Strony: 1 2 [3] 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z Immobilajzerem w cordobie ?  (Przeczytany 52302 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
sinio17 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 99r, 1.9 TDI

« Odpowiedz #30 - Środa, 02.04.2014, 11:10:12 - NIEPRZECZYTANA »

przeszukuje całe forum i nic nie mogę znaleść na ten temat
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #31 - Środa, 02.04.2014, 16:44:36 - NIEPRZECZYTANA »

jakie bledy wykryl vag?
w jaki sposob immo jest wylaczone?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
sinio17 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 99r, 1.9 TDI

« Odpowiedz #32 - Czwartek, 03.04.2014, 10:44:58 - NIEPRZECZYTANA »

wyłączony jest sterownik w komputerze
Zapisane
Antonio Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lipusz (GKS)
Samochód: Cordoba, 1998, 1,9 TDi

« Odpowiedz #33 - Wtorek, 13.05.2014, 07:06:10 - NIEPRZECZYTANA »

Mam prawdopodobnie podobny problem z immo. Chociaż na początku obstawiałem pompę paliwa.

Objawia się to tym, że po dłuższym postoju odpalam samochód normalnie. Przejadę jakiś krótki odcinek, np. 2 km, zgaszę silnik (bo np. chce wejść do sklepu na chwilę), po chwili chcę go odpalić i ... no właśnie nic. Rozrusznik kręci, ale zapalić nie można. Po dłuższym kombinowaniu w końcu się uda.
Dowiedziałem się, że to może być wina immo, i że wystarczy odwrotnie włożyć kluczy. Nie do końca to działa, ale po kilkukrotnym przełożeniu kluczyka auto odpali.
Wyczytalem też na innym forum o podobnym przypadku:

Cytuj
posiadam Ibize cupre TDI 110KM z '99 (stara buda) i ona bedzie przedmiotem problemu...
Otóż już kilkakrotnie mi się zdarzyło (najczęściej na stacji benzynowej) iż po zgaszeniu nie chciała zapalić. Rozrusznik kręci ale silnik nie odpala w ogóle (nawet na 2s). VAG wyrzuca kod:

VAG-COM Version: Release 303.1

Control Module Part Number: 6H0 953 257 B
Component and/or Version: IMMO VWZ3Z0X3311692 V71
Software Coding: 09600
Work Shop Code: WSC 00000
1 Faults Found:
01176 - Key
65-10 - Unauthorized - Intermittent


Niestety mam jeden kluczyk tylko. Do tej pory wystarczyło iż wyciągnąłem kluczyk,
poczekałem minutkę lub dwie i ponownie próbowałem zapalić. To działało... aż do ostatniego razu jak godzinę się męczyłem na orlenie i pomogło dopiero odłączenie akumulatora na kilkanaście minut... co chyba wskazuje jednak na elektronikę. Jutro podłącze VAG'a ale nie wiem czy coś sie uchowało po odłączeniu zasilania.   


U mnie jest podobnie, ale jeszcze pod kompa nie podłączyłem auta.
Wyczytałem na forum już, że może to być wina bezpiecznika świateł stopu, poluzowanie bezpieczników lub jakiego przekaźnika... albo faktyczny problem z immo w kluczyku lub w stacyjce..
Miał ktoś podobne problemu ?
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 13.05.2014, 07:07:50 wysłane przez Antonio » Zapisane
Dominikseat Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba IFL, 99' 1.9 TDi 90 KM

« Odpowiedz #34 - Poniedziałek, 30.03.2015, 13:21:21 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, mam podobny problem jak kolega wyżej. Otóż czasami jak zgaszę silnik i po krótkim czasie chcę go odpalić, to rozrusznik kręci, ale nie odpala. Muszę zamknąc i otworzyć je pilotem od środka potem wysiąść i to samo zrobić od zewnątrz i tak aż do skutku. Dodam, że wtedy nie zaświeca się kontrolka żarowych świec, gdy tak kręci i nie odpala. Z góry dziękuję za pomoc.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #35 - Poniedziałek, 30.03.2015, 15:27:29 - NIEPRZECZYTANA »

jak po przekręceniu na zapłon nie zapali się choć na chwilę kontrolka świec to szkoda kręcić.
Do sprawdzenia przekaźnik zasiljący ECU. Zawsze zapominam numerku, ale chyba 109. Chyba, że ktoś dorobił jakąś odcinkę
Zapisane

Dominikseat Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba IFL, 99' 1.9 TDi 90 KM

« Odpowiedz #36 - Poniedziałek, 30.03.2015, 21:00:31 - NIEPRZECZYTANA »

Wystraczy jego wymiana czy to może jakiś większy problem? Dzięki za odpowiedź.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #37 - Poniedziałek, 30.03.2015, 21:04:36 - NIEPRZECZYTANA »

Na poczatek nawet wyczyszczenie stykow
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #38 - Poniedziałek, 30.03.2015, 21:05:22 - NIEPRZECZYTANA »

Jeśli to przekaźnik to może na jakiś czas nawet czyszczenie styków, czy poprawka lutów wystarczyć. Choć przy cenie przekaźnika to chyba szkoda się bawić w półśrodki.
Zapisane

Dominikseat Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba IFL, 99' 1.9 TDi 90 KM

« Odpowiedz #39 - Wtorek, 31.03.2015, 16:39:13 - NIEPRZECZYTANA »

Czyli jeśli to przekaźnik, to wystarczy najzwyklejszy czy jakiś specjalny model?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #40 - Wtorek, 31.03.2015, 21:42:04 - NIEPRZECZYTANA »

Tena akurat jest bez żadnej elektroniki, więc wystarczy, że piny cewki i styku się zgadzają. Jak nie zapali się kontrolka świec to go wyjmij, jeśli nie będzie słychać przy wyjmowaniu/wkładaniu cyknięcia styku to go podmien.
Zapisane

Dominikseat Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba IFL, 99' 1.9 TDi 90 KM

« Odpowiedz #41 - Czwartek, 02.04.2015, 10:12:09 - NIEPRZECZYTANA »

Znajomy mechanik mówił, że to może być też przekaźnik świec żarowych, miał rację? I czy na nowym przekaźniku mogę prysnąć styki sprayem do kontaktu w celu polepszenia łączności?
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 02.04.2015, 12:04:23 wysłane przez Dominikseat » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #42 - Czwartek, 02.04.2015, 13:26:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Dominikseat
Znajomy mechanik mówił, że to może być też przekaźnik świec żarowych, miał rację?
W Twoim roczniku nie ma kontroli świec żarowych, a przekaźnik od świec jest załączany z ECU. Jeśli ECU nie ma zasilania (najczęściej pada przekaźnik 109) to ani kontrolka się nie zapali, ani świece nie będą grzać
zresztą przy obecnych temp w PL to świece już nie muszą grzać, a auto odpali.
Zapisane

Dominikseat Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba IFL, 99' 1.9 TDi 90 KM

« Odpowiedz #43 - Czwartek, 02.04.2015, 13:41:25 - NIEPRZECZYTANA »

Super, dzięki Wielkie :) Właśnie wymieniłem przekaźnik, akurat był ten moment gdzie przy starym nie chciał odpalić, założyłem nowy i działa. Zastanawiam się czy nie prysnąć tych styków, jak mi doradzasz?
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 02.04.2015, 13:58:13 wysłane przez Dominikseat » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #44 - Czwartek, 02.04.2015, 16:22:22 - NIEPRZECZYTANA »

problemem jest styk wewnatrz
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 2 [3] 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» Problem z Immobilajzerem w cordobie ?
Skocz do: