+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Pożeracz oleju
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Pożeracz oleju  (Przeczytany 55956 razy)
0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.
benelli Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Bandyta

« Odpowiedz #30 - Środa, 26.05.2010, 11:02:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
Kurna ja nie rozumiem tego forum kazdy aby sie doczepic, wystarczy troche pomyslec. Moze w czasie 1500km dolewal 15 razy olej po 0.2 l co da takze 3 litry nikt tu nie napisal ze dolaj na raz 3 llitry :-X  :-X

Dobra, wyluzuj. Za szybko napisałem, moja wina  :ok:
Zapisane

efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #31 - Środa, 26.05.2010, 11:09:19 - NIEPRZECZYTANA »

Hmm ja wczoraj w cordobę wlałem jakieś 3.6, więc Twój szwagier jeździ na 0.6 litra oleju?
mnie do Ibi też jakoś tyle wchodzi przy wymianach oleju (a gdzieś wyczytałem że mieści się 4,5 litra  :-\ )
ale nasze silniki to inna konstrukcja przecież. Kolega ma SDI a my benzyniaka ;-)
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #32 - Środa, 26.05.2010, 11:15:27 - NIEPRZECZYTANA »

kurna znow sie zaczyna to nie jest temat ile komu wchodzi oleju tylko ktoredy go ubywa. Co kogos obchodzi ze do ASV wchodzi 5 litrów oleju, do S-312C 4 litry a do S-4003 6 litrów , chodzi o to ktoredy moze go ubywac w takich ilosciach jak 3 litry na 1.5*10^3 km
« Ostatnia zmiana: Środa, 26.05.2010, 11:16:54 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #33 - Środa, 26.05.2010, 11:18:15 - NIEPRZECZYTANA »

uszek weź wyluzuj bo spinasz się niepotrzebnie  :o
zwracam tylko grzecznie uwagę koledze, że to, że my mamy tyle a tyle oleju, nie znaczy że inni mają tak samo :!:
Kolega pisał, "nie zauważył wycieków", więc nie wiem czy jest sens obstawiać pękniętą miskę czy nieszczelność w przewodach
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #34 - Środa, 26.05.2010, 11:22:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: efmk
uszek weź wyluzuj bo spinasz się niepotrzebnie  :o
To pisz konkretnie

Cytat: efmk
zwracam tylko grzecznie uwagę koledze, że to, że my mamy tyle a tyle oleju, nie znaczy że inni mają tak samo :!:
a ja zwracam uwage ze kazdy ma inaczej jeden do 1.4 wleje sobie 3 litry inny 3.1 litra jednym slowem bez sensu gadanie


Cytat: efmk
Kolega pisał, "nie zauważył wycieków", więc nie wiem czy jest sens obstawiać pękniętą miskę czy nieszczelność w przewodach
No to jak nie zauwazyl to olej znikl czy moze jezdzil 1500km bez oleju, szczerze watpie. myslisz ze bez kanalu widac czy miska jest peknieta? ciezko to zobaczyc, dlatego trzeba sprawdzic wszystko od spodu dokladnie, ze nie zauwazyl nie znaczy ze nie ma, moj brat tez nie zobaczyl ze olej ubywa uszczelniaczem walu, dopiero po dokladnym sprawdzeniu i odkreceniu oslony kolka sie okazalo ze leje
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #35 - Środa, 26.05.2010, 11:26:51 - NIEPRZECZYTANA »

ale w tej ilości jak ubywa to chyba byłaby wyraźna plama oleju i olej by robił kap kap kap... najlepiej przed sprawdzić podłoże czy nie ma plam, jesli sa to zanzaczyć, zaparkować a na drugi dzień odjechać i zobaczyć czy pojawiły sie nowe plamy.. jeśli nie ma plam i widocznych śladów nigdzie pod maską, to oliwa idzie w wydech, zatem turboleum do wymiany...
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #36 - Środa, 26.05.2010, 11:28:44 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: efmk
uszek weź wyluzuj bo spinasz się niepotrzebnie  :o
To pisz konkretnie
Cytat: efmk
zwracam tylko grzecznie uwagę koledze, że to, że my mamy tyle a tyle oleju, nie znaczy że inni mają tak samo :!:
a ja zwracam uwage ze kazdy ma inaczej jeden do 1.4 wleje sobie 3 litry inny 3.1 litra jednym slowem bez sensu gadanie
i? czytanie ze zrozumieniem jest w modzie, a poza tym odpowiadałem na cytat - więc choć ciut pomyślunku..
Dla mnie koniec OT.

co do pęknięcia miski - jeśli olej będzie się sączył a auto postoi dzień/dwa to nie mów mi że nie śladu po tym nie będzie. Wiadomo że najlepiej podjechać na kanał, bo tak czy siak trzeba to zrobić, natomiast póki co dolałbym oleju i - szukając rozwiązania - sprawdził czy powtórzy się to samo.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #37 - Czwartek, 27.05.2010, 12:53:09 - NIEPRZECZYTANA »

kacperx - jakie turboleum w SDI ...
w mojej rodzinie było SDI (Vario) i ono od przeglądu do przeglądu wciągało ok 2.5 - 3l oleju i to też nie za każdym bakiem paliwa... !! (nic tylko same filtry wymieniać :) )
samochód miał 88tys. przebiegu i jeździł na krótkich trasach (10-15km dziennie) - może tutaj trzeba szukać przyczyn ?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #38 - Czwartek, 27.05.2010, 13:19:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: grzelmo
kacperx - jakie turboleum w SDI ...
Cytat: wnowaq
Mój szwagier posiada seata ibize 1.4 tdi 2006 r.( przebieg 80 000 km) i zauważył, że po przejechaniu ok. 1500 km od przeglądu ubyło mu ok. 3 litrów oleju
Zapisane
grzelmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radzyń Podlaski / Warszawa
Samochód: Altea Freetrack 4 2.0TDI BMN

« Odpowiedz #39 - Czwartek, 27.05.2010, 13:45:39 - NIEPRZECZYTANA »

przpraszam mea kulpa - tak to jest jak się zlepia 5 postów pod 1 tematem :)

cofam słowa - możliwe turboleum :)
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #40 - Czwartek, 27.05.2010, 22:06:12 - NIEPRZECZYTANA »

Tylko jak wali olejem na turbo to chyba siwy dym na non stopie.
Zapisane
e.jacek Mężczyzna
...teeen-tego...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: Ibiza 6K2 '00 1.9 AGP

« Odpowiedz #41 - Niedziela, 30.05.2010, 17:44:26 - NIEPRZECZYTANA »

Koledzy - VALGAAR na pierwszej stronie napisał świete słowa...moja w zalezności od stylu jazdy łyknie od 0,2 do 0,5 na tysiaka - ten typ tak ma...po części z braku osłony wałka rozrządu {sieje w odmę i przepala} - oblukać czy nie wylata bokami i jeździć spokojnie!  ;)
Zapisane

IBIZA ...A MRUCZY JAK PRAWDZIWA KOBIETA
-------------------------------------------------------
WSZELKIE POTRZEBNE ZEZWOLENIA
MAGIC87 Mężczyzna
320 Nm przy 1800 i 160 KM przy 3200
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Częstochowa/Kłomnice
Samochód: Byla ibiza Fl, jest Audi A4+, Fiat Ducato

« Odpowiedz #42 - Czwartek, 17.06.2010, 06:12:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
moja w zalezności od stylu jazdy łyknie od 0,2 do 0,5 na tysiaka
potwierdzam
Zapisane
czacz0r Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Crodoba 2004 1.9 SDI

« Odpowiedz #43 - Wtorek, 19.10.2010, 22:15:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
moja w zalezności od stylu jazdy łyknie od 0,2 do 0,5 na tysiaka
potwierdzam

U mnie to samo w SDI. Przy przebiegu 170k jakies 0,5 litra na 1500km. Sprawdzać stan oleju tylko po nocy, bo stan sprawdzony kilka godzin po jeździe potrafił byc mniejszy nawet o 0,3-0,4l ze stanem sprawdzonym po nocy.
Zapisane
ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #44 - Środa, 20.10.2010, 16:07:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: e.jacek
moja w zalezności od stylu jazdy łyknie od 0,2 do 0,5 na tysiaka - ten typ tak ma...po części z braku osłony wałka rozrządu {sieje w odmę i przepala} -


Nie wiem czy to prawda ,ale w ASO w Warszawie powiedzial ze z 4 krzywki nie wywala nawet jak nie ma oslony zaworow. Tam jest jeszcze cos , co zapobiega wywalaniu oleju. 
Ponoc oslona zaworow to gadzet,zapobiegajacy wywalaniu oleju przez korek wlewowy, kiedy otworzy sie przy wlaczonym silniku.

Nie wiem, nie znam sie-  tak tlumaczyl w jednym autoryzowanym w Wawie mechanik, a ja powtarzam .


Czy to odma od filtra powietrza?  SDI ( AGP ) turbiny nie ma.
Zapisane

lubie sobie pokierować
Strony: 1 2 [3] 4 5 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Pożeracz oleju
Skocz do: