+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Proszę o pomoc odnośnie doboru VAGa
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 26   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Proszę o pomoc odnośnie doboru VAGa  (Przeczytany 244505 razy)
0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.
p14c3k Mężczyzna
Adam
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Śląsk Cieszyński
Samochód: Cordoba Vario SPORT - 1.9 TDI (ASV) - 2001

« Odpowiedz #285 - Poniedziałek, 07.06.2010, 19:53:40 - NIEPRZECZYTANA »

A co myślicie o tym http://allegro.pl/item1056331656_vag_k_can_commander_pin_immo_licznik_ecu_diagnoza.html
Zapisane

mariuszzz Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: na razie Lancia Lybra....niedługo Seat :)

« Odpowiedz #286 - Czwartek, 16.09.2010, 16:00:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mariuszzz
No i jaki kupic kabel i jak soft wrzucic do kompa zeby sprawdzic seata? Sorry za byc moze trywialne pytania ale nigdy nie mialem auta z grupy VW.
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1889.0

dzieki.....tylko, ze nie znalazłem tutaj jaki kabel i soft do auta od 2005r wzwyż.
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #287 - Czwartek, 16.09.2010, 17:08:13 - NIEPRZECZYTANA »

dzieki.....tylko, ze nie znalazłem tutaj jaki kabel i soft do auta od 2005r wzwyż.
VAG-COM albo Polski VAG - uniwersalnie do wszystkich VAG'ów
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #288 - Czwartek, 16.09.2010, 18:12:33 - NIEPRZECZYTANA »

VAG-COM owszem, ale nowsze wersje i kabelek nieco droższy. Co do Polskiego VAGa to nie wiem czy obsługuje CAN.
Zapisane

mariuszzz Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: na razie Lancia Lybra....niedługo Seat :)

« Odpowiedz #289 - Czwartek, 16.09.2010, 20:18:00 - NIEPRZECZYTANA »

VAG-COM owszem, ale nowsze wersje i kabelek nieco droższy. Co do Polskiego VAGa to nie wiem czy obsługuje CAN.

taki by sie nadał: http://allegro.pl/vag-k-can-1-4-diagnoza-korekta-liczniki-crash-data-i1216213890.html  ?


od KYS: Zadawaj pytania w ODPOWIEDNICH tematach!
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 16.09.2010, 23:20:27 wysłane przez KYS » Zapisane
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #290 - Piątek, 17.09.2010, 00:00:03 - NIEPRZECZYTANA »

COMMANDER leci po CAN'ie, owszem, ale na odczyty rzeczywiste i podglądanie bloków nie ma co liczyć. Używam go tylko do celów związanych z licznikami, immo (potrafi ładnie sobie radzić nawet z problematycznymi immo). Te kable nie polecą po VAG-COM, jedynie polski VAG, VW tool i vag commander 1.4. Jeśli ktoś się nie czuje na siłach to commandera nie polecam bo można znacznie bardziej namieszać niż zwykłym KKL'em (choćby w eepromach). Da się błędy odczytac ze sterowników po CANie tylko, jak dobrze pamiętam, ale ingerencja w bloki danych, adaptacje jest mocno ograniczona. Natomiast soft ma szeroki zakres przy licznikach, immo i innych nowszych rozwiązaniach (np. glupia aktywacja TV w AUDI :) ).
Do samej diagnostyki po CANie trzeba upolować ryżowe kable na VAG-COM 9xx, są czasem po 300zł na serwisach aukcyjnych :)

Taka mała dygresja, COMMANDER jest na PICu a VCDS/VAGhex na ATMedze :). Nie ma szans by COMMANDER poszedł na VAG-COM, co w sumie też jest nie zbyt ciekawe, bo polski VAG nie poleci po CAN...
Zapisane
mariuszzz Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: na razie Lancia Lybra....niedługo Seat :)

« Odpowiedz #291 - Piątek, 17.09.2010, 20:30:06 - NIEPRZECZYTANA »

COMMANDER leci po CAN'ie, owszem, ale na odczyty rzeczywiste i podglądanie bloków nie ma co liczyć. Używam go tylko do celów związanych z licznikami, immo (potrafi ładnie sobie radzić nawet z problematycznymi immo). Te kable nie polecą po VAG-COM, jedynie polski VAG, VW tool i vag commander 1.4. Jeśli ktoś się nie czuje na siłach to commandera nie polecam bo można znacznie bardziej namieszać niż zwykłym KKL'em (choćby w eepromach). Da się błędy odczytac ze sterowników po CANie tylko, jak dobrze pamiętam, ale ingerencja w bloki danych, adaptacje jest mocno ograniczona. Natomiast soft ma szeroki zakres przy licznikach, immo i innych nowszych rozwiązaniach (np. glupia aktywacja TV w AUDI :) ).
Do samej diagnostyki po CANie trzeba upolować ryżowe kable na VAG-COM 9xx, są czasem po 300zł na serwisach aukcyjnych :)

Taka mała dygresja, COMMANDER jest na PICu a VCDS/VAGhex na ATMedze :). Nie ma szans by COMMANDER poszedł na VAG-COM, co w sumie też jest nie zbyt ciekawe, bo polski VAG nie poleci po CAN...

Przyznam szczerze ze nie za wiele z tego rozumiem :). Jakbys mógł to poleć mi jakiegos vag-a czy to z allegro czy z jakiegos sklepu. Chodzi mi tylko o sprawdzenie auta jak pojade do sprzedawcy. Chcialbym sobie podpiąć tam laptopa i sprawdzic czy nie ma np. jakichs błędów. Gdyby mozna bylo sprawdzic przebieg też by bylo super :)
Zapisane
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #292 - Piątek, 17.09.2010, 23:47:34 - NIEPRZECZYTANA »

Kolega dobrze wytłumaczył, ale jak chcesz prosto to Ci napisze, że do tego co chcesz robić w aucie po 2004r to potrzebujesz VCDSa. Przebieg w dieslu tez sprawdzisz nim. Tzn od wersji bodajże 805.0 w górę
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
mariuszzz Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: na razie Lancia Lybra....niedługo Seat :)

« Odpowiedz #293 - Sobota, 18.09.2010, 00:17:06 - NIEPRZECZYTANA »

Kolega dobrze wytłumaczył, ale jak chcesz prosto to Ci napisze, że do tego co chcesz robić w aucie po 2004r to potrzebujesz VCDSa. Przebieg w dieslu tez sprawdzisz nim. Tzn od wersji bodajże 805.0 w górę

nie twierdze że źle wytlumaczył po prostu mam za malą wiedzę zeby rozumiec o czym mowi :) Co do tego VCDSa to z tego co sie zorientowalem to program. A jaki do tego kabelek? Któryś z tych by sie nadał: http://moto.allegro.pl/listing.php/search?sg=0&category=3&string=vcds&description=1  ?
« Ostatnia zmiana: Sobota, 18.09.2010, 00:24:44 wysłane przez mariuszzz » Zapisane
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #294 - Sobota, 18.09.2010, 06:27:35 - NIEPRZECZYTANA »

Na dzień dzisiejszy na allegro nie ma nic ciekawego jeśli chodzi o te interfejsy. To ze względu na walkę z piractwem na allegro i lewymi interfejsami. Jedyną metodą okazuje się bezpośredni kontakt z którymś z większych sprzedawców chińszczyzny :)
Żeby nie było nie zachęcam do piractwa...

Ogólnie to VAG Commander jak dobrze pamiętam same błędy jest w stanie ściągnąć po CAN'ie, tylko pytanie co zamierzasz kupić ?
Zapisane
mariuszzz Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wałbrzych
Samochód: na razie Lancia Lybra....niedługo Seat :)

« Odpowiedz #295 - Sobota, 18.09.2010, 09:54:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: olinek2
Ogólnie to VAG Commander jak dobrze pamiętam same błędy jest w stanie ściągnąć po CAN'ie, tylko pytanie co zamierzasz kupić ?

Czyli kabelki z powyzszego linku odpadają? Zamierzam kupić Seata Altea 2005r.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #296 - Sobota, 18.09.2010, 10:28:38 - NIEPRZECZYTANA »

http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=20748&sid=8d7b0a563dcc30abf6f7b098cd730e82
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
midżał Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: ibiza 6l 04r

« Odpowiedz #297 - Środa, 07.09.2011, 21:04:37 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, chciałbym się zapytać jaki polecacie interfejs do obsługi Ibizy po 2004 roku na wejście com ?? Czy za pomocą tego kabelka będzie możliwa też diagnostyka starszych roczników??

od KYS: Zadawaj pytania w odpowiednich tematach. Poczytaj ten wątek.
« Ostatnia zmiana: Środa, 07.09.2011, 21:20:52 wysłane przez KYS » Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #298 - Piątek, 09.09.2011, 10:01:55 - NIEPRZECZYTANA »

zalezy co chcesz robic, jak cofanie licznika, czy IMMO to VAG K+CAN COMMANDER, tylko starsze wersje, nowsze maja problem ze starszymi autami ( linia K), jak diagnostyka to zwykly VAG-COM po lini K i VAG-|COM 3.112, do CANa to z tego co wiem, chinska podroba ori fejsa ross-techa, ale tu moze poczekaj na inne wypowiedzi.
Zapisane

pampi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: ZK PO KR
Samochód: Seat Altea AZV+++

« Odpowiedz #299 - Sobota, 24.09.2011, 02:31:34 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie podepnę się do tematu, bo nowego nie chcę zakładać.
Chciałbym kupić sobie jakiś interfejs + kabel do diagnozowania samochodu. Odczytywanie, kasowanie błędów itp. problem w tym, że poza tym jak ma wyglądać kabel nie wiem czego szukać...
Proszę o radę co kupić ? Silnik 2.0 TDI 2005 rocznik.

od KYS: Zadawaj pytania w odpowiednich tematach!
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 26.09.2011, 08:52:57 wysłane przez KYS » Zapisane

Seat Altea TDI+++ Black&Blue
Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 26   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Proszę o pomoc odnośnie doboru VAGa
Skocz do: