+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Brak mocy
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Brak mocy  (Przeczytany 95834 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
tao822
Gość



« Odpowiedz #45 - Czwartek, 12.04.2007, 22:18:57 - NIEPRZECZYTANA »

Witam mam problem z moja Ibizka 1.9 tdi 2001 r problem dotyczy tego iz auto nie ma mocy.Do 100km/h buja sie ladnie ale potem muł.Nie jedzie wiecej niz 120km/h Autko przy dynamicznym ruszaniu po wrzuceniu na 2 bieg zaczyna kopcic i silnik przerywa.Wyłaczam autko i po chwili jest ok.Jak jade autkiem i wcine sprzegło to słychac cichy gwizd jak dodaje gazu ten dzwiek ustaje.ntercooler mial chyba mala dziurke bo jest troszke sklejony sklejony.dzis bylem w servisie i podłączyli komputer pokazal bład  brak cisnienie na turbinie (jakoś tak to brzmiało) Na forum wyczytałem ze moze to być zaworek n75. Jak stwierdzic przyczyne dokładnie bo nie chce wymieniac zaworka a to okaze sie ze  przeplywomierz lub jakas dziurka w dolocie lub moze ten IC sam juz nie wiem nie chce wydac fortuny na naprawe auta.
Zapisane
misiek_GT
Gość



« Odpowiedz #46 - Sobota, 14.04.2007, 09:22:21 - NIEPRZECZYTANA »

Napewno masz dziurke w gumowej rurce doprowadzajacej powietrze do turbo. Mialem tak samo. Wymontuj i obejrzyj ja. Pozdro
Zapisane
Metody
Gość



« Odpowiedz #47 - Sobota, 14.04.2007, 10:03:46 - NIEPRZECZYTANA »

raczej zaworek albo kierownice turbo ale niech sie wypowie ktoś kto sie na tym zna :)
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #48 - Sobota, 14.04.2007, 11:15:53 - NIEPRZECZYTANA »

Też bym obstawiał dziurkę w dolocie i/lub w IC... Poszukaj...
Zapisane
Leszek
Gość



« Odpowiedz #49 - Sobota, 14.04.2007, 22:52:15 - NIEPRZECZYTANA »

Jeżeli problem ustępuje po wyłączeniu silnika - stawiałbym na zawór N75. Jednak w większości znanych mi przypadków "wywala" go po przekroczeniu dozwolonego ciśnienia, a nie przy braku ciśnienia. Przyczyną rzeczywiście może być jak koledzy podają również nieszczelność układu. Niestety problem może też dotyczyć samej turbiny, co niestety staje się coraz bardziej powszechniejsze. Dla pewności oczywiście należy dokonać rzetelnej diagnostyki przede wszystkim - pomiar szczelności układu (pompka próżniowa) oraz odczyt w bloku wartości mierzonych przy pomocy Vas-a lub Vag-a.
Zapisane
workmens Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: seat toledo 110 tdi, 2003, ASV

« Odpowiedz #50 - Środa, 04.07.2007, 13:28:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "ww200"
Cytat: "pmatus"
możesz napisać więcej szczegółów? Turbina puszczała olej?


zapieczone były kierownice,niestety kobitka od której kupiłem autko jeżdziła zgodznie ze znakami i taki był tego skutek.Kluczem regulował skok dzwigienki wychodzącej z mieszka ale niestety ostatnio problem powrócił i znowu wizyta u Mastersa.Diagnoza była błeskawiczna-wysrany mieszek,problem polegał na tym że mieszek jako sam ciężko dostać oczywiście mowa o nowym.Całe szczęśćie że kolega Mastersa który przygotowuje mu turbinki do wyścigów posiada takie części nowe.Koszt 550zł z mieszkiem z przedmuchaniem całego układu, z regulacją i podłączeniem pod VAGa,czas 1.5 godzinki a autko śmiga jak nowe-Firma BODEX z Nowej Wsi pod Wawą. :mrgreen:


Dziś odstawiłem samochód do Pana Bogumiła w celu sprawdzenia podobnych objawów :)
Własnie dostałem telefon i wyszło na to ze o 11 stopni źle był spasowany rozrzad (oczywiscie czeka mnie reklamacja u mechanika ). Komputer nie wyrabiał z korekcja i dlatego nie było odpowiedniego ciągu. Koszt operacji z przeczyszczeniem zaworów + regulacja, wymiana czujnika temperatury i podpieciem pod VAG 520 PLN.
Zapisane
radekmis Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Świdnica
Samochód: Ibiza '04, 1.9 TDI

« Odpowiedz #51 - Niedziela, 06.09.2009, 23:04:28 - NIEPRZECZYTANA »

Witam od pewnego czasu miewam problem obiawiajacy sie zapalaniem kontrolki żółtej silnika i od razu spada mi moc. spadek mocy ustaje po wlaczeniu ponownym silnika i auto smiga jak zloto jednak przez pewien okres czasu pali sie dalej ta żółta kontrolka czasamin nawet 1-2 dni. Spadek mocy jest na tyle znaczny ze na wzniesienie na trasie Świebodzice Wałbrzych musze wjezdzac na 3, gdzie normalnie nawet na 5 wjeżdżam.problem wystepuje czasami przy podjezdzaniu pod gore gdy mocniej depnie sie w gaz, badz przy predkosci okolo 130 km/h chociaż nie jest to reguła bo ostatnio załapałem te obiawy przy 70. raz jest ten problem a innym razem 2-3 tygodnie spokoju. czy mieliście podobne problemy?? jesli tak to jak to rozwiazac?? ja podejrzewam przepływke ale to moje domysły


od KYS: Zacznij od poszukania na forum podobnego problemu i od przeczytania tematu do którego przeniosłem Twoje pytanie.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 07.09.2009, 08:47:31 wysłane przez KYS » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #52 - Poniedziałek, 07.09.2009, 08:53:17 - NIEPRZECZYTANA »

A ja podejrzewam, że albo wmienisz pół auta, albo zrobisz dobrą diagnostykę. Bez choćby błędów ciężko coś wywróżyć.
Zapisane

krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #53 - Poniedziałek, 07.09.2009, 09:32:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: radekmis
spadek mocy ustaje po wlaczeniu ponownym silnika i auto smiga jak zloto
Cytat: radekmis
podejrzewam przepływke ale to moje domysły
Z moich obserwacji wynika, że jak wyłącza turbinę, to zacząłbym od sprawdzenia N75. Jak przepływka padła lub pada, to autko raczej nie wpada w tryb awaryjny(wyłączenie turbiny), tylko powoli się zbiera, muli koło 3000 obr/min, ale można go rozpędzić powyżej 140km/h, co przy walniętym N75 jest raczej nie możliwe.
Zapisane

radekmis Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Świdnica
Samochód: Ibiza '04, 1.9 TDI

« Odpowiedz #54 - Poniedziałek, 07.09.2009, 10:37:55 - NIEPRZECZYTANA »

jako ze sam nie posiadam VAGA wiec sam diagnozy nie przeprowadzę czy mogli byście polecić jakiegoś dobrego speca od TDi w okolicach wałbrzych świdnica wrocław, co zna sie na rzeczy i nie jest za drogi??

a tak btw mam zamienna geometrie łopat turbiny słyszałem ze lubia sie zapiekac czy ten obiaw nie pasował by do zapiekania łopat? czy po podpięciu VAG wyjdzie jeśli by sie łopaty zapiekały?

orientuje sie ktos jaka tak pi razy drzwi jaka byla by cena n75?
Zapisane
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #55 - Poniedziałek, 07.09.2009, 10:45:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: radekmis
jako ze sam nie posiadam VAGA wiec sam diagnozy nie przeprowadzę czy mogli byście polecić jakiegoś dobrego speca od TDi w okolicach wałbrzych świdnica wrocław, co zna sie na rzeczy i nie jest za drogi??
Mirass z firmy Dynosoft - http://klubseata.pl/forum/index.php?action=profile;u=3722
Cytat: radekmis
a tak btw mam zamienna geometrie łopat turbiny słyszałem ze lubia sie zapiekac czy ten obiaw nie pasował by do zapiekania łopat? czy po podpięciu VAG wyjdzie jeśli by sie łopaty zapiekały?
To MOŻE być to, ale nie musi...
Cytat: radekmis
orientuje sie ktos jaka tak pi razy drzwi jaka byla by cena n75?
http://www.allegro.pl/search.php?string=zawor+n75&order=p&change_view=1
Zapisane
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #56 - Poniedziałek, 07.09.2009, 19:51:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: radekmis
orientuje sie ktos jaka tak pi razy drzwi jaka byla by cena n75?
A ja kupiłem N75 niedawno TUTAJ Polecam sklep  :ok:
A przepływomierz kupiłem TUTAJ Także gorąco polecam  ;D
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 07.09.2009, 21:32:05 wysłane przez krumi1978 » Zapisane

radekmis Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Świdnica
Samochód: Ibiza '04, 1.9 TDI

« Odpowiedz #57 - Wtorek, 08.09.2009, 12:27:19 - NIEPRZECZYTANA »

heh moze to głupie ale jakos niemoge tego n75 o u siebie namierzyć :-\  tzn jego lokalizacji:? czy moze to byc prostokąt z którego wychodzi 6 wężyków? Umiejscowiony na lewym nadkolu w pobliżu podszybia
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 08.09.2009, 12:29:56 wysłane przez radekmis » Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #58 - Wtorek, 08.09.2009, 12:49:52 - NIEPRZECZYTANA »

hehe brawo :)
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
the_ozyrys Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Toyota RAV4

« Odpowiedz #59 - Wtorek, 08.09.2009, 12:51:03 - NIEPRZECZYTANA »

Tak to wygląda w Leonie:



U siebie szukaj w tym samym miejscu. Mają wychodzić 3 wężyki i jeden kabel.
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Brak mocy
Skocz do: