+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» 1.9TD kłopoty z odpalaniem.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: 1.9TD kłopoty z odpalaniem.  (Przeczytany 21071 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
andre7725 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szczecin
Samochód: Toledo '00, 1.9 TDI AHF+ by Tune-Up

« Odpowiedz #15 - Poniedziałek, 26.10.2009, 20:46:24 - NIEPRZECZYTANA »

Tam sprawdz,wiem to bosch, ale bedziesz wiedział jakie aku zalecają do twojego silnika http://www.akumulatorybosch.pl/wyszukiwarka.asp a do stwierdzenia czy napewno aku walnięte, podjedz do jakiegoś punktu gdzie handlują akumulatorami tam ci ładnie sprawdzą takim testerem. Sprawdza on naładowanie, pojemność, prąd rozruchowy i... sam juz nie pamietam co jeszcze
Zapisane
taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #16 - Poniedziałek, 26.10.2009, 20:46:46 - NIEPRZECZYTANA »

tez mi sie zdaje ze to bedzie jego wina...zwlaszcza ze z kabli zatrybił od razu....mimo tego ze było już lekko zalany...i to naprawde zakrecił momentalnie...ale najgorsze jest to ze przed zakupem chciałbym być pewny ze to aku zeby nie wywalic kasy i sie bujac z problemem dalej....ale nie mam jak sprawdzic na podmianke....a przychodzi ci cos jeszcze do głowy??generalnie autko jest z niemiec wiec moze jak było chwilowo w polsce został tradycyjnie podmieniony aku....
podjedz pod sklep motoryzacyjny
powinni miec tester
jesli napiecie bedzie szlo na leb na szyje i spadnie do kilku v to daj sobie spokoj z kombinowaniem i kup dobry aku

jesli nie beda mieli testera popros zeby pomogl zamocowac i sprawdzic czy to rzeczywiscie aku, wiele razy widzialem sytuacje ze pod sklepem wkladali aku na podmianke

Rozmawialem z chlopakiem z lokalnego bosch serwisu i taka usługa kosztuje + - 40 zł
Jesli dobrze rozczytałem Twoja miejscowosc to u Ciebie jest bosch serwis.
ul. Łęczycka 29
82-300 Elbląg
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 26.10.2009, 20:55:37 wysłane przez taz » Zapisane

:google:
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #17 - Poniedziałek, 26.10.2009, 20:47:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: bielu
to w tej sytuacji jaki powinien byc aku do mojego AFN'a??jakies konkretne sprawdzone przez was modele polecacie??
To nie ten wątek - poszukaj takiego o akumulatorach...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
ipc13 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Cordoba Vario TDI AFN

« Odpowiedz #18 - Poniedziałek, 26.10.2009, 20:52:55 - NIEPRZECZYTANA »

Miałem podobnie pomogła wymiana akumulatora 76Ah i 700A na rozruchu+ nowe swieczki beru bo ponizej 5 stopnie juz sie meczył na starym akumulatorze, w zeszłej zimie przy -24 nie było problemu 2x podgrzanko swiec i palił:)
Zapisane

Cordoba Vario TDI AFN
140KM 305Nm Po czipsie:)
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #19 - Wtorek, 27.10.2009, 08:00:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: bielu
.i to ewidentnie widac po pierwszym filmiku jak odpalam rano.
Zegary gasną, na filmie to widać. Aku raczej do wymiany. Spróbuj podjechac do jakiegoś warsztatu, czy elektryka samochodowego, coraz więcej warsztatów posiada sprzęt do badania aku.
Jak masz możliwość podpiąć aku na noc pod prostownikto porównaj jak pali po ładowaniu, a następnym razem bez doładowania. Jeśli będzie widać różnicę to rosną szanse, że diagnoza marnego akumulatora jest trafna. Co prawda nie podajesz jakie auto i silnik  w profilu, ale domyślam się, że to TDI, więc
Cytat: bielu
co do samego aku to jest to 61 AH 530A wiec moze on jest poprostu za słaby
raczej napewno.
Zapisane

bielu Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: EL
Samochód: Ibiza Energy '99

« Odpowiedz #20 - Wtorek, 27.10.2009, 20:02:24 - NIEPRZECZYTANA »

dokładnie jest to Ibiza 1.9 TDI (AFN)....podpinałem aku do prostownika na ponad 10h i w zasadzie odpalanie było dokładnie takie samo jak przed ładowaniem...
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #21 - Wtorek, 27.10.2009, 20:04:52 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: bielu
podpinałem aku do prostownika na ponad 10h i w zasadzie odpalanie było dokładnie takie samo jak przed ładowaniem...
Akumulatro do wymiany... jeżeli nie chcesz narażać się na koszty to jeszcze sprawdź z jakimś innym, sprawnym akumulatorem...
Na 99% czeka Cię zakup nowego akumulatora.

U mnie po zmianie akumulatora była bardzo duża różnica w sposobie odpalenia.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
bielu Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: EL
Samochód: Ibiza Energy '99

« Odpowiedz #22 - Wtorek, 27.10.2009, 20:09:40 - NIEPRZECZYTANA »

no wlasnie taki mam zamiar za nim kupie nowy zeby sie upewnic na 100% ze to to...zeby sie nie okazalo ze wydam kase a tu nic sie nie zmieniło...mam nadzieje ze w koncu znajde kogos w ldz kto sie zgłosi i mi pomoze użyczając na chwile swój aku...
Zapisane

aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 27.10.2009, 20:16:11 - NIEPRZECZYTANA »

A nie lepiej podjechać do jakiegoś warsztatu i sprawdzić aku i ładownie. Skąd wiesz w jakim stanie będzie używany aku.
Zapisane
bielu Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: EL
Samochód: Ibiza Energy '99

« Odpowiedz #24 - Wtorek, 27.10.2009, 20:26:43 - NIEPRZECZYTANA »

skoro ktos inny od kogo wezme aku na sprawdzenie nie ma problemów z odpalaniem i mu kreci od reki to to czemu ja mam miec??
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #25 - Wtorek, 27.10.2009, 20:27:54 - NIEPRZECZYTANA »

bielu, tak szukasz i szukasz a juz dawno bys to sprawdzil w jakims warsztacie gdzie sprzedaja Aku :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #26 - Wtorek, 27.10.2009, 20:28:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
bielu, tak szukasz i szukasz a juz dawno bys to sprawdzil w jakims warsztacie gdzie sprzedaja Aku :-X
I o to mi chodziło.
Zapisane
bielu Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: EL
Samochód: Ibiza Energy '99

« Odpowiedz #27 - Wtorek, 27.10.2009, 20:34:09 - NIEPRZECZYTANA »

dzieki za dobrą rade..wiecej pytań juz nie mam
Zapisane

aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #28 - Wtorek, 27.10.2009, 21:08:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: bielu
dzieki za dobrą rade..wiecej pytań juz nie mam
Zamiast jechać i sprawdzić co się dzieje z akumą, od jakiegoś czasu się dopytujesz na forum.
Zapisane
bielu Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: EL
Samochód: Ibiza Energy '99

« Odpowiedz #29 - Wtorek, 27.10.2009, 21:18:13 - NIEPRZECZYTANA »

ja myslalem ze fora sa od tego zeby pytac i sie radzic ludzi....to ze mam problem z akumulatorem to juz wiem i zostało to tez potwierdzone przez innych forumowiczów...czekałem jeszcze na inne porady bo liczyłem na to ze może ktoś kiedyś miał podobny problem i bedzie pomocy...dla sprostowania nie dopytuje sie od jakiegoś czasu tylko podpiałem sie pod temat wczoraj wieczorem...ale skoro uwazacie ze je zasmiecam moge sie w kazdej chwili przestac wypowiadac.
Zapisane

Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» 1.9TD kłopoty z odpalaniem.
Skocz do: