+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Brak mocy
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Brak mocy  (Przeczytany 95824 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #60 - Wtorek, 08.09.2009, 12:52:52 - NIEPRZECZYTANA »

Ozzi w PD to wyglada chyba inaczej. Kiedyś ktoś mi to pokazywał własnie w 6l jako kostke która ma kilka wężyków. Zdjęcie które pokazałeś jest z VP
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #61 - Wtorek, 08.09.2009, 13:14:24 - NIEPRZECZYTANA »

Oglądałem parokrotnie N75 w ARLu. Jest identyczny.
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #62 - Wtorek, 08.09.2009, 13:55:38 - NIEPRZECZYTANA »

http://photos01.otomoto.pl/photos/original/C9/83/47/C9834744_8.jpg - a tu tego nie ma za to masz w zestawie na nadkolu ;)

http://otomoto.pl/seat-ibiza-cupra-1-9-tdi-160-km-C9637056.html - a tu z cupry, oba zdjecia z ibi
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 08.09.2009, 14:00:11 wysłane przez vertor » Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #63 - Wtorek, 08.09.2009, 16:12:13 - NIEPRZECZYTANA »

Faktycznie - Leon ma normalnie na podszybiu, a w 6L-ce nigdy nie grzebałem...
Trzebaby wobec tego sprawdzić w Etce który to N75, ale niestety gdzieś ją
posiałem... Ale jeśli nic się nie zmieniło, to powinien być ten który cyka na
zapalonym silniku...
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #64 - Wtorek, 08.09.2009, 16:23:31 - NIEPRZECZYTANA »

Mnie sie wydaje, że tam to jest rozwiązanie kompaktowe, czyt jeden element z wszystkimi zastępujący standartowe 2 zaworki. Ale upewnie się jutro na spocie jak przyjada 6l (zapowiedziało się kilka więc spokojnie
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #65 - Wtorek, 08.09.2009, 19:51:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: vertor
Mnie sie wydaje, że tam to jest rozwiązanie kompaktowe, czyt jeden element z wszystkimi zastępujący standartowe 2 zaworki.
I chyba masz rację. Tam występuje pewnie już wielozawór. Na pewno taki montują w nowych VW.

Napisano: Wtorek, 08.09.2009, 20:51:09


Znaczy kilkuletnich.
Zapisane

radekmis Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Świdnica
Samochód: Ibiza '04, 1.9 TDI

« Odpowiedz #66 - Środa, 09.09.2009, 18:55:47 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie pod maska zajrzałem dogłębnie i z tego co tu na zdjęciach i w etce wynika ze to jednak jest to czyli kompakt z 6 wezykami pewnie zastępuje oba zawory. jak sprawdzalem na allegro koszt uzywki 2 letniej 150 zl wiec chyba pokoszę sie o wymianę
Zapisane
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #67 - Czwartek, 10.09.2009, 07:04:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: radekmis
jak sprawdzalem na allegro koszt uzywki 2 letniej 150 zl wiec chyba pokoszę sie o wymianę
Nie wiem jak inni koledzy, ale ja bym odradzał inwestowanie w używki  :nonono: Nie wiesz w jakim stanie jest część, ile km ma przejechane i w jakich warunkach, dlatego nie masz pewności, jak długo Ci podziała. Może część jest z rozbitka, a może zaczęła już szwankować - loteria  :-X
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 10.09.2009, 07:06:20 wysłane przez krumi1978 » Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #68 - Czwartek, 10.09.2009, 08:31:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: krumi1978
Nie wiem jak inni koledzy, ale ja bym odradzał inwestowanie w używki 
Zgadza się. Choć zdania nie zmieniłem:
Cytat: KKKKris
albo wmienisz pół auta, albo zrobisz dobrą diagnostykę. Bez choćby błędów ciężko coś wywróżyć.
Zapisane

Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #69 - Czwartek, 24.12.2009, 09:10:03 - NIEPRZECZYTANA »

Pierwszy raz mi się to zdarzyło, podczas wyprzedzania, ponad 100 miałem, spadła moc i to sporo, zmieniałem biegi na niższe i było to samo, zatrzymałem się chwile poklikał, wył i wł. i wszystko było ok, zrobiłem następne 300km i nic takiego już się nie powtórzyło, moge dodać że czasami mi dziwnie temp spada podczas jazdy przeważnie jak np. hamuje biegami tak maks do 85 st. nie wiem czy to ma znaczenie ale może. mam się martwić czy może sie coś takiego zdażyć?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #70 - Czwartek, 24.12.2009, 10:27:02 - NIEPRZECZYTANA »

Zlapales tryb awaryjny, potrzebna diagnoza vag
pewnie przeladowanie turbiny :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #71 - Czwartek, 24.12.2009, 14:45:32 - NIEPRZECZYTANA »

mam swój kabel vag, takżę diagnoza na wył silniku wystarczy czy trzeba się przejechać? a no i czy to początek końca turbo?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #72 - Czwartek, 24.12.2009, 14:48:39 - NIEPRZECZYTANA »

zrob logi dynamiczne, gdzies na forum to bylo
Cytat: Cepan023
czy to początek końca turbo?
nie koniecznie...
moze n75 sie zaciol
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Cepan023 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Ciechanów
Samochód: Cordoba '01, 1.9 TDI ASV był, teraz VW Passat B5 FL 1.8T+LPG

« Odpowiedz #73 - Poniedziałek, 28.12.2009, 16:19:17 - NIEPRZECZYTANA »

17958 - Charge Pressure: Control Deviation
        P1550 - 35-10 - - - Intermittent
taki błąd mi wyskoczył, no i wspomnie że brak mocy juz od tamtego razu nie wystąpił czyli raz się to zdarzyło,
próby dynamicznej jeszcze nie zrobiłem bo własnie sypie śnieg i za bardzo nie ma jak, ale może to coś wyjaśni
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #74 - Poniedziałek, 28.12.2009, 16:23:20 - NIEPRZECZYTANA »

Może coś przymarzło. Na razie raczej nie ma co panikować. Ja bym poczekał na lepsze warunki do jazdy.
Zapisane

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Brak mocy
Skocz do: