+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» shell V-power diesel
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3 ... 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: shell V-power diesel  (Przeczytany 40507 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
mar85ibiza95
Gość



« Niedziela, 18.06.2006, 16:57:02 - NIEPRZECZYTANA »

Yoo jezdzi ktos z was na tym paliwie ? ja zawsze tankuje na shellu ale zwykly ON (diesel extra) ostatnio wlasnie zauwazylem ze u mnie na stacji pojawil sie "v-power" i sie zastanawiam czy to zalac... i czy jest jakas roznica czy warto zaplacic wiecej ??
Zapisane
heartless Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 18.06.2006, 18:44:57 - NIEPRZECZYTANA »

A w moim subiektywnym mniemaniu na Ultimate silnik pracował lepiej, ale tylko po tankowaniu na 1 stacji, na innych BP nie widziałem różnicy. Ta "wybrana" stacja to "CANPOL" na drodze nr 22 - niedaleko Człuchowa (ma zoo :D). W Olsztynie zwykły diesel na shellu jest lepszy niż zwykły na BP. Na statoil jest w porządku, ale drogi. Dobre paliwo kiedyś zatankowałem w Gdańsku na Lotosie. Ale się rozgadałem...  :ok:
Zapisane

Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94                               
Bestia7
Gość



« Odpowiedz #2 - Niedziela, 18.06.2006, 20:10:27 - NIEPRZECZYTANA »

a co myslicie o paliwie z NESTE?
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #3 - Niedziela, 18.06.2006, 20:24:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Bestia7"
a co myslicie o paliwie z NESTE?

Po tankowaniu brak negatywnych skutków - sprawdzone zarówno na benzynie jak i ON...  ;-)

Ja wystawiam pozytywną opinię  :mrgreen:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
heartless Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ

« Odpowiedz #4 - Niedziela, 18.06.2006, 20:38:01 - NIEPRZECZYTANA »

To dobrze, Neste w Olsztynie ma chyba 3, czy 4 zamoobsługowe stacje.. Paliwo tanie jak w Brodnicy, oby tylko się dobre okazało :D
Zapisane

Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94                               
Bestia7
Gość



« Odpowiedz #5 - Niedziela, 18.06.2006, 20:42:51 - NIEPRZECZYTANA »

No wlasnie bo cena oscyluje w okolicach 10 gr mniej niz zwykle ON na innych markowych stacjach, dzis mijalem jedna z nich i bylo 3,84pln/L oczywiscie ON
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #6 - Niedziela, 18.06.2006, 21:41:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "heartless"
...W Olsztynie zwykły diesel na shellu jest lepszy niż zwykły na BP...


Zgadza się

Kiedyś kumpel ojca zalał pełen bak ON na Shelu i przejeździł na stałej trasie (BB-Kraków) 960km.
Potem zalał na BP i przejachał 800km   :niewiem:  
Ale coby nie było, że to zbieg okoliczności to znowu zalał na Shelu i znowu wyszło ok 960km  :hmm:


Cytat: "Bestia7"
a co myslicie o paliwie z NESTE?


Ja tam praktycznie cały czas tankuje i jakoś autko jeździ. Nawet wczoraj testowałem autko i poszło na nestowym paliwq 195 km/h więc lipy raczej nie sprzedają.

Cytat: "Miro"

Tankowałem przez kilka miesięcy w Kraku na Kobierzyńskiej...


Własnie tam tankuję :)
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #7 - Poniedziałek, 19.06.2006, 08:33:10 - NIEPRZECZYTANA »

temat dawno walkowany jeszcze na forum na AC

wszystkie V-powery ultimaty i inne drozsze ciutke lepsze ale i spalanie wieksze ze wzgledu na ilosc dodatkow w paliwie

generalnie polepszenie nie porownywalnie male w stos do ceny  :satan:
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #8 - Poniedziałek, 19.06.2006, 09:32:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "DeDeK"

wszystkie V-powery ultimaty i inne drozsze ciutke lepsze ale i spalanie wieksze ze wzgledu na ilosc dodatkow w paliwie



A to dziwne bo moja ibiz pali mniej na "v-powerowerach". Ja uwazam ze warto dac to pare groszy wiecej na litrze i miec przynajmniej komfort psychiczny ze przynajmniej nie chrzczone.
Zapisane

spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #9 - Poniedziałek, 19.06.2006, 09:36:42 - NIEPRZECZYTANA »

Nie mam ale ale prawdopodobienstwo jest mniejsze ;-)
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #10 - Poniedziałek, 19.06.2006, 10:01:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Bestia7"
No wlasnie bo cena oscyluje w okolicach 10 gr mniej niz zwykle ON na innych markowych stacjach, dzis mijalem jedna z nich i bylo 3,84pln/L oczywiscie ON

Niższa cena może też wynikać z mniejszych kosztów utrzymania stacji - w końcu nie muszą utrzymywać pracowników stacji  :mrgreen:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
heartless Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ

« Odpowiedz #11 - Poniedziałek, 19.06.2006, 12:52:12 - NIEPRZECZYTANA »

KYS ma rację - to jest główna przyczyna niższej ceny paliwa na stacjach Neste. Poza tym silnik diesla został zrobiony po to, żeby jeździc na "wszystkim", więc owo wszystko przepali.. trudniej lub łatwiej - przynajmniej te starszej generacji - np. mój :D
dużo powietrza - mało paliwa i to sie nam w naszych dieselkach podoba przecież.  :pub:
Zapisane

Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94                               
mar85ibiza95
Gość



« Odpowiedz #12 - Poniedziałek, 19.06.2006, 22:00:13 - NIEPRZECZYTANA »

Jak bede przy kasie to zaleje caly bak i przekonam sie sam czy czuc roznice i jak z spalaniem:) moze zrobie jakis maly tescik i sprawdze Vmax na zwyklym i pozniej na V-power;p
Zapisane
Kobi07
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Blachownia

« Odpowiedz #13 - Wtorek, 20.06.2006, 08:04:09 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Miro"
Moim zdaniem te szlachetne Vpowery,ultimaty i vervy u nas,odpowiadają normalnemu ON np w Niemczech.


Niestety. Mam takie samo zdanie.
Ja tankuje co jakis czas, powiedzmy co 5 tankowanie V-powera, normalnie tylko zwyklego extra. Tankuje na Shellu za Achu (Czestochowa w kierunku Katowic). Stacja jak stacja ale jak jeszcze jezdzilem na gazie to na ich V-power gazie  :satan:  robilem 30km wiecej na baku niz na innych. Wiec sie do nich przyzwyczailem. Innego ON nigdzie indziej nie lalem...
Co do V-power ON ja tez zauwazam ze spalanie mam minimalnie mniejsze, moc... hmm porownywalne ze zwylkym, nie do odczucia, ale silnik jakby bardziej miekko chodzil, co sprowadza sie do mojej opini ze wlasnie V-power czy to benzyna czy to ON ma dopiero tyle oktanow ile powinny miec zwykle paliwa, niestety...
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #14 - Wtorek, 20.06.2006, 21:20:31 - NIEPRZECZYTANA »

Ja tankuje ON, Pb i gaz tylko teraz na Shellu. Kiedyś zatankowałem ON jeden tylko raz na Jetcie przy -18 zamarzło, raz zatankowałem gaz na Słowacji to ledwo dojechałem do Polski i po przyjechaniu jakoś do domu dwa wtryski gazowe stanęły (po przeczyszczeniu instalacji było O'K). Odkąd jeżdzę w zasadzie tylko na Shellowskim paliwie nigdy nie miałem problemu. Czasami w trasie jak nie mogę znaleźć Shella to Statoil. Co do V-power ON to nie mam zdania bo ja nie widzę różnicy ale może dlatego, że mam wolnossącego Diesela (C-15 we firmie). A Pb V-power mam w baku.
 :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Strony: [1] 2 3 ... 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» shell V-power diesel
Skocz do: