+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Ciezko kreci po paru dnia stania [Ibiza II]
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ciezko kreci po paru dnia stania [Ibiza II]  (Przeczytany 10704 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #15 - Środa, 25.03.2020, 22:04:50 - NIEPRZECZYTANA »

Jak będą wzery to do wymiany, tak samo palec.
Okopcenia można wyczyścić papierem.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
michal2045 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Samochód: Ibiza II 1.4 benz.

« Odpowiedz #16 - Czwartek, 26.03.2020, 19:19:47 - NIEPRZECZYTANA »

Wynienilem przewody, kopulke a palec wzialem papierem sciernym. Niesyety dalej jest to samo. Zajechalem do mechanika i stwierdzil uszczelke pod glowica. Czy to mozliwe skoro nie bierze oleju oraz plyn chlodzacy?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #17 - Czwartek, 26.03.2020, 22:59:17 - NIEPRZECZYTANA »

przez internet nie dostaniesz diagnozy...
zawsze mozesz pojechac do innego warsztatu
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
michal2045 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Samochód: Ibiza II 1.4 benz.

« Odpowiedz #18 - Piątek, 27.03.2020, 12:26:26 - NIEPRZECZYTANA »

Bylem u drugiego mechanika i sprawa wyglada nastepujaco. Posprawdzal i problem jest na 4 cylindrze. Iskra wszystko jest ok i stwierdzil problem z glowica. Powiedzial ze do roboty mam zawory na tym cylindrze a jak juz wymieniac to juz wszystkie, dodatkowo do wymiany halasujace szklanki. Naprawa planowanie glowicy to tez troche koszt plus uszczelki wydechu i od klawiatury bo troche sie saczy plus robota to wyjdzie sporo a jak robic gore silnika to powinno sie robic i dol silnika i w tym przypadku lepiej sie oplaca wymiana silnika. Za uzywany silnik z robota powiedzial mi 1100zl i wymiana silnika wyjdzie taniej. Silniki ma z pewnego zrodla jedzie patrzy moze zmierzyc kompresje i bedzie suchy i szklanki nie bede halasowac i mam 3msc gwarancje na silnik. Jak sadzice co lepiej zrobic w tym przypadku?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #19 - Piątek, 27.03.2020, 23:10:47 - NIEPRZECZYTANA »

jezeli tak sie sprawa ma to taniej silnik wymienic ale czy warto? buda jest w dobrym stanie, bez rdzy? doinwestowana? bo moze wcale nie oplaca sie tego samochodu reanimowac.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
michal2045 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Samochód: Ibiza II 1.4 benz.

« Odpowiedz #20 - Sobota, 28.03.2020, 10:13:05 - NIEPRZECZYTANA »

Bylem wczoraj jeszcze u innego bardziej konretniejszy ktory chociaz zmierzyc kompresje. Na wszystkich jest cisnie, najmniej bylo 11.5 a najwiecej niecale 12.5 i stwierdzil ze nie ma sensu wymieniac silnik. Bledow w komputerze brak, sprawdzil i na wszystkich 4 daje iskre. Ma zdjac pokrywe zaworow i posprawdzac gpre bo szklanki mi halasuja i moze z ktorej szklanki tak "sztrzela" Tak wiec zostawilem u tego auto zobaczymy. Auto jest doiwestowane, nadkola zdrowe progi w sumie nie sa jeszcze takie zle.
Bo jeden mechanik nic nie sprawdzil i stwierdzil uszczelke pod glowica a drugi tez nic nie zrobil i powiedzoal silnik do wymiany. Brak slow nic nie sprawdzic a dac diagnoze. No sprry ale takie podejscie mnie nie przekonowuje
« Ostatnia zmiana: Sobota, 28.03.2020, 10:15:08 wysłane przez michal2045 » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #21 - Niedziela, 29.03.2020, 13:19:29 - NIEPRZECZYTANA »

No myślałem że sprawdził  :o
Pomiar kompresji to podstawa
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
michal2045 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Samochód: Ibiza II 1.4 benz.

« Odpowiedz #22 - Czwartek, 02.04.2020, 21:02:14 - NIEPRZECZYTANA »

Tez bylem w szoku dwoch nie sprawdzilo kompresji a dopiero 3 to zrobil i dlatego on mnie przekonal i zostawilem u niego auto. A ja nie sugerowalem tylko oni dami od siebie powinni zmierzyc. Loprostu co mechanik to "lepszy" zobaczymy co w tym moim dolega ahh nawet nie chce mysle

Napisano: Niedziela, 29.03.2020, 21:06:43


Mechanik dzwonil i auto do odbioru. Jak sie okazalo do wymiany byly szklanki, jedna soe tak uszkodzila ze niestety uszkodzony zostal rowniez walek rozrzadu. Tak wiec zostalo wymienione i auto jutro nede odbieral. I ja sie pytam po co wymieniac silnik badz uszczelke pod glowice, ahhhh te mechere szkoda gadac.
Aaaa i przez tel mi tylko powoedzoal ze mam przepustnice do wymiany bo na cieplym obroty faluja a na zilmnym jest ok, ale podobno przepustnice padaly w tych autach. Prawda to?
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 02.04.2020, 21:03:28 wysłane przez michal2045 » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #23 - Piątek, 03.04.2020, 08:20:31 - NIEPRZECZYTANA »

Upadek warsztatów  :-X
Tak prawda.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #24 - Piątek, 03.04.2020, 08:49:17 - NIEPRZECZYTANA »

Niestety trzeba uważać, bo wkręcanie klienta w zawyżone koszty napraw staje się niestety codziennością.
Przyznaję jednak że w benzynie 1,6 silnik ALM przepustnice wymieniałem z3-4 razy, a to używki, a to zamienniki
tak ze diagnoza rutynowa. Wymienia się , a jak nie pomoże to szuka się dalej , a klient płaci.
Pośpiech tez może być przyczyną.    :-X  :-X  :-X
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
michal2045 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Samochód: Ibiza II 1.4 benz.

« Odpowiedz #25 - Piątek, 03.04.2020, 09:36:41 - NIEPRZECZYTANA »

A to co sie dzieje z tymi przepustnicami ze tak sie dzieje? Na co zwracac uwage przy kupnie uzywki? zeby nie trafic na taka sama ''uszkodzona''
Szukalem w necie i uzywki sa od 50zl ale chodzi o to zeby kupic w lepszym stanie niz mam  :ok:
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #26 - Piątek, 03.04.2020, 13:23:41 - NIEPRZECZYTANA »

Mnie wysiadały obroty biegu jałowego. Znikały i koniec. Trzeba było na swiatłach gazem podtrzymywać.
Taka funkcja start-stop pierwszej generacji ;) Kupiłem ze 2 x używkę, a potem zamiennik.
Akurat w tym wypadku zamiennik podziałał dłużej niż używki. Ale to było z 12 lat temu.
Jak jest teraz , nie wiem bo diesla mam.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 03.04.2020, 13:25:58 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
adusia Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat ibiza

« Odpowiedz #27 - Sobota, 04.04.2020, 18:00:07 - NIEPRZECZYTANA »

auto ma 23 lata, jeśli dobrze umiem liczyć wszelkie grubsze inwestycje wymagają zasanowienia
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #28 - Niedziela, 05.04.2020, 13:12:20 - NIEPRZECZYTANA »

auto ma 23 lata, jeśli dobrze umiem liczyć wszelkie grubsze inwestycje wymagają zasanowienia
Tak.... tylko te starsze auta były robione z trwalszych elementów niz te obecne i nie zawierały tych " ekologicznych" nowinek... :-\
Jak sie ponaprawia zaniedbania to są mniej zawodne niz te nowe.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 05.04.2020, 13:14:12 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
michal2045 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Samochód: Ibiza II 1.4 benz.

« Odpowiedz #29 - Niedziela, 05.04.2020, 22:12:21 - NIEPRZECZYTANA »

A wiec sytuacja wyglada tak ze auto zostalo naprawione i juz nawet odebrane i pracuje bardzo elegancko niz to co bylo wczesniej. Przyczyna byly halasujace szklanki, jedna to tak sie uszkodzila ze az zrobila sie dziura na wylot i to strzelanie to walilo w walek rozrzadu. Po wymiane silnik pracuje bardzo ladnie a przede w
szystkim szklanki juz nie halasuja niz to jak bylo wczesniej.
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Ciezko kreci po paru dnia stania [Ibiza II]
Skocz do: