+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Jak tłumik najlepszy???
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jak tłumik najlepszy???  (Przeczytany 13922 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
blinek23
Gość



« Wtorek, 20.06.2006, 22:03:23 - NIEPRZECZYTANA »

Witam! Musze wymienic tłumik koncowy w toledo 2.0 i nie wiem na jaką firme sie zdecydowac, zeby było dobrze i w miare tanio..Jaki koledzy radzicie kupic ?
Zapisane
Śmielu Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Cordoba '97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #1 - Środa, 21.06.2006, 00:44:36 - NIEPRZECZYTANA »

BOSAL .. moim zdaniem... chyba że coś z Ultera.... może cos sportowego... wiekszy wydatek ale dużo dłużej wytrzymuje (REMUS :D).. nie kupuj tanich podróbek... czasami nawet jednego sezonu sie nie przejeździ
Zapisane

Cordoba 1.4 AEX '97 60KM
Jobski
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #2 - Środa, 21.06.2006, 09:18:38 - NIEPRZECZYTANA »

wmiarę tano i dobrze to ASMET
Zapisane

Były:
Cordoba SXE 1,6 (AEE) 75KM '98
Cordoba SX TDI (AHU) 106KM '97
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #3 - Środa, 21.06.2006, 09:41:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Jobski"
ASMET
 :ok:  moze byc - sam mam i warty swojej ceny.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Valgaar Mężczyzna
Animator :-)
Moderator
Offline Offline



Skąd: Śląsk

« Odpowiedz #4 - Środa, 21.06.2006, 20:38:04 - NIEPRZECZYTANA »

Bosal... też na tym nie zbankrutujesz a pojeździsz :-)
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #5 - Środa, 21.06.2006, 21:32:53 - NIEPRZECZYTANA »

Asmet daje dwa lata gwarancji nawet jak masz założoną instalację gazową.
Asmeta mam założony pierwszy tłumik (prawie dwa lata), a Bosala końcowy (prawie rok). Jak narazie jestem zadowolony (nic się nie dzieje). Zobaczymy za dwa lata jak się sprawują. :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #6 - Środa, 21.06.2006, 21:42:45 - NIEPRZECZYTANA »

co do asmeta to koncowka skorodawala szybko ale dospawalem nierdzewke ultera i jest git. A ogolnie tlumik dobrze sie trzyma.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Dzidek
Gość



« Odpowiedz #7 - Czwartek, 22.06.2006, 03:10:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Śmielu"
).. nie kupuj tanich podróbek... czasami nawet jednego sezonu sie nie przejeździ



zgadzam się 100%, końcowy tłumik tzw. "rzemiosło" pojeździł mi jakieś 8 miesięcy, za to środkowy pobił wszelkie rekordy, bo od połowy lutego do maja, więc podpisuję się pod tym co powiedział kolega Śmielu rękoma i nogami :D, teraz wstawiłem środkowy i końcowy Walkera, zobaczymy jak długo pojeżdżę  :chytry:
Zapisane
blinek23
Gość



« Odpowiedz #8 - Czwartek, 22.06.2006, 09:40:08 - NIEPRZECZYTANA »

Kupilem asmeta 171 zł :) nie tak zle:) gosc mowil, ze asmet wszystko ma w zrotku giete i zgrzewane czy jakos tak, a bosal w srodku jeszcze spawa wiec szybciej moze skorodowac. Pozdrawiam! i
Zapisane
browar
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Lublin

« Odpowiedz #9 - Sobota, 23.12.2006, 11:51:30 - NIEPRZECZYTANA »

witam. Panowie ja 5 rok na polskim rzemiśle bluzg - dosłownie. Pozdrawiam
Zapisane

Cordoba 1,4 AEX LPG 1997/98
dominik Mężczyzna
SEATpassion
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Toledo 1M

« Odpowiedz #10 - Sobota, 23.12.2006, 17:35:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Śmielu"
... chyba że coś z Ultera....


Wyczytałem podobny temat o ile pamiętam [glow=blue]Joker[/glow] napisał że wysiadł mu po 30000km to jak to jest z ulterem :?:  :?:  :?:

Może tłumik bosala a końcówke ultera :niewiem:
Zapisane
kaszeszczuk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Elbląg
Samochód: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz

« Odpowiedz #11 - Piątek, 29.05.2009, 16:35:58 - NIEPRZECZYTANA »

Stary wątek, ale co tam.
Wszyscy skupiamy się na trwałości a co z dzwiękiem?
ja też mam tłumik rzemieślniczy dosyć długo bo pare lat, ale mam wrażenie, że auto głośno mi chodzi a przy 90km wpada coś w wibrację, powyżej 100km/h przestaje.

Tak w ogóle, to za młodu, namówił mnie sprzedawca na strumiennicę i myślę, że też przez to jest głośniej.
W takim razie, jak u was z tą głośnością w środku?
Pozdrawiam
Zapisane

Audi a6 2,4v6 2000r.
wcześniej: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz
tomek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: cordoba, 1998 APQ 1,4i

« Odpowiedz #12 - Wtorek, 02.06.2009, 12:26:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cześć koledzy mam ten sam problem co kolega powyżej 90,100km/h robi mi się w aucie głośno został mi się tylko ostatni tłumik który wymieniałem 2 lata temu z zewnątrz jest ok. tylko jest głośny sam w sobie młodszym by się to podobało ,ale ja wole cisze chciałem mu założyć jeszcze jeden płaszcz w środku dać watę szklaną nie wiem czy to coś da może znacie jakiś model nowego co będzie cichy z góry dziękuje za pomoc 
Zapisane
jacq Mężczyzna
separator piasku
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Rzeszów
Samochód: Cordoba Vario '99, 1.9 TDI

« Odpowiedz #13 - Wtorek, 02.06.2009, 13:24:47 - NIEPRZECZYTANA »

jak masz tłumik "rzemiosło" to pewnie posypało się wnętrze tłumika. Z zewnątrz może i wygląda jeszcze dobrze, a w środku może być pusto, ewentualnie jakieś przegrody w środku się porozszczelniały.

Co do tłuczenia się przy 90 to pewnie przy pewnej prędkości przepływu spalin coś wpada w rezonans i się tłucze (pewnie jakaś wewnętrzna część tłumika)
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 02.06.2009, 13:26:53 wysłane przez jacq » Zapisane

Gruby
Gość



« Odpowiedz #14 - Wtorek, 02.06.2009, 20:35:02 - NIEPRZECZYTANA »

Żywotność układu wydechowego nie zależy od przebiegu całkowitego ale przede wszystkim od przebiegów dziennych. Chodzi tu o nagrzewanie się całego układu wydechowego. Wiadomo, że tłumik końcowy nagrzewa się najdłużej.
Jeżeli para, która skrapla się w ostatnim tłumiku nie zdąży odparować, bo ten jest zimny to ta woda zostaje w bańce i blacha zaczyna korodować a w zimie dodatkowo woda jeszcze zamarza. Jeżeli przebiegi są na tyle duże (lub długo się jeździ) i tłumik końcowy nagrzeje się do temp. swojej pracy to po wyłączeniu silnika wydech pozostaje suchy.

Mit o "rzemiośle" polskim już dawno minął.

Cytat: Śmielu
nie kupuj tanich podróbek... czasami nawet jednego sezonu sie nie przejeździ
Co rozumiesz przez tanie podróbki??? Asmet, Bosal - taniocha za 170zł.

Głośniejsza praca nie wynika od razu z zużycia tłumika. Jeżeli efekty dźwiękowe występowały od początku to oczywiście zła konstrukcja, źle policzona objętość bańki tłumika. Wystarczy popatrzeć na kształty tłumików.

Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Jak tłumik najlepszy???
Skocz do: