Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Żarówki Philips VisionPlus - testy oraz wszystko o żarówkach.  (Przeczytany 237573 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #120 - Poniedziałek, 14.01.2008, 19:42:40 - NIEPRZECZYTANA »

Powyższy układ różni się także ilością bezpieczników. W fabrycznej jest cztery bezpieczniki do świateł aby nie zostać w ciemności gdy jeden się przepali.
to wlasnie jest przerobione bo tez mam 4 bezpieczniki (na mijania osobny i na drogowe rowniez)
Zapisane

:google:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #121 - Czwartek, 17.01.2008, 21:57:51 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie po co kupujecie takie drogasne zarowki?

W swoim seacie teraz mam zwykle philipsy +50% i moge sie zalozyc ze te moje swieca jasniej i bielsza barwą.

Wszystko dzieki tej instalacji:
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=186.msg84156#msg84156
a jakie miales napiecie przed i po zastosowaniu uprzekaznikow?

Ja zrobilem pomiar na prawej -mijania
Aku w stanie czuwania - 12,37V

Silnik zgaszony:
Aku po wlaczeniu swiatel - 12V
Napiecie na zarowce - 9,7V

Silnik odpalony:
Aku po wlaczeniu swiatel - 14
Napiecie na zarowce - 11,45V

Czyli spadek na ori instalacji to 2V  :o
ale nie wiem czy jest sens zakladac przekazniki bo jednak zarowki moga szybciej padac  :-\
mi swieca od kilku tak a u ojca juz kilka razy wymienilem w tym czasie (nie tylko mijania ale i pozycje czesto leca) - samochod nowszyszy i napewno takiego spadku napiecia nie ma :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #122 - Czwartek, 17.01.2008, 22:07:38 - NIEPRZECZYTANA »

oj raby nie mierzylem.
Jutro Ci powiem jakie teraz mam.

Raby co do tego przepalania.
To nie wiem.
Ja mam teraz zalozone tam zarowki za pare zloty wiec nie szkoda mi.
Rozumiem jak bym mial za kupe kasy  :-[

Zobacze ile wytrzymaja.
Zapisane

:google:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #123 - Wtorek, 22.01.2008, 14:35:02 - NIEPRZECZYTANA »

Stare to stare - bo nic nowszego nie mam ale zamieszcze.
Moze ktos ma cos nowszego?

Test zarowek

Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
havran Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Swarzędz - Kruszewnia
Samochód: VW Passat B5 FL 1.8T AWT, 2001

« Odpowiedz #124 - Wtorek, 22.01.2008, 17:51:53 - NIEPRZECZYTANA »

Ja niedawno założyłem Philips VisionPlus 50% i niektórzy kierowcy z naprzeciwka mi mrugają żebym wyłączył długie, ale ja jakoś nie zauważyłem różnicy w mocy świecenia na światłach mijania.
Na długich natomiast jest różnica, świecą nie tylko mocniej ale i trochę dalej.
Zapisane

... a po dodaniu gazu zmysłowy pomruk zamienia się w rasowy ryk!!!
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #125 - Wtorek, 22.01.2008, 17:54:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: havran
niektórzy kierowcy z naprzeciwka mi mrugają żebym wyłączył długie
moze wystarczy regulacja?
Cytat: havran
ale ja jakoś nie zauważyłem różnicy w mocy świecenia na światłach mijania.
zrobie porownanie zarowek i bedzie cos wiadomo  8)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
havran Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Swarzędz - Kruszewnia
Samochód: VW Passat B5 FL 1.8T AWT, 2001

« Odpowiedz #126 - Wtorek, 22.01.2008, 18:16:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Cytat: havran
niektórzy kierowcy z naprzeciwka mi mrugają żebym wyłączył długie
moze wystarczy regulacja?

regulacja może by była potrzebna gdy światła mijania świeciły bardzo wysoko, ale strumień świateł kończy się ok. 6-7  metrów przed maską
Zapisane

... a po dodaniu gazu zmysłowy pomruk zamienia się w rasowy ryk!!!
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #127 - Wtorek, 22.01.2008, 18:30:25 - NIEPRZECZYTANA »

Ja niedawno założyłem Philips VisionPlus 50% i niektórzy kierowcy z naprzeciwka mi mrugają żebym wyłączył długie, ale ja jakoś nie zauważyłem różnicy w mocy świecenia na światłach mijania.
Na długich natomiast jest różnica, świecą nie tylko mocniej ale i trochę dalej.

No to masz pecha bo ja miałem wcześniej Tungsramy + 50% i przez moment nawet wiejskotuningowe niebieskie 100W-atówki i te Philipsy o których piszesz poprostu je zmieżdżyły. Komfort bez porównania lepszy :) No i ludzie mi nie migają długimi  8)
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #128 - Wtorek, 22.01.2008, 18:32:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: havran
regulacja może by była potrzebna gdy światła mijania świeciły bardzo wysoko, ale strumień świateł kończy się ok. 6-7  metrów przed maską
nie jestem pewny czy wiesz co piszesz ale jezeli tak to masz lampy na smietnik
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=2943.0
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #129 - Wtorek, 22.01.2008, 18:58:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
nie jestem pewny czy wiesz co piszesz ale jezeli tak to masz lampy na smietnik
Bardzo możliwe, albo instalacja coś nie bardzo. Wczoraj zmieniłem i widać różnicę.

Napisano: Wtorek, 22.01.2008, 18:57:41


Oczywiście żarówki na Philipsy, nie lampy.
Zapisane

taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #130 - Wtorek, 22.01.2008, 19:06:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
a jakie miales napiecie przed i po zastosowaniu uprzekaznikow?


po zastosowaniu:
przy wyłączonym silniku : 12,07 V
przy włączonym silniku :13,96 V
Zapisane

:google:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #131 - Czwartek, 24.01.2008, 18:15:01 - NIEPRZECZYTANA »

zaczelismy z uszkiem temat o jasnosci zarowek http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6784.msg85356#msg85356
wiec warto go ciagnac dalej, tu jest wielka kopalnia wiedzy o zarowkach http://felicia.autokacik.pl/pages/zarowki/zarowki.htm
worto troche poczytac i porownac z testami zarowek http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=186.msg85439#msg85439

Napisano: Wtorek, 22.01.2008, 19:59:14


2 zarowki Philips: zwykla (chyba?) i VisionPlus: +50%
widac ze ma delikatnie inny zarnik


stare zarowki mozna rozpoznac po zarniku (widac wytopienia) oraz wypalonym miejscu mocowania banki szklanej

A tak swieci VisionPlus (aparatem ciezko uchwycic efekt) - no i mialem slabe porownanie bo 2 zarowka to tez Philips i raczej dobra jakosc,
po lewej VisionPlus - delikatnie bielsze swiatlo


Napisano: Czwartek, 24.01.2008, 17:53:41


Cytat: raby
Ja zrobilem pomiar na prawej -mijania
Aku w stanie czuwania - 12,37V

Silnik zgaszony:
Aku po wlaczeniu swiatel - 12V
Napiecie na zarowce - 9,7V

Silnik odpalony:
Aku po wlaczeniu swiatel - 14
Napiecie na zarowce - 11,45V
Cytat: taz
po zastosowaniu:
przy wyłączonym silniku : 12,07 V
przy włączonym silniku :13,96 V
Dzis dla testu ogladalem jak swieca swiatla z przekznikiem i bez (czyli 12V i 14V ) jezeli roznica jest ok 2V to nie ma sesu zakladac przekaznikow - lampy swieca tylko delikatnie jasniej i nie da sie tego uchwycic aparatem. Wieksze napiecie tylko skraca zywotnosc zarowek a nie daje efektu.
Lepiej juz kupic markowe zarowki i czesto przecierac reflektory aby nie jezdzic z brudnymi.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #132 - Czwartek, 24.01.2008, 18:24:42 - NIEPRZECZYTANA »

1. Przekaznik odciaża styki ;)
2 Jesli przyjmiemy stałą moc  pobieraną przez żarówki to zmniejszenie napięcia powoduje
   większy pobór prądu  :!:
W praktyce dochodzą spadki napięcia na połączeniach i prąd jednak może nie wzrosnąć
co jednak objawia sie nieco słabszym świeceniem..... 8)
Już mi chodziło po głowie,żeby założyc przekaznik na światła mijania  8)
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #133 - Czwartek, 24.01.2008, 18:33:09 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tracer
Już mi chodziło po głowie,żeby założyc przekaznik na światła mijania
jezeli masz na zarowce okolice 12V to mija sie to z celem...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #134 - Czwartek, 24.01.2008, 18:59:48 - NIEPRZECZYTANA »

1,5- 2 volty róznicy to dużo. Opór żarnika wzrasta wraz z większym napięciem .
Zmniejsza się więc prąd który płynie przez włókno więc żywotnośc sie wydłuża ....  8)
Często przepalające sie żarówki moga być wskaznikiem że w instalacji cos nie jest ok
albo że są z ..chin ;)
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 24.01.2008, 19:02:54 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Światła i oświetlenie » Żarówki Philips VisionPlus - testy oraz wszystko o żarówkach.
Skocz do: