+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Pompa wody
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Pompa wody  (Przeczytany 65812 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
masz12 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Żyrardów
Samochód: cordoba 6L z 2003 BBY 1,4 16V + LPG:vectra GTS

« Odpowiedz #60 - Czwartek, 04.10.2007, 07:54:40 - NIEPRZECZYTANA »

nie będę się sprzeczał o drobnostkę bo kżde ASO mówi co innego ale jak wymieniałem rok temu to też się zastanawiałem nad pompą i wtedy w ASO w Warszawie  powiedzieli że oni mi sprawdzą pompę jeżeli wytrzyma ciśnienie to ją zostawią i dają gwarancję ale nie wymieniałem w ASO bo za wymianę chcieli tyle co za rozrząd, krzykneli mi 550 pln
wymieniłem sam tylko mój błąd polegał na tym że wstawiłem pompę SKF no i niestety nie polatała długo 40kkm i ciekła wczoraj wymieniłem cały komplecik na oryginały + regulatory luzu zaworowego i jest zajefajnie
wydaje mi się że mozna sobie dać spokój z ASO 550pln za wymianę rozrządu to kupe szmalu biorąc pod uwage że tyle zapłaciłem za kompletny i oryginalny rozrząd z pompą
pierwszy lepszy mechanik zrobi to za jakieś 180pln góra 250pln i wymieniając co 90kkm nic się nie stanie no ale jeśli ktoś chce gwarancję dla świętego spokoju to niestety musi zapłacić
 
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 04.10.2007, 07:56:48 wysłane przez masz12 » Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #61 - Czwartek, 04.10.2007, 08:19:21 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: masz12
regulatory luzu zaworowego
juz polecialy?  :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
masz12 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Żyrardów
Samochód: cordoba 6L z 2003 BBY 1,4 16V + LPG:vectra GTS

« Odpowiedz #62 - Czwartek, 04.10.2007, 09:09:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: masz12
regulatory luzu zaworowego
juz polecialy?  :-\
no nie wiem czy już 130kkm to chyba miały prawo
ale nie były najgorsze trzy z kompletu były tragiczne a pozostałe takie sobie
stwierdziłem że do następnej wymiany rozrządu może zrobić się kosiarka to przy okazji wymieniłem
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #63 - Czwartek, 04.10.2007, 09:17:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: masz12
no nie wiem czy już 130kkm to chyba miały prawo
a 220 tys i nie ma problemu  ;)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
masz12 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Żyrardów
Samochód: cordoba 6L z 2003 BBY 1,4 16V + LPG:vectra GTS

« Odpowiedz #64 - Czwartek, 04.10.2007, 09:22:09 - NIEPRZECZYTANA »

kup seata po roku 2003 i zobaczymy jak ci polata
to nie sa już te seaty co kiedyś  jeszcze ośmio zaworowe
poprzednią ibiza z 96r zrobiłem około 300 i sprzedałem bez dłubania 
Zapisane

mariposa1
Gość



« Odpowiedz #65 - Piątek, 05.10.2007, 18:23:25 - NIEPRZECZYTANA »

czesc ja wymienilem rozrzad bez pompy w ASO i dostalem 2 lata gwarancji :ok:
Zapisane
dominik Mężczyzna
SEATpassion
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo 1M

« Odpowiedz #66 - Piątek, 05.10.2007, 19:04:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: masz12
wczoraj wymieniłem cały komplecik na oryginały + regulatory luzu zaworowego i jest zajefajnie

"poleciała pompa wody i wskazanie było na nią
wymieniony rozrząd,pompa wody,regulatory luzy zaworowego no i niestety coś stuka w silniku od strony rozrządu
stukanie cichnie w miarę nagrzewania silnika
silnik pracuje normalnie równo,nie ma błędów
co to może być "
S-R

Chyba nie do końca jest fajnie :-X
I to jest właśnie oszczędzanie paru setek,myśle że nie warto tak ryzykować bo to poważna sprawa i późniejsze niespodzianki wyniosą Ciebie tyle albo i więcej co kolejne diagnozy silnika po przygodzie.
Pozostaje tylko kwestia wyboru ;)
Zapisane
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #67 - Sobota, 06.10.2007, 23:19:31 - NIEPRZECZYTANA »

Właśnie czytam, że masz12 narzeka na pompę firmy SKF. A ja właśnie dziś pytałem sie o pompę do mego Vario i facio w sklepie tylko tą firmę polecał.
to jak to jest?? Jakiej firmy kupić pompę wody?? Silnik ASV. Podobno sa dwa rodzaje pomp. Jedna ponad stówę, a druga napędzana paskiem rozrządu ponad 200zł. Obie SKF.
Kto ma doczynienia z częściami?? Co polecicie?
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
dominik Mężczyzna
SEATpassion
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo 1M

« Odpowiedz #68 - Niedziela, 07.10.2007, 10:43:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Marian
Kto ma doczynienia z częściami?? Co polecicie?
Pompe to tylko w Aso kupić są chyba najpewniejsze,zdajesz starą a nową dostaniesz za ok150zł.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #69 - Niedziela, 07.10.2007, 11:29:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kony
W mojej Ibizie 1.4 fabryczna pompa padła po 50 tys!!!!, po prostu odpadł wirnik.
a jak sie to objawia?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #70 - Niedziela, 07.10.2007, 20:36:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
a jak sie to objawia?
A jak się może objawiać  :?: Prawdopodobnie tak jak by ci się rozrząd rozpadł i kaput.
Uwaga na pompy w serwisach bo są po regeneracji i te kosztują coś ponad 150-200 zł dlatego chcą żeby stare oddawać :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #71 - Niedziela, 07.10.2007, 20:43:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: woj
A jak się może objawiać   Prawdopodobnie tak jak by ci się rozrząd rozpadł i kaput.
czyli jak wirnik odpadnie to cala pompa sie rozlatuje ?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #72 - Niedziela, 07.10.2007, 20:51:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
czyli jak wirnik odpadnie to cala pompa sie rozlatuje ?
Myślę, że właśnie tak. Na szczęści nigdy mi się nie urwał jeszcze to nie znam z własnego doświadczenia, ale widziałem już takie silniki i dokładnie jest kolizja rozrządu. :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #73 - Niedziela, 07.10.2007, 21:10:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: woj
Myślę, że właśnie tak.
potrzebyje odpowiec poparta doswiadczeniem.
kony to mial wiec czekam na odpowiedz...

Mi sie wydaje ze jezeli taki wirnik sie oderwie to np silnik bedzie sie mocno grzal lub wywali plyn i na tym sie skonczy  :)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
masz12 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Żyrardów
Samochód: cordoba 6L z 2003 BBY 1,4 16V + LPG:vectra GTS

« Odpowiedz #74 - Poniedziałek, 08.10.2007, 07:40:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: dominik
Chyba nie do końca jest fajnie 
I to jest właśnie oszczędzanie paru setek,myśle że nie warto tak ryzykować bo to poważna sprawa i późniejsze niespodzianki wyniosą Ciebie tyle albo i więcej co kolejne diagnozy silnika po przygodzie.
Pozostaje tylko kwestia wyboru 

sprawa rozwiązana trzeba było wymienić świece niestety jednia się nieźle wypaliła
tylko nie rozymie co masz na myśli pisząc o oszczędzaniu paru setek i ryzyku  (chyba to że nie robiłem w ASO ale oni stwierdzili że wszystko jest w normie i nawet nie znależli cieknącej pompy nie wspomne że nie zajżeli nawet pod pokrywę rozrządy gdzie płyn biegał razem z paskiem  ;D )
wstawiłem samochud do mechanika który pracował w ASO a teraz ma własny interes i wszystkie części były oryginalne gdzie to ryzyko ?
myślisz ze w aso pracują doskonali mechanicy to jesteś w wielkim błędzie,nie potrafią nawet rozpoznać objawów brudnej przepustnicy 

a co do pompy kupujcie tylko oryginał może i SKF jest najlepszy na rynku ale ja go juz nie kupie
w serwisie zapłaciłem 118 zł jak zdałem starą pompę
dokładnie są regenerowane ale co z tego jak ze starej zostaje korpus z którym nic się nie dzieje a cała reszta jest nowa
no i do 6L jest nowy rodzaj pompy i inne firmy nie mają jej jeszcze w ofercie

« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 08.10.2007, 07:50:39 wysłane przez masz12 » Zapisane

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Pompa wody
Skocz do: