+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Pożeracz oleju
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Pożeracz oleju  (Przeczytany 56002 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #45 - Środa, 24.11.2010, 13:12:52 - NIEPRZECZYTANA »

witam jestem posiadaczem toledo 110 km  tdi zauwazylem ze jakby ubylo mi oleju a od wymiany zrobilem 10 tys km czy to normalne w dieslach powiem wam ze jak jest zimny to przy odpalaniu zakopci na niebiesko ale to troche  nie wiem czy diesle zaciagaja olej czy po prostu zaczyna silnik sie zuzywac a i jeszcze mam problem z uciekajacym plynem chlodniczym  na 2000 km okolo 0,5 -0,7 litra musze wlac
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #46 - Środa, 24.11.2010, 13:44:24 - NIEPRZECZYTANA »

No to chyba uszczelka pod głowicą jak masz taki ubytek chłodzącego...
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #47 - Środa, 24.11.2010, 17:34:02 - NIEPRZECZYTANA »

drabka nie mieszaj tematów.. tu jest o oleju mowa o płynie chłodniczym np. tu: http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3576.0
ile ubyło Ci tego oleju?
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #48 - Środa, 24.11.2010, 22:53:52 - NIEPRZECZYTANA »

no sprawdzalem na zimny silniku  auto stalo cala noc i jest mniej niz sa kreski na bagnecie
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #49 - Środa, 24.11.2010, 23:06:48 - NIEPRZECZYTANA »

no sprawdzalem na zimny silniku  auto stalo cala noc i jest mniej niz sa kreski na bagnecie
jeśli masz poniżej minimum - dolej przynajmniej do połowy miarki. Spod auta Ci nie kapie? Najlepiej podnieść auto i zobaczyć czy nie masz wycieków. Na marginesie nie kontrolujesz stanu oleju 'raz na czas' pomiędzy wymianami ?  :o
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #50 - Piątek, 26.11.2010, 11:18:01 - NIEPRZECZYTANA »

kontroluje  ale to byla moja pierwsza wymiana to auto mam od niedawna jest maly wyciek kolo rozrzadu ale to delikatnie sie poci

Napisano: Czwartek, 25.11.2010, 12:42:53


kurcze mechanik przy ostatniej wymianie wlał pelny syntetyk to tez moze byc przyczyna jutro wymieniam na polsyntetyczny  bo to byl blad musze zmienic mechanika
calbo mineralny jak myslicie ?
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #51 - Piątek, 26.11.2010, 11:25:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: drabka
kurcze mechanik przy ostatniej wymianie wlał pelny syntetyk to tez moze byc przyczyna jutro wymieniam na polsyntetyczny  bo to byl blad musze zmienic mechanika
calbo mineralny jak myslicie ?
Ile oleju ubyło przez 10 000km?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #52 - Piątek, 26.11.2010, 19:46:25 - NIEPRZECZYTANA »

diesel cos zawsze wciagnie, mi 5W30 po 7tys spadlo ze srodka (lub delikanie wiecej) na min
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
drabka Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: seat toledo 2 tdi 110 km

« Odpowiedz #53 - Piątek, 26.11.2010, 22:45:18 - NIEPRZECZYTANA »

no jest na minimum
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #54 - Piątek, 26.11.2010, 22:47:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: drabka
no jest na minimum
a było ile (zalane pod maks, do połowy?) Ważne ile ubyło w porównaniu do stanu początkowego.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
MAGIC87 Mężczyzna
320 Nm przy 1800 i 160 KM przy 3200
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Częstochowa/Kłomnice
Samochód: Byla ibiza Fl, jest Audi A4+, Fiat Ducato

« Odpowiedz #55 - Sobota, 27.11.2010, 20:35:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
diesel cos zawsze wciagnie, mi 5W30 po 7tys spadlo ze srodka (lub delikanie wiecej) na min
rabciu nie koniecznie... ja po 13 tys miałem ubytek 100ml.. wiec zerowym bym to nazwał... bo nawet nie trzeba było by dolewac
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #56 - Niedziela, 28.11.2010, 11:04:39 - NIEPRZECZYTANA »

Niemniej jednak tolerancja w uturbionym silniku jest dużo większa i zależy od sposobu exploatacji auta. Ogólnie przyjeło się, że jeśli od wymiany do wymiany nie trzeba dolać przy normalnej exploatacji to jest dobrze. Jak ktoś lubi przycisnąć to trzeba uwzględnić dolewki.
U mnie na sam wyjazd do Borska poszło więcej oleju niż jazda od wymiany do wymiany.
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #57 - Niedziela, 28.11.2010, 11:09:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: MAGIC87
rabciu nie koniecznie... ja po 13 tys miałem ubytek 100ml..
nie chce mi sie wiezyc ale jezeli faktycznie to sprawdziles to ok
mi turbo wciaga troche, widac to na zlaczkach od IC
ale traktuje to raczej za normalne zjawisko, wazne ze ciegnie :ok: to niech sobie i lyka
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Gumis_Krk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Seat Leon FR ARL + by TTC

« Odpowiedz #58 - Niedziela, 28.11.2010, 11:20:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: MAGIC87
rabciu nie koniecznie... ja po 13 tys miałem ubytek 100ml..
nie chce mi sie wiezyc ale jezeli faktycznie to sprawdziles to ok
mi turbo wciaga troche, widac to na zlaczkach od IC
ale traktuje to raczej za normalne zjawisko, wazne ze ciegnie :ok: to niech sobie i lyka

Ja mam to samo poci mi sie na złączkach ale przez 10 tys ubyło mi na miarce z MAX na poniżej połowy można spróbować odpiąć odme i bedziesz wiedziałczy turbo czy odma
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #59 - Niedziela, 28.11.2010, 11:29:09 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Gumis_Krk
Ja mam to samo poci mi sie na złączkach
te zlaczki to straszne badziewie :-X
powinno to byc sciskane opaska a nie blokada drucikiem - tym bardziej ze jest to silnik o wiekszej mocy
a pytales moze czy da sie kupic same te oringi?
Cytat: Gumis_Krk
można spróbować odpiąć odme i bedziesz wiedziałczy turbo czy odma
jak nie bedzie sprawiac to wiekszego problemu to nie ruszam
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Pożeracz oleju
Skocz do: