+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Spec od turbin w Krakowie ??
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Spec od turbin w Krakowie ??  (Przeczytany 18992 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
grzesiekk
Gość



« Piątek, 23.06.2006, 11:41:23 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Mam problemy z turbiną w seacie toledo 1.9 TDI 81kW 1998r.
Tak jak w wielu przypadkach jakie znalazłem na forum samochód słabnie po przekroczeniu 3 tys. obrotów, ciężko go rozpędzić powyżej 140 km/h!! Jest już potem bardzo przymulony jakby turbina nie pracowała. Po wyłączeniu silnika i ponownym zapłonie oczywiście wszystko wraca do normy.
Proszę o polecenie dobrego mechanika w Krakowie który ma doświadczenie w tego typu problemach, ewentualnie o radę gdzie wysłać turbinę na regenerację (mechanik u którego byłem stwierdził że turbina nadaje się do regeneracji bo przepuszcza olej...). Czy regeneracja rozwiąże mój problem? czy powinienem zacząć od czegoś innego.
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #1 - Piątek, 23.06.2006, 12:15:37 - NIEPRZECZYTANA »

Heh...na zapieczone kierownice czasem WD40 i rozruszanie pomaga.
Regeneracja turbiny to troche na wyrost. Napewno przydalo by sie ja zwalic i przeczyscic kierownice spalin jezeli wd40 nie pomoze.
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Valgaar Mężczyzna
Animator :-)
Moderator
Offline Offline



Skąd: Śląsk

« Odpowiedz #2 - Piątek, 23.06.2006, 12:17:43 - NIEPRZECZYTANA »

a nie jest to czasem problem przepływonierza?
Zapisane
grzesiekk
Gość



« Odpowiedz #3 - Piątek, 23.06.2006, 15:00:21 - NIEPRZECZYTANA »

Właśnie mechanik u którego byłem powiedział że jeśli przepuszcza olej to nie ma sensu czyścić tylko regenerować... dlatego chciałem zasięgnąć opinii jakiegoś innego który by się dobrze orientował w temacie i mógł zdiagnozować conieco... Także proszę o jakieś namiary na speców z Krakowa
Zapisane
predo
Gość



« Odpowiedz #4 - Piątek, 23.06.2006, 17:23:56 - NIEPRZECZYTANA »

ale czujesz taki skokowy spadek mocy w pewnym momencie?
ja cos takiego mialem wlasnie ze wpadal mi w tryb awaryjny przy gazie na maksa.

Okazalo sie ze to zacinajacy sie zawor EGR powoduje to i odlaczenie zaworka n18 pomaga.

Zobacz u siebie czy to cos zmieni, jest watek w tym dziale, ktory jest wlasnie otym zaworku.
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #5 - Piątek, 23.06.2006, 21:36:30 - NIEPRZECZYTANA »

www.ttc.pl
Zapisane

pmatus Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba SX 1.9 TDi, 110KM (AFN)'99

« Odpowiedz #6 - Piątek, 14.03.2008, 23:51:10 - NIEPRZECZYTANA »

Miał ktoś do czynienia z tą firmą?
DeTech - chiptuning, Kraków
Zapisane

Cordoba SX 1.9 TDi, 110KM (AFN)'99
kamil
Gość



« Odpowiedz #7 - Sobota, 15.03.2008, 00:18:27 - NIEPRZECZYTANA »

czemu akurat tam chcesz czipowac?
Zapisane
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #8 - Sobota, 15.03.2008, 00:21:39 - NIEPRZECZYTANA »

Akurat nie ma w krk dobrego spec. Jedz do aliego do katowic. Jesli spadek mocy to problem z turbina :)
Zapisane
Kashi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice
Samochód: Leon '04, 1.9 TDI ARL

« Odpowiedz #9 - Sobota, 15.03.2008, 01:03:55 - NIEPRZECZYTANA »

w krakowie macie compsport przeciez
Zapisane

1.9 Leon TS '04
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #10 - Sobota, 15.03.2008, 08:36:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Ofaniel
Akurat nie ma w krk dobrego spec
Cytat: spons
a jednak
Zapisane
guayre Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: była Ibiza '01 1.9TDi AGR+ __-__ jest Toledo '02 ASV

« Odpowiedz #11 - Sobota, 15.03.2008, 09:35:01 - NIEPRZECZYTANA »

tyle, że ceny z kosmosu... :-X
Zapisane
Radoslaw
Gość



« Odpowiedz #12 - Sobota, 15.03.2008, 10:19:14 - NIEPRZECZYTANA »

comp sport jest w bielsku.ja bym polecil  ttc gosc wiec co robi i ma duza wiedze.wsadzil do calibry  diesla a w swoim tolku ma 2.5litra.bylem uniego  robic  soft i  widzialem ze robota 100%perfekt
Zapisane
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #13 - Sobota, 15.03.2008, 10:28:20 - NIEPRZECZYTANA »

A kiedy to bylo?? z tego co slyszalem on juz nie czipuje.
Zapisane
Radoslaw
Gość



« Odpowiedz #14 - Sobota, 15.03.2008, 11:19:46 - NIEPRZECZYTANA »

to bylo wczoraj.chipuje i bardzo dobrze mu to idzie.hamowanie bedzie  w puzniejszym czasie  bo trzeba do gliwic jechac wieksza zaloga.w kraku bedzie hamownia ale  wynikly jakies problemy i  termin zostal przesuniety
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Spec od turbin w Krakowie ??
Skocz do: