+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Brak mocy
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Brak mocy  (Przeczytany 95749 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #105 - Czwartek, 15.09.2011, 19:45:21 - NIEPRZECZYTANA »

Jak czytales to powinienes znalezc, ze pierwsze to zamiana N75 z N18 i logi, poza tym zobacz w Basic Settings 11 ile porusza sie sztanga, skok to nieco ponad 1cm, mozesz tez zrobic loga, zeby zobaczyc jak szybko zmienia sie cisnienie w zaleznosci od poziomu wysterowania N75 (0% i 100%), powinno spasc bardzo szybko.
Zapisane

ingeen Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba 99r., 1.9 TDi

« Odpowiedz #106 - Piątek, 16.09.2011, 20:15:37 - NIEPRZECZYTANA »

Wielkie dzięki, jutro zrobię tak jak mówisz.
P.s. dopiero się uczę:)

Napisano: Czwartek, 15.09.2011, 20:57:19


Zrobiłem loga na basic setting 11. W trakcie wykonywania tego loga sztanga ruszała się na ok 1 cm.

Oto log:
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM2NjEuY3N2LDIsMTQsMzAsMSw0MCxYWSwsLCwsb2ZmLCwsLCxvZmYsLCwsLDEuOWwgUjQsRU5E

Napisano: Piątek, 16.09.2011, 17:33:34


Chciałbym podsumować to co udało mi się ustalić.
Logi wykazały, że turbo przeładowuje i silnik wchodzi w tryb awaryjny. Przez logi wykluczyłem także przepływomierz- mam nadzieję, że słusznie. Do sprawdzenie pozostaje mi tylko zawór n75. Podmienię go z n18. Jeżeli to nie pomoże to zostają zapieczone kierownice. Mam nadzieje ze idę dobrym tropem. Jeżeli ktoś zechciałby rzucić okiem na moje logi byłbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam!!!
Logi:
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM2NjEuY3N2LDIsMTQsMzAsMSw0MCwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwxLjlsIFI0LEVORA==

http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM2NjYuY3N2LDIsMTQsOCwyMCw1OCwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwxLjlsIFI0LEVORA==

http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM2NjQuY3N2LDIsMTQsOCwxNywyNSwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwxLjlsIFI0LEVORA==
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #107 - Sobota, 17.09.2011, 15:36:26 - NIEPRZECZYTANA »

Przeplywki nie ma co ruszac, dopoki nie opanuje sie cisnienia doladowania to nie ma jej co ruszac, jesli jednak bedzie dalej tak zanizac pomiar to moze juz lugo nie pociagnac. Podmien zaworki i zobacz co sie bedzie dzialo. Dobrrze jakbys na czas testoe zaslepil przewod idacy do EGRa. Jesli gruszka nie zgnila, to raczej kierownice. Mozesz odpiac ciegno od turbiny i zobaczyc jak zachowuja sie kierownice. Niestety wymaga to sporo gimnastyki i trzeba miec nowa zapinke bo starej mozna nie odnalezc, przynajmniej ja tak mialem.
Zapisane

ingeen Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba 99r., 1.9 TDi

« Odpowiedz #108 - Sobota, 17.09.2011, 16:52:43 - NIEPRZECZYTANA »

Witam ponownie.
Dziś podmieniłem zaworek n75 jednak nie zaślepiłem przewodu do EGR.
Wykonałem kilka logów dynamicznych.

Pierwszy- i znowu to samo powyżej 4 tys obrotów- tryb awaryjny.
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM2NzQuY3N2LDIsMTQsOCwyMCw3OSwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwxLjlsIFI0LEVORA==

Drugi i trzeci co dziwne obeszły się bez trybu awaryjnego co przed zamianą nie miało miejsca. Jednak logi wykazują nadal przeładowanie.
http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM2NzUuY3N2LDIsMTQsNjksMTMsODUsLCwsLCxvZmYsLCwsLG9mZiwsLCwsMS45bCBSNCxFTkQ=


http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzM2NzcuY3N2LDIsMTQsOCwxNSwyMCwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwxLjlsIFI0LEVORA==


 Może kierownice się ruszyły???
Proszę o podpowiedz, czy zostaje mi tylko czyszczenie kierownic???
   
Zapisane
djtonka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Galicja
Samochód: Toledo 2001 1.9 TDi SE

« Odpowiedz #109 - Wtorek, 11.10.2011, 17:05:36 - NIEPRZECZYTANA »

Spotkała mnie dziś nie miła niespodzianka. Do wczoraj czasami dostawał muła jak zmieniałem biegi poniżej 2000rpm. Wczoraj wymieniłem filtr powietrza i było dobrze w drodze do sklepu. Dziś rano była tragedia, to nawet nie mona nazwać trybem awaryjnym bo na jedynce ledwo co ruszam i przed 2000rpm zamuł i tak na każdym biegu. Otworzyłem klapę i się okazało że źle założyłem pokrywę filtra, był półmrok. Nic to nie zmieniło i nadal tak jest. Czy to mogło być spowodowane przez tą pokrywę, ewentualnie mniejszą ilość dostarczanego powietrza i czy ten błąd można wykasować jakoś bez komputera? Dzięki
Zapisane

Tylko ten nie popełnia błędów co nic nie robi
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #110 - Wtorek, 11.10.2011, 17:08:53 - NIEPRZECZYTANA »

A jesteś pewien, że nic nie wciągnał tam? Albo mysz nie wlazła?
A kiedy zmieniałeś filtr paliwa?
Zapisane
djtonka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Galicja
Samochód: Toledo 2001 1.9 TDi SE

« Odpowiedz #111 - Wtorek, 11.10.2011, 17:14:10 - NIEPRZECZYTANA »

Jestem pewien że jest czysto. Filtr paliwa kilka miesięcy temu.
Zapisane

Tylko ten nie popełnia błędów co nic nie robi
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #112 - Wtorek, 11.10.2011, 17:53:30 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdź czy przepływka się nie wypieła
Zapisane
djtonka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Galicja
Samochód: Toledo 2001 1.9 TDi SE

« Odpowiedz #113 - Wtorek, 11.10.2011, 18:00:11 - NIEPRZECZYTANA »

Tzn.? Jeszcze jedno skoro pisałeś o filtrze to wczoraj także wyciągałem cały uchwyt w celu piaskowania i malowania bo był cały zardzewiały. Może wężyk jest załamany skoro wczoraj jeszcze jechał bo paliwo było w przewodzie dziś może go brakowało i stąd te problemy?
Zapisane

Tylko ten nie popełnia błędów co nic nie robi
pio_35 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: leon 1,9 110ps

« Odpowiedz #114 - Środa, 12.10.2011, 10:13:07 - NIEPRZECZYTANA »

hej mam 1,9 110 ps tez miałem problem z brakiem mocy, poddałem rgeneracji turbinke, wypiaskowany został dolot i wylot i jak reka odjał, fakt faktem kosztowało to z robocizna 1300, ale warto bo leonek wrócił do formy ,
Zapisane
djtonka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Galicja
Samochód: Toledo 2001 1.9 TDi SE

« Odpowiedz #115 - Czwartek, 13.10.2011, 20:15:08 - NIEPRZECZYTANA »

Tak tylko że to nie jest to. Pamiętam jak miałem problem z dziurą a to zaczyna się od pierwszego biegu..

Napisano: Środa, 12.10.2011, 12:50:05


Dobra dziś posprawdzałem wszystko co mogłem. Miałem kilka przetartych przewodów i dwa wężyki ale to nie pomogło. Dopiero jak zdjąłem złącze od  przepływki to silnik odżył. Rozumiem , że to ona jest uszkodzona i co się stanie jak będę jeździł bez niej kilka dni?
Zapisane

Tylko ten nie popełnia błędów co nic nie robi
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #116 - Czwartek, 13.10.2011, 20:54:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
co się stanie jak będę jeździł bez niej kilka dni?
Auto będzie mułowate i zostanie ślad w tablicy błędów.
Zapisane

djtonka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Galicja
Samochód: Toledo 2001 1.9 TDi SE

« Odpowiedz #117 - Czwartek, 13.10.2011, 21:16:22 - NIEPRZECZYTANA »

Czyli jak odpaliłem bez niej to błąd się pojawił i nawet jak zamontuje nową to będę musiał go wykasować aby działało?
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 13.10.2011, 21:17:48 wysłane przez djtonka » Zapisane

Tylko ten nie popełnia błędów co nic nie robi
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #118 - Czwartek, 13.10.2011, 21:48:56 - NIEPRZECZYTANA »

djtonka, raczej wykasować nie musisz, ale błąd będzie tam siedział i o ile masz mozliwość to go usuń.
Zapisane
djtonka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Galicja
Samochód: Toledo 2001 1.9 TDi SE

« Odpowiedz #119 - Niedziela, 16.10.2011, 20:08:40 - NIEPRZECZYTANA »

Powie ktoś czym może się różnić przepływka 06A906461 od 06A906461B?
Ta pierwsza jest od mojego a ta druga ma kolega zapasową ale ona ma silnik 1.8  w benzynie

Napisano: Piątek, 14.10.2011, 12:07:24


Dobra kupiłem 06A906461.

Napisano: Piątek, 14.10.2011, 13:26:51


Założyłem dziś nową i od razu odżył  ;D
Zapisane

Tylko ten nie popełnia błędów co nic nie robi
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Brak mocy
Skocz do: