1. Gdzie szukać najnizszego punktu w układzie chłodzenia z którego mozna spuścić cały płyn.Wężykiem od góry nie ma szans.
2. Czy przed zalaniem nowym płynem mozna napełnić układ wodą i tak uruchomić silnik? Ta ostatnia czynność musi byc wykonana bo to co mam w chłodnicy wygląda jak szambo i wszystko jest zasyfione.
3. Czy to prawda że środki czysczące zawarte w nowym płynie(a takie są) mogą rozszczelnić chłodnicę?
1.Rzeczywiście urzyłem węza od dolnrj części chłodnicy do termostatu,ale zdąłem go przy termostacie(silnik ALM ) i opósciłem w dół, przy nagrzanym zatrzymanym silniku.
Łatwiejszy dostęp przy termostacie.
Trza to robic zwinnie żeby sie nie poparzyć
2 Myslę ze można ale lepiej destylowaną bo koszt niewielki a po co dodawac nie wiadomo co. pojezdzic tak dzień, dwa i zalac normalnym.Przy zalewaniu trzeba po uruchomieniu poczekać na otwarcie termostatu bo wtedy dopiero wchodzi wszystko.
3 Srodki z róznych płynów moga się "ważyc" z innymi i stąd te syfy w Twoim układzie
Jezeli syfu jest dużo to płukać mozna kilka razy