Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
Pompa wody
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
2
[
3
]
4
5
...
8
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Pompa wody (Przeczytany 66526 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Łukasz
Gość
Pompa wody
«
Odpowiedz #30 -
Niedziela, 06.05.2007, 22:21:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
a inaczej? pompa nie wyje i nie cieknie ale nie wiem czy nie ma tych lopatek polamanych bo mi sie silnik grzeje
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Pompa wody
«
Odpowiedz #31 -
Niedziela, 06.05.2007, 22:37:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Łukasz"
mi sie silnik grzeje
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1167.0&highlight=wskazniku
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3149.0&highlight=wskazniku
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1110.0&highlight=termostat
przestudiuj to...
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
marmax3
Użytkownik
Offline
Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Była: Cordoba '97 1.4 AEX, Jest: Citroen C4 Picasso 1.6 VTi
Pompa wody
«
Odpowiedz #32 -
Czwartek, 10.05.2007, 09:04:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Łukasz"
a inaczej?
Taki prosty test na działanie pompy:
Rozgrzej silnik do normalnej temperatury, włącz ogrzewanie na maksa (żeby przez kratki buchało gorące powietrze), wentylator, zgaś silnik, ale kluczyk cofnij do zapłonu, co by wentylator ogrzewania chodził. Poczekaj aż z kratek zacznie płynąć zimne powietrze (czyli, aż wychodzisz płyn w nagrzewnicy). Włącz ponownie silnik - już po paru sekundach powinno znowu buchać ciepłe powietrze (bo pompa wtłoczy do nagrzewnicy rozgrzany płyn).
Zapisane
Cordoba:
Yaris Verso:
Citroen C4 Picasso:
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Pompa wody
«
Odpowiedz #33 -
Czwartek, 10.05.2007, 11:26:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Łukasz"
a inaczej? pompa nie wyje i nie cieknie ale nie wiem czy nie ma tych lopatek polamanych bo mi sie silnik grzeje
A termostat Ci sie nie rozleciał i dlawi obiieg ????
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Łukasz
Gość
Pompa wody
«
Odpowiedz #34 -
Czwartek, 10.05.2007, 15:38:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Raby - czytam wszstko co zwiazane z chlodzeniem silnika
marmax - pozniej sprawdze Twoj sposob
Tracer - termostat chodzi ok puszcza obieg przy 87 stopniach chyba ze sie za malo otwiera
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Pompa wody
«
Odpowiedz #35 -
Czwartek, 10.05.2007, 16:41:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Łukasz"
termostat chodzi ok puszcza obieg przy 87 stopniach chyba ze sie za malo otwiera
pisalem o tym, teoretycznie sie tak otwieral ale w praktyce silnik mial za goraco...
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Łukasz
Gość
Pompa wody
«
Odpowiedz #36 -
Czwartek, 10.05.2007, 19:42:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
moze odpoczatku
autko jezdzilo normalnie
postawilem ja na miesiac czasu na warsztat gdzie je pomalowalem i zmienilem zderzaki na szerokie
i krotko po jej odebraniu zaczely sie cyrki z temperatura zaczela rosnac nawet do 110 - 115 stopni
wymienilem termostat - dalej rosla
jezdzilem bez termostatu - dluzej sie nagrzewala ale dalej rosla ponad 90
wymienilem czujnik wentylatorow w chlodnicy i wentylator chodzi na obu biegach
jadac normalnie czyli 80 - 90 km/h temperatura na podzialce wynosi jakies 95 stopni co potwierdza chodzacy na 1 biegu wentylator
jadac szybciej rzedu 130 - 150 na odcinku 2 km zagrzeje sie do 110 stopni
chlodnica jak i caly uklad czyscilem proszkiem bo myslalem ze moze sie przytkala ale to dalej nie pomoglo
zostala mi pompa wody do sprawdzenia / wymiany i uszczelka pod glowica
ale nie chce sie ladowac w koszty niepotrzebnie
moze teraz cos poradzicie
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Pompa wody
«
Odpowiedz #37 -
Czwartek, 10.05.2007, 19:48:50 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Łukasz"
jezdzilem bez termostatu - dluzej sie nagrzewala ale dalej rosla ponad 90
trzeba bylo tak od razu pisac
Odkrec zbiorniczek plynu (odpal silnik) i sprawdz czy z gornego cienkiego szlaufika przelewa sie plyn, lepiej robic to na zimnym silniku...
I sprawdz wg metody
marmax3
,
Ale ja bym sie nie zastanawial tylko wyciagna pompe bo bez tezmostatu nie ma prawa sie grzac...
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Łukasz
Gość
Pompa wody
«
Odpowiedz #38 -
Piątek, 11.05.2007, 20:18:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
na wolnych obrotach z tego wezyja leci plyn ale jak dam duze obroty to jakby piana leciala a nie plyn
sprawdzilem metode marmaxa wylaczylem silnik wydmuchalem cieple powietrze i zalaczylem znow i po chwili znow lecialo cieple powietrze
ehm juz sam nie wiem
Zapisane
kony
Użytkownik
Offline
Skąd: Zamość
Samochód: Ibiza 1.4 AKK '00
Pompa wody
«
Odpowiedz #39 -
Niedziela, 13.05.2007, 21:06:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
u mnie pompa w silniku 1.4 AKK rozleciała się po 50 tys. a przed tem śmierdziało płynem. Odpadł wirnik który był zrobiony z tworzywa sztucznego, jak się okazuje nieodpornego na wysokie temperatury. Przy okazji wymieniłem termostat (profilaktycznie) bo mechanik powiedział że to też lubi padać w tych samochodach. Na szczęście stało się to w mieście a nie w trasie albo podczas wakacyjnego wyjazdu.
Zapisane
marcinmg
Użytkownik
Offline
Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006
Pompa wody
«
Odpowiedz #40 -
Wtorek, 15.05.2007, 00:09:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Łukasz"
na wolnych obrotach z tego wezyja leci plyn ale jak dam duze obroty to jakby piana leciala a nie plyn
Chyba to będzie jednak uszczelka pod głowicą
Zapisane
Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)
nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą
Kashi
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice
Samochód: Leon '04, 1.9 TDI ARL
Pompa wody
«
Odpowiedz #41 -
Wtorek, 15.05.2007, 16:04:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja mialem podobne objawy w Corolli i to tez byla uszczelka pod glowica
Zapisane
1.9 Leon TS '04
ireneo
Gość
Pompa wody
«
Odpowiedz #42 -
Wtorek, 15.05.2007, 18:04:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
Moja Ibiza od jakiegoś czasu miała ogromne pragnienie, choćby jo po przepiciu.
Woda znikała coraz bardziej, wycieków żadnych niebyło widać.
Zostało postanowione głowica w góre.
Wyglądało ok, uszczelka póściła...
A tu nagle opsss.
Zaglądamy w głąb i tu peszek pęknięta tuleja 1-sza i 2-ga.
A więc szykuje mi sie kapitalny remont.
Zapisane
Pysio i Foczka
Gość
Pompa wody
«
Odpowiedz #43 -
Wtorek, 15.05.2007, 20:46:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ale na zlot w Orzeszu się wyrobisz ? Szkoda by było, jak byś bez autka na piechotkę przybył. Współczujemy awaryjki :neutral:
Zapisane
Łukasz
Gość
Pompa wody
«
Odpowiedz #44 -
Środa, 16.05.2007, 17:59:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
wczoraj podlaczylem VAGa i wyskoczyly mi nastepujace bledy:
- 00525 oxygen sensor
- 00515 mixture ...
czy one moga wplywac na grzanie sie silnika? dodam ze po skasowaniu i ponownej diagnozie znow sie pojawily, jak sie ich pozbyc?
sprawdzilem tez temeprature silnika i komp pokazywal 88 stopni a na blacie wskazowka pokazywala ok 95 stopni
wentylator wlaczyl sie gdy bylo 88.2 na kompie ale na czujniku napisane ze 1 bieg wlacza sie gdy jest temperatura ok 94 stopni czyli na blacie pokazywal OK (czujnik w chlodnicy jest nowy)
Zapisane
Strony:
1
2
[
3
]
4
5
...
8
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
Pompa wody
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...