Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
V-max Waszych SDI
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
3
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: V-max Waszych SDI (Przeczytany 22024 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Valgaar
Animator :-)
Moderator
Offline
Skąd: Śląsk
V-max Waszych SDI
«
Odpowiedz #15 -
Wtorek, 01.08.2006, 21:14:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
185 km/h ale dalej nie ciągnąłem bo w zimie nie jest to zbyt komfortowa prędkość
ostatnio 4 osoby + full bagaznik zapchany po brzegi i poleciał prawie pod 190 ale...
no własnie jest jedno ale jechałem w sumie z 700 km z czego przez ok 200 km jechałem non stop nie zchodząc poniżej 160km/h . no i okazało się , że przy takim wysiłku na te 700 km znikło mi prawie 0.5 litra oleju silnikowego
ale obroty były praktycznie cały czas powyżej 4k.
ale z tego co się orientuje to te silniki tak mają. np kampacza też tak pochłania
a jak wasze?
Zapisane
Valgaar
Animator :-)
Moderator
Offline
Skąd: Śląsk
V-max Waszych SDI
«
Odpowiedz #16 -
Wtorek, 01.08.2006, 21:29:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytuj
No chyba z góry musiało być
no nie ... odcinek od Łodzi do Katowic. a to raczej pod górkę bo na Śląsk
mojemu braciochowi się nudziło to nawet aparatem filmik nakręcił z trasy. fajnie wygląda bo przez prawie 200 km nikt nas ine wyprzedził
ale filmik sporo waży więc odpada go wrzucenie gdziekolwiek. a szkoda.
teraz pytanie tylko czy jakaś fotka z podróży nie przyjdzie
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
WWW
V-max Waszych SDI
«
Odpowiedz #17 -
Środa, 02.08.2006, 08:58:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Miro"
Cytat: "Valgaar"
ostatnio 4 osoby + full bagaznik zapchany po brzegi i poleciał prawie pod 190
No chyba z góry musiało być
Ja w takich samych warunkach(4osoby i bagaż) leciałem A4 185 i nic więcej.
Poleciał 5km/h więcej niż Ty i juz mu nie wierzysz??
A co do warunków to masa bardziej wpływa na przyspieszenie niz na maxa (tez wpływa ale mniej znaczaco)
Zapominacie dodawać przy jakich warunkach pogodowych osiągaliście te maxy (temp, ciśnienie)
Looknijcie na wykresy z hamowni. Temperatura zasysanego powietrza jest np 27 stopni + niższe ciśnienie i juz auto ma np 6KM mniej niż w odniesieniu do normy - czyli warunków normalnych
Wiec przy dużym ciśnieniu i niskiej temperaturze można autko 5-10km/h więcej bujnąć niż przy palniku 35 stopni i niskim cisnieniu. Przy doładowanych autach te różnice w mocach są ciut mniejsze ale równiez są.
Rozmiar kapci też ma duże znaczenie
Zapisane
Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Valgaar
Animator :-)
Moderator
Offline
Skąd: Śląsk
V-max Waszych SDI
«
Odpowiedz #18 -
Środa, 02.08.2006, 20:24:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
elastyczność jest najważniejsza dla mnie ... później przyspieszenie. ja jechałem jak było ok 27-30 stopni, kapcie o szerokości std.
Zapisane
kampacz
Gość
V-max Waszych SDI
«
Odpowiedz #19 -
Czwartek, 03.08.2006, 08:11:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
no to teraz ja
na prostej 175km/h z góreczki 185km/h
hehe kapcie 195/55/15 aha dodam że z włączoną klimą, a Valgaar ma racje z tym olejem - ja ostatnio po przejechaniu ponad 1000 km (różnie trasa/miasto ogólnie czas od sprawdzenia do dolania 2 tyg) musiałem dolać 0,5 litra - tyle że nie cisłem go tak bardzo i zaczynam podejżewać że coś jest nie tak
ostatnio odkręciłem osłone z góry i powiem że silniczek jest cały spocony - może jaka uszczelka poszła pod tą pokrywą z góry - chyba będzie trzeba do mechanika dobrego podjechać i niech coś zdziała bo 0,5 litra oleju na 1000 km to wychodzi że więcej zużywa oleju niź ropy
hehe a dodam że nie kopci nawet przy butowaniu
Zapisane
Valgaar
Animator :-)
Moderator
Offline
Skąd: Śląsk
V-max Waszych SDI
«
Odpowiedz #20 -
Poniedziałek, 07.08.2006, 19:38:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
u mnie czasem przy odpaleniu... i ta słodka woń
ale nie jest źle. u mnie w zalezności od obrotow pali olej. teraz w weekend walnołem z 700km i nic nie ubyło a czasami jak go dociskam to 700 i 0,5 trza dolać. a też szukalem i nigdzie nie leje.
Zapisane
kampacz
Gość
V-max Waszych SDI
«
Odpowiedz #21 -
Wtorek, 08.08.2006, 10:39:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
Valgaar to mnie uspokajasz ale nie chce sie wierzyć żeby to tyle tego oleju ubywało i nie wiadomo gdzie
- zastanawiam się czy nie podjechać na pomiar ciśnienia na cylindrach - nie wiecie ile takie coś może kosztować?? bo to dużo wyjaśni
Zapisane
4th_horseman
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97
V-max Waszych SDI
«
Odpowiedz #22 -
Wtorek, 08.08.2006, 12:56:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "kampacz"
zastanawiam się czy nie podjechać na pomiar ciśnienia na cylindrach - nie wiecie ile takie coś może kosztować?? bo to dużo wyjaśni
u mnie meches za sprawdzenie kompresji (z tego samego powodu) chcial 40zl ale nie bardzo chcial robic bo stwierdzil ze jesli chodzi o branie oleju to i tak mu to nic nie powie bo przyczyny moga byc inne, wiec juz z nim nie dyskutowalem tym bardziej ze nie wiem jakie powinno byc tam cisnienie.
Zapisane
'With the four horsemen ride...'
kampacz
Gość
V-max Waszych SDI
«
Odpowiedz #23 -
Wtorek, 08.08.2006, 13:30:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
no to ja już nie wiem jak sie dowiedzieć gdzie ten olej ucieka
bo może jeszcze uciekać na uszczelniaczu to w czasie jazdy kapie (z tego co wiem) a tego nie sprawdze bo przecież nie będę lezał pod autem w czasie jazdy
TEAM EXTREAM
hehe
Zapisane
4th_horseman
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97
V-max Waszych SDI
«
Odpowiedz #24 -
Wtorek, 08.08.2006, 13:33:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
ja wymienilem uszczelniacze zaworow (bez sciagania glowicy) i branie oleju spadlo o polowe (z 0,5 na 0,25l/1000km) ale to i tak nie jest zadowalajacy wynik. bede probowal dalej no chyba ze sie to okaze finansowo nieoplacalne.
Zapisane
'With the four horsemen ride...'
wrhz
Gość
V-max Waszych SDI
«
Odpowiedz #25 -
Wtorek, 08.08.2006, 16:53:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
CO do uszczelniaczy to da sie to spokojnie zrobic bez zdejmowania glowicy, ale jakby tak duzo bral oleju to chcac nie chcac pokaze nam to dymkiem z rury:) co do brania oleju jest roznie jesli autko nie mialo by kompresi tzn ze musi miec przedmuchy duze ja swoja ibi zrobilem 1400km trasy nonstop 160 na blacie i zero ogolnie od wymiana odkad ja mam ok 7kkm zrobilem i nic nie lyknela a czasem sie kreci po miescie pod czerwone pole
Zapisane
Valgaar
Animator :-)
Moderator
Offline
Skąd: Śląsk
V-max Waszych SDI
«
Odpowiedz #26 -
Wtorek, 08.08.2006, 21:05:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
mogą być to np pierścienie lub uszczelniacze.
kampacz
, ale poczytaj miro ma TD a jak jeździ żwawo to też mu przepala. ja tam narazie nic nie robie z tym. sam seat podaje norme dla tych silników zdaje się 1l na 1000 ale to już przesada
. ostatnio się pytałem też w skodzie o to i uznali to za standard.
na zime będe zmienial świece to może wtedy co pomyśle ale nie sądze
[
Dodano
: 2006-08-08, 22:07
]
a ile kosztuje wymiana uszczelniaczy no i ile może kosztować wymiana pierścieni?
Zapisane
jarq
Świeżak
Offline
Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza II Sdi AEY
Odp: V-max Waszych SDI
«
Odpowiedz #27 -
Poniedziałek, 02.03.2009, 12:14:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
no w dieslu w dieslu
Zapisane
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: V-max Waszych SDI
«
Odpowiedz #28 -
Poniedziałek, 02.03.2009, 12:17:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: jarq
no w dieslu w dieslu
A co one mają dać, skoro używane są tylko przy rozruchu i to tylko jak jest zimno...
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: V-max Waszych SDI
«
Odpowiedz #29 -
Poniedziałek, 02.03.2009, 12:20:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: KYS
A co one mają dać,
Lepsze samopoczucie.
Zapisane
Strony:
1
[
2
]
3
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
V-max Waszych SDI
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...