Pozdrawiam, nixu.
Zapisane
*ADAM*
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa

« Odpowiedz #19 - Sobota, 09.09.2006, 18:07:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "nixuTDI"
Jak mozesz napisz w jakiej firmie robiles program..

W MASTERSIE w Warszawie
A co masz zamiar jeszcze z nim robić?
Ja IC bede zmienial i chyba nic wiecej. A zmiana skrzyni biegów na mocniejszą to jakie to są koszta???
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #20 - Sobota, 09.09.2006, 19:23:33 - NIEPRZECZYTANA »

Mocniejsza tzn. jaka? Klowa?
Zapisane

*ADAM*
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa

« Odpowiedz #21 - Sobota, 09.09.2006, 21:45:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
Mocniejsza tzn. jaka? Klowa?

Pomyłka  :los: myślałem o sprzęgle a napisałem o skrzyni biegów :zakrecony:
ILE MOŻE KOSZTOWAĆ MOCNIEJSZE SPRZĘGŁO?
Pozdrawiam
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #22 - Sobota, 09.09.2006, 21:55:45 - NIEPRZECZYTANA »

Sachs racing cos kolo 3k pln za tarcze+docisk
Zapisane

nixuTDI
Gość



« Odpowiedz #23 - Niedziela, 10.09.2006, 08:15:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
Sachs racing cos kolo 3k pln za tarcze+docisk


Dokladnie taki koszt  ;-)


Po koleji:
IC ~ 2000
Walek ~ 2000
Duze Turbo ~ 4500

i powinienes miec ~ 220 kucy  :niewiem: czego wiecej chciec od DIesla  :mikolaj:
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #24 - Niedziela, 10.09.2006, 13:58:42 - NIEPRZECZYTANA »

Gdybys chcial IC od cupry to jeden klubowicz od nas bedzie sie pozbywal takiego.
Zapisane

*ADAM*
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa

« Odpowiedz #25 - Niedziela, 10.09.2006, 18:23:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
Gdybys chcial IC od cupry to jeden klubowicz od nas bedzie sie pozbywal takiego.

A ile by chciał za niego? I czemu sie pozbywa?
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 10.09.2006, 20:54:01 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem ile, musialbys sie dogadac. Zmienia na customowy bo ten wyrabia tylko do 200ps.

Wczoraj zakladalismy taki do kumpla ibi 6l, dobra dniowka i gotowe, nawet bez strojenia czuc roznice w na gorze, no i nie traci mocy przy palowaniu :mrgreen:
Zapisane

*ADAM*
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa

« Odpowiedz #27 - Poniedziałek, 11.09.2006, 16:57:05 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
Nie wiem ile, musialbys sie dogadac.

To jakiś namiar dasz mi? Albo dowiedziałbyś się ile chciałby za niego?
Jego IC jest frontowy?Rur też się pozbywa?
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #28 - Poniedziałek, 11.09.2006, 17:25:34 - NIEPRZECZYTANA »

Zarejestruj sie na forum seat-racing i napisz priv do uzytkownika TDiK, albo smignij mu na gg, nr znajdziesz w jego profilu.
Zapisane

nixuTDI
Gość



« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 11.09.2006, 19:44:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "*ADAM*"
Cytat: "spons"
Nie wiem ile, musialbys sie dogadac.

To jakiś namiar dasz mi? Albo dowiedziałbyś się ile chciałby za niego?
Jego IC jest frontowy?Rur też się pozbywa?


IC z BPX (TDI 163) jest "frontowy" (jest to FMIC - front mounted Intercoller) ;-)

Tutaj w tym temacie jest napisane o sprzedazy FMIC z BPX-a (Post uzytkownika TDIK): http://www.seat-racing.pl/forum/viewtopic.php?p=73371#73371

Jezeli chcesz kupic ten IC to proponuje kontakt z nim ;-)
Zapisane
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Jaki pasuje INTERCOOLER frontowy do IBIZY 130PS 2003r
Skocz do: