Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
Temperatura silnika
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Temperatura silnika (Przeczytany 15767 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Temperatura silnika
«
Odpowiedz #15 -
Wtorek, 04.07.2006, 21:34:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "KKKKris"
Z tego co tu czytalem to wielu walczylo z termostatem. Mnie udalo sie juz za drugim podejsciem. A co do wymiany to chyba lepiej w okresie letnim niz zima kidy lapki odpadaja na mrozi. Chyba ze ma sie cieplutki garaz.
Wielu walczylo ale mnie sie nie udalo... jeszcze ze 2-3 osoby z ABU mialy podobny problem ale milcza teraz w temacie.
Garaz sie ma
ale cierpliwosci brak mi juz
pojade do zaprzyjaznionego ASO i niech sie martwia
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Temperatura silnika
«
Odpowiedz #16 -
Wtorek, 04.07.2006, 21:38:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nie wiem jak zaprzyjaznione ASO, ale wez sobie jakis paragon coby mozna usluge lub czesci reklamowac
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Temperatura silnika
«
Odpowiedz #17 -
Wtorek, 04.07.2006, 21:43:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
Juz reklamowalem 2 termostaty i 1 czujniki temp. silnika. Teraz pojade na diagnostyke awarii - niech robia co chca aby znalezc przyczyne - skoro zaprzyjaznione ASO to nie zedra kasy (robilem tam przez miesiadz)
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Temperatura silnika
«
Odpowiedz #18 -
Wtorek, 04.07.2006, 21:46:09 -
NIEPRZECZYTANA
»
No to zycze powodzenia, do 3 razy sztuka
Zapisane
4th_horseman
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97
Temperatura silnika
«
Odpowiedz #19 -
Wtorek, 04.07.2006, 21:49:12 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "raby"
Z nim jest taki problem ze jak sie otworzy to moze sie nie zamknac (kiedys tak bylo ale podpilowalem bolczyk) ale w lecie to mi na reke, w zimie bedzie problem.
znam ten bol. tez podpilowalem bolec coby sie w zimie domykal i bylo ok. mam go caly czas i latem tez dobrze sie sprawuje (a obawialem sie czy z tym podpilowanym bolcem bedzie sie otwieral na wystarczajaca szerokosc zebym silnika nie przegrzal, ale ok).
Zapisane
'With the four horsemen ride...'
woj
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG
WWW
Temperatura silnika
«
Odpowiedz #20 -
Wtorek, 04.07.2006, 21:51:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "raby"
Wielu walczylo ale mnie sie nie udalo... jeszcze ze 2-3 osoby z ABU mialy podobny problem ale milcza teraz w temacie.
Garaz sie ma ale cierpliwosci brak mi juz pojade do zaprzyjaznionego ASO i niech sie martwia
Raby co u Ciebie z tym termostatem nie tak
Napisz jakiego typu masz termostat
Sprawdź obudowę termostatu. W VW padają obudowy (wyłamują się elementy gdzie opiera się trzpień termostatu). Ja wymieniłem już dwie i jeden termostat nie potrzebnie
[
Dodano
: 2006-07-04, 22:55
]
z tego co czytam to tobie się nie zamyka termostat:?:
Zapisane
VW SHARAN T
DI
\\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir
i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Temperatura silnika
«
Odpowiedz #21 -
Wtorek, 04.07.2006, 22:01:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
Termostat mam na 84 stopnie ale testowalem tez na 87
Silnik sie przegrzewal zawsze, 100st. to standard na nowym, obudowa wyglada na ok. ale jak by sie wylamala to by sie nie dogrzewal.
Ten jest stary i sie za pozno domyka ale w lecie to nie przeszkadza.
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Temperatura silnika
«
Odpowiedz #22 -
Wtorek, 04.07.2006, 22:03:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
A moze zwariowal czujnik temp. na chlodnicy i wskaznik glupoty pokazuje?
Zapisane
http://seat-racing.pl
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Temperatura silnika
«
Odpowiedz #23 -
Wtorek, 04.07.2006, 22:07:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "spons"
A moze zwariowal czujnik temp. na chlodnicy i wskaznik glupoty pokazuje?
chyba masz na mysli czujnik w obudowie termostatu bo ten w chlodnicy wlancza wentylator. Czujniki 2 podmienialem i to samo (mam sprawny) nawet termometr wkladalem do zbiorniczka... przy 90 wywala juz plyn
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
4th_horseman
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97
Temperatura silnika
«
Odpowiedz #24 -
Wtorek, 04.07.2006, 22:16:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "raby"
obudowa wyglada na ok. ale jak by sie wylamala to by sie nie dogrzewal.
wprost przeciwnie, jak masz zrypany ten element gdzie opiera sie bolec termostatu (nazywa sie to 'króciec') to zagotujesz plyn i przegrzejesz silnik, bo bolec sie wysunie ale nie bedzie mial sie na czym oprzec i termostat sie nie cofnie i nie otworzy ukladu.
raz mi sie tak stalo i wywalilo mi plyn ze zbiorniczka.
Zapisane
'With the four horsemen ride...'
woj
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG
WWW
Temperatura silnika
«
Odpowiedz #25 -
Wtorek, 04.07.2006, 22:20:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
U mnie jak była obudowa rypnięta to łapał temperaturę, że się zawór w zbiorniczku otwierał (z trasy przyjechałem na pełnym ogrzewaniu w lecie) termostat był chyba zamknięty do końca
Zapisane
VW SHARAN T
DI
\\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir
i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Temperatura silnika
«
Odpowiedz #26 -
Wtorek, 04.07.2006, 22:21:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "4th_horseman"
wprost przeciwnie, jak masz zrypany ten element gdzie opiera sie bolec termostatu
tzn. chodzi Ci o to zintegrowane z termostatem (kawalek blaszki taki) a mi o plastikawa obudowe.
Nowe termostaty powodowaly przegrzewanie silnika a stary nie.
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Temperatura silnika
«
Odpowiedz #27 -
Środa, 05.07.2006, 14:56:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "4th_horseman"
wprost przeciwnie, jak masz zrypany ten element gdzie opiera sie bolec termostatu (nazywa sie to 'króciec') to zagotujesz plyn i przegrzejesz silnik, bo bolec sie wysunie ale nie bedzie mial sie na czym oprzec i termostat sie nie cofnie i nie otworzy ukladu.
raz mi sie tak stalo i wywalilo mi plyn ze zbiorniczka.
I dlatego osobiscie odradzam wszelkie ulepszenia termostatu za pomoca pilnika
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Temperatura silnika
«
Odpowiedz #28 -
Środa, 05.07.2006, 16:50:14 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "KKKKris"
Cytat: "4th_horseman"
wprost przeciwnie, jak masz zrypany ten element gdzie opiera sie bolec termostatu (nazywa sie to 'króciec') to zagotujesz plyn i przegrzejesz silnik, bo bolec sie wysunie ale nie bedzie mial sie na czym oprzec i termostat sie nie cofnie i nie otworzy ukladu.
raz mi sie tak stalo i wywalilo mi plyn ze zbiorniczka.
I dlatego osobiscie odradzam wszelkie ulepszenia termostatu za pomoca pilnika
Ja nie mialem innego wyjscia niz pilowanie (moglem wywalic) przynajmniej teraz mam na 70st. otwarcie, a na trasie trzyma 80st. jak cisne po gazie. W lecie to jest git
dopiero w zimie bedzie maly problem z dogrzewaniem...
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony:
1
[
2
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
Temperatura silnika
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...