+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problemy z odpalaniem/obrotami
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problemy z odpalaniem/obrotami  (Przeczytany 120452 razy)
0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.
rulekvario Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba Vario 1.6 benzyna, 2000

« Odpowiedz #120 - Poniedziałek, 26.12.2011, 21:39:21 - NIEPRZECZYTANA »

Dzieki :) Sprawdzę to w wolnej chiwli... Jakaś czarna seria wisi na nad moim cacuszkiem... wracajać wczoraj z pracy maiłem problemy ze zmianą biegów... nie mogłem zredukować... na rondzie stałem 2 min bo nie dało się wrzucić 1... Dziwne, teraz się przejechałem i jest na razie ok...

Pozdrawiam.

Napisano: Środa, 16.11.2011, 12:29:41


Witam. Kupiłem oryginalną przepustnicę, zabrałem się za wymianę... po wymianie... wziąłem się za odpalanie... jekie było moje zdziwienie, gdy problem pozostał... kilka stówek poszło... Wie może ktoś, w czym tkwi problem ?
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #121 - Sobota, 31.12.2011, 18:21:27 - NIEPRZECZYTANA »

Adaptacje robiłeś ??
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
rulekvario Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba Vario 1.6 benzyna, 2000

« Odpowiedz #122 - Niedziela, 01.01.2012, 15:54:13 - NIEPRZECZYTANA »

Nie, a mógłbyś mi wytłumaczyć na czym to polega i jak się za to zabrać ? Byłbym naprawdę bardzo wdzięczny.
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #123 - Poniedziałek, 02.01.2012, 11:04:31 - NIEPRZECZYTANA »

A poszukać na forum nie można?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
rulekvario Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba Vario 1.6 benzyna, 2000

« Odpowiedz #124 - Poniedziałek, 02.01.2012, 20:09:11 - NIEPRZECZYTANA »

Pewnie, że można. Zanim napisałem post przeczytałem wszystkie wiadomości w tym temacie, ale w żadnej nie ma wyjaśnienia. Jeśli mnie nakierujesz gdzie szukać, to sobie poradzę... bo tylko mam nie przeczytanych 4149 wątków :D
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #125 - Poniedziałek, 02.01.2012, 20:48:06 - NIEPRZECZYTANA »

wpisujac magiczne haslo: adaptacja w wyszukiwarke otrzymujesz pomocne tematy :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
maja
Gość



« Odpowiedz #126 - Wtorek, 03.01.2012, 20:23:22 - NIEPRZECZYTANA »

Spróbuj jeszcze zrobić to co ja . http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=11147.0
Co prawda nie mam tak rozwiniętej elektroniki jak Ty ,ale u mnie pomogło .Sporo rozkręcania, pędzelek, izopropanol i działaj.
Zapisane
rulekvario Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba Vario 1.6 benzyna, 2000

« Odpowiedz #127 - Niedziela, 22.01.2012, 10:33:32 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Podłączyłem samochód pod komputer. Wykazało błąd wtryskiwacza. A więc czy możliwe, że przyczyną jest owy wtryskiwacz a nie przepustnica ?
Zapisane
lipabydgoszcz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: seat ibiza 1.3 l 1993r.

« Odpowiedz #128 - Niedziela, 22.01.2012, 12:55:52 - NIEPRZECZYTANA »

kolego całkiem możliwe ale ja mam ten sam problem i okazało się ze to jest alternator...
Zapisane

Seat to jest to
cinek79 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Tarnów
Samochód: Cordoba 6L - 2003 BBY 1.4 16V

« Odpowiedz #129 - Niedziela, 19.02.2012, 11:28:28 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich;  mam pytanie w ramach problemów z odpalaniem...

a mianowicie dzieje się coś dziwnego, bo moja Cordoba nie chce odpalać, gdy silnik jest "lekko ciepły" tzn. gdy wskaźnik temperatury lekko się uniesie z pozycji zerowej -  tak mniej więcej w okolice 50 stopni (po zagrzaniu do 90 stopni pozostawienie na około 0,5-1 godziny). Po przekrecnieu kluczyka silnik nie odpala, pomimo że sie ma wrażneie ze chwyci od strzała. Noi robi sie problem bo musze sie siepac kilka minut zanim odpali.. Rozusznik kreci wszytko niby okej, a nie chce złapac. Tak po kilkunastu  próbach odpalenia (gdzie z 5 razy zdąży sie już włączyć kontrolka ostrzegawcza od smarownaia silnika dzieje sie punkt 1 albo 2 poniżej:
1.  "chwyta", ale tak jakby był zalany  bo dławi się chwile tak jakby palił na1 cylinder, po czym po dodaniu gazu wejdzie na obroty tylko nierówno pracując (podniesione obroty) - obrotomierz pokazuje około 1500 obrotów.   
2. "chwyta" ale zgaśnie , po czym, przy następnym przekręcaniu kluczyka odpala i jest wszytko ok, obroty w normie czyli koło 1000 obrotów i generalnie wszystko jest w porządku i można jechać.
Dodam, że nie ma problemów z odpaleniem na zimnym silniku jak i na ciepłym (tzn. gdy wskazówka temp. jest gdzieś powyżej 50 stopni). Silnik odpala od pierwszego przekręcenia.
Pierwszy przypadek z odpalanie miałam gdzieś w okolicach września  ubiegłego roku ale go olałem, później pojawił się sporadycznie. Dopiero po tych kilku miesięcznych obserwacjach mogę potwierdzić to dziwne zjawisko o którym opisałem powyżej.  VAG nie pokazuje żadnych błędów, przepustnica była czyszczona i adaptowana 2 lata tamu (w moim przypadku jakieś 35tys km. temu). Proszę poradźcie co może być przyczyną, gdzie szukać i ewentualnie co wymienić?
Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #130 - Niedziela, 19.02.2012, 11:47:25 - NIEPRZECZYTANA »

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej do sprawdzenia.
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #131 - Niedziela, 19.02.2012, 13:56:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: aboz
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej do sprawdzenia

Raczej szczelność instalacji paliwowej, szczególnie zawór regulacji ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, lub pompa paliwowa nie utrzymuje ciśnienia paliwa.
 
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
cinek79 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Tarnów
Samochód: Cordoba 6L - 2003 BBY 1.4 16V

« Odpowiedz #132 - Wtorek, 21.02.2012, 00:42:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: aboz
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej do sprawdzenia

Raczej szczelność instalacji paliwowej, szczególnie zawór regulacji ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, lub pompa paliwowa nie utrzymuje ciśnienia paliwa.
 

...to może być to,  gdyż parę razy po skutecznej próbie odpalenia silnika dało się wyczuć mocny zapach benzyny -coś jakby silnik był zalany....
Zapisane
jego3 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Leon 2000r. 1.6sr

« Odpowiedz #133 - Poniedziałek, 23.04.2012, 13:55:00 - NIEPRZECZYTANA »

Witam posiadam leona 1.6SR 2000r. +gaz sekwencja

Mam problem z przepustnicą mianowicie po adaptacji przez pewien czas jest dobrze ostatni było 4 tygodni i pojawił się problem jakby przepustnica się zacieła i była cały czas zamknięta samochód da się odpalić tylko trzymając gaz po puszczeniu obroty spadają do zera i samochód gaśnie gdy jadę nie ma mowy utrzymać stałej prędkości lub delikatnie przyspieszyć gdyż samochód zaczyna wtedy strasznie szarpać gdy wcisnę pedał do końca wszystko ok

CO JUŻ ZROBIŁEM
1. Wyczyściłem przepustnice nie adaptowałem po tygodniu się nastawiła

2. Po pewnym czasie pojawił się problem spadły obroty gasł szarpał tak jak powyżej opisane samochód postał parę dni akumulator się rozładował został odłączony naładowany i podłączony po czym zdziwko pracuje normalnie
-wymieniłem świece przewody uszczelkę pod klawiaturą
-przepustnica została wyjęta rozebrany silniczek krokowy wszystko wyglądało dobrze nie adaptowałem na chwile pomogło

3. po pewnym czasie pojawił się problem tak jakby przepustnica się zacieła tylko tym razem jakby była cały czas otwarta wciskając sprzęgło przy zmianie biegów obroty nie spadały nawet czasem rosły wymieniłem przepustnicę na używaną i było ok

4. Następnego dnia pojechałem zaadaptować przepustnicę po dwóch godzinach po adaptacji problem powrócił chyba została źle zaadaptowana po paru dniach ponowna wizyta u elektryka tym razem innego z profesjonalnym sprzętem okazało się że adaptacja nie została dokończona wykonał ją poprawnie sprawdził resztę zero błędów czujnik temperatury ok na mojej twarzy pojawił się uśmiech i przez pewien czas było dobrze

5. Po 4 tygodniach problem powrócił i nie wiem co robić samochód spada z obrotów i gaśnie szarpie przy delikatnym przyspieszaniu nie wiem co robić nie znam się na tym ale mam znajomego mechanika który mi pomaga tylko i on nie wie co jest tego przyczyną moim zdaniem coś rozprogramowuje przepustnicę tylko co nie mam pojęcia a może gadam głupoty pomóżcie proszę !!!

od KYS: Szukaj co jest na forum i dopisuj się do istniejących wątków.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 23.04.2012, 16:38:00 wysłane przez KYS » Zapisane
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #134 - Poniedziałek, 23.04.2012, 20:53:45 - NIEPRZECZYTANA »

moim  zdaniem wyglada  na  naderwany  kabel - do  silnika . trzeba  sprawdzic  czy niejest gdzies  naderwany lub luzny    , moze  poprostu trzeba  gdzies  dokrecic  srubke   .zobacz jeszcze kopulke  , palec i  cewke
Zapisane
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problemy z odpalaniem/obrotami
Skocz do: