+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Duże spalanie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 12 13 [14]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Duże spalanie  (Przeczytany 59285 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
MikeM Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Knurów
Samochód: Ibiza 06r. 1.4 16V 55kW + LPG

« Odpowiedz #195 - Wtorek, 28.06.2016, 18:21:10 - NIEPRZECZYTANA »

Problem rozwiązany - oponki musiały się ułożyć zwyczajnie po leżakowaniu - dziękuje za podpowiedzi odpowiednim osobą.

A co do tchopz - auto było kupione w Czerwcu zeszłego roku - więc już stało letnich kołach - dlatego taka różnica nie była odczuwalna jak po powrotnej przekładce.

Spalanie według statystyk uszka - błędów w VAGu zero :]

Zapisane
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #196 - Wtorek, 28.06.2016, 19:44:22 - NIEPRZECZYTANA »

Spalanie wyższe o 20% z powodu układających się opon? POWAŻNIE?!?  :o

To jest albo jakiś troll, albo... a z resztą.


Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #197 - Wtorek, 28.06.2016, 20:52:31 - NIEPRZECZYTANA »

tchopz lepiej to
Cytuj
... a zreszta [\quote]
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon 1.9 ASV IbizaIV 1,2AZQ Caddy1,9D

« Odpowiedz #198 - Środa, 29.06.2016, 06:59:16 - NIEPRZECZYTANA »

http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-rynek-paliw/paliwa/news-kontrowersje-wokol-lpg-tez-to-zaobserwowales,nId,2211298
Zapisane

Seat Leon 1,9TDI, Power by ASV+  138KM , była Varta 12V/77Ah i jest Kager 12V/72Ah,altek Bosch 12V/140A, prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #199 - Piątek, 01.07.2016, 21:10:59 - NIEPRZECZYTANA »

Spalanie wyższe o 20% z powodu układających się opon? POWAŻNIE?!?  :o

To jest albo jakiś troll, albo... a z resztą.



a swistak...  :rotfl:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Emilsliva Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Vario 2001 r 1.4 16v 75km

« Odpowiedz #200 - Środa, 14.12.2016, 20:09:39 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich jestem nowy na forum i nie wiem czy dobre miejsce wybrałem na napisanie tego posta. Mianowicie mam problem z moim autem.... Seat Vario 1.4 16v 75km 2001 rok benzyna. Szukam pomocy gdyż pali jak smok np. Zatankuje za 50zl to jest około 10 litrów benzyny i przejade 80 km i pali się rezerwa... sonda lambda niedawno wymieniona ale to nie pomoglo ciśnienie na cylindrach około 13 barów uszczelka pod głowicą jest ok...mam problem z komputerem podobno jest podgnity i raz dziala raz nie bo czasem sie zapala kontrolka "check" po podłączeniu VAG pokazuje blad czujnik temperatury zasysanego powietrza ktory jak się dowiedziałem jest w czujniku podciśnienia i jest sprawny...  później kontrolka sama gaśnie co możecie mi na to poradzić proszę pomóżcie bo na paliwo nie zrobię :)

Od KYS: Przed zadaniem pytania sprawdź co jest na forum. Czytaj istniejące tematy!
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 15.12.2016, 09:51:42 wysłane przez KYS » Zapisane
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #201 - Środa, 14.12.2016, 23:36:38 - NIEPRZECZYTANA »

Siora ma 206tke i też 1.4, ale 8V. Ja przy bardzo spokojnej jeździe też tyle robiłem za 50zł, albo i mniej. Ale jazda 90% miasto. Jak auto postawiłem na noc ze skosa, tzn lakko strona wlewu paliwa wyżej, to kontrolka potrafiła się włączyć po 50km. Teraz jak tankuje za min 100zł, to mi wychodzi 8.5 na setke
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon 1.9 ASV IbizaIV 1,2AZQ Caddy1,9D

« Odpowiedz #202 - Czwartek, 15.12.2016, 08:29:38 - NIEPRZECZYTANA »

Zatankuj do pełna i zrób normalny pomiar . Takie cykanie za 50 pln nic nie mówi bo moze noga ciężka , korki w mieście?
Oszczędne to są sdi albo tdi.
Silnik 1,2 AZQ tez jest oszczędny ale w Ibizie.
Budę masz ciężką bo to Vario a małe silniki dużo palą w ciężkich budach.
1,6 możliwe ze by palił mniej. Miałem 1,6 ALM w Vario i palił 8, a w zimie i ok 10 l benzyny
w mieście w mrozy. W trasie to 6,5 potrafił w lecie brać.
Nie pałuj zimnego silnika, bo wtedy zużycie idzie w kosmos. 15...20 l/100 km
Wszyscy to wiedza co maja kompy w liczniku.
Jak chcesz być oszczedny to możliwe ,ze tylko zmiana stylu jazdy Ci pozostaje  :-X
Zapisane

Seat Leon 1,9TDI, Power by ASV+  138KM , była Varta 12V/77Ah i jest Kager 12V/72Ah,altek Bosch 12V/140A, prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Emilsliva Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Vario 2001 r 1.4 16v 75km

« Odpowiedz #203 - Czwartek, 15.12.2016, 19:23:23 - NIEPRZECZYTANA »

Ostatnio za 50 zl zrobiłem 60 km to chyba ewidentnie coś nie tak :(( Sonda wymieniona na NGK czy to wina sterownika silnika który jest podgnity?



...w dodatku jest inny problem otóż jest biały nalot pod korkiem oleju i zapach benzyny w oleju silnikowym. Auto na co dzień porusza się po mieście 4km w jedna strone 4 w drugą. Sprawdzone ciśnienie na cylindrach 13 barów, mechanicy mi mówią że nalot powstaje w skutek niedogrzania silnika i w związku z tym wilgoci w oleju to prawda? czy może problem tkwi gdzie indziej??
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #204 - Czwartek, 15.12.2016, 19:30:13 - NIEPRZECZYTANA »

skoro robisz takie przebiegi to wszysyko sie zgadza, lacznie z nalotem.
zalej do pelna, walnij trase 100km i zatankuj ponownie wtedy pogadamy...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Emilsliva Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Vario 2001 r 1.4 16v 75km

« Odpowiedz #205 - Czwartek, 15.12.2016, 19:43:28 - NIEPRZECZYTANA »

Przed chwilą jeszcze sprawdziłem stan płynu chłodniczego jest ok ale stan oleju na bagnecie mnie przeraził... około 3 cm ponad miarką i zapach paliwa to znaczy że paliwo dostaje się do silnika ale którędy? uszczelka pod głowicą czy pierścienie? i czy 13 barów to dobre ciśnienie czy za małe

Pomiędzy zbiornikiem z płynem do spryskiwaczy a mocowaniem amortyzatora jest jakaś plastikowa puszka do której prowadzą 2 przewody jest to częśc BOSCH (filtr paliwa? ) i słychać tam cykanie a po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu przez ułamek sekundy słychać dźwięk jakby ktoś prysnął dezydorantem przy czym delikatne wciskanie tego hałasu nie wydziela sprawdziłem też filtr powietrza jest brudny wiec go wymienię ale jest też mokry od paliwa/oleju i w okolicach przepustnicy też widać że jest mokro czy to normalne?

Czytałem kilka podobnych problemów i gdzieś wyczytałem że była pęknięta listwa wtrysków brać to pod uwagę?? silnik zachowuje się dobrze jest cichy, obroty na postoju równe ale dziwi mnie takie zjawisko przy zmianie biegów potrafi zwiększyć gwałtownie obroty mimo że nie naciskam pedału gazu

Mechanik mi powiedział że przedostawanie paliwa do oleju powoduje jazda na niskich obrotach np przy predkosci 50km/h 4 biegiem
ale nie bardzo chce mi się w to wierzyć
 
Dodam że z rury wydechowej wydobywają się kłęby białego dymu i jak tylko zatrzymam się na wzniesieniu z tłumika wypływają litry przezroczystego płynu (wody?)  

Proszę o pomoc i porady zanim zacznę wydawać pieniądze na coś co nie było konieczne

« Ostatnia zmiana: Czwartek, 15.12.2016, 21:23:07 wysłane przez Emilsliva » Zapisane
Rko798 Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 2002 1.9sdi

« Odpowiedz #206 - Piątek, 09.03.2018, 09:02:25 - NIEPRZECZYTANA »

Witam posiadam ibize 1.9 sdi 2002r spala mi okolo 7 8 na 100 chcialem sie dowiedziec czy to duzo czy to jakas norma
Zapisane
asteriks Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo 1.6 16V 105KM, 2001r.

« Odpowiedz #207 - Piątek, 09.03.2018, 19:40:45 - NIEPRZECZYTANA »

W ibizie nie było silników benzynowych 1.9 SDI (wybacz, ale w takim dziale napisałeś).
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ

« Odpowiedz #208 - Sobota, 10.03.2018, 17:26:55 - NIEPRZECZYTANA »

Zależy jakie jazdy. U mie jak trafił się miesiąc zimowy, gdzie po 3-5km jeździłem to i prawie 8l auto sięgnęło.
Jeśli jazda autem dogrzanym (sprawny termostat, dłuższe przejazdy) to sporo.
W ibizie nie było silników benzynowych 1.9 SDI (wybacz, ale w takim dziale napisałeś).
Wybacz kobiecie, 8- marca był dopiero. Zawsze mod może przenieść.
Zapisane

Strony: 1 ... 12 13 [14]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Duże spalanie
Skocz do: