+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Wymiana rozrządu - jaki koszt?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wymiana rozrządu - jaki koszt?  (Przeczytany 282376 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #180 - Czwartek, 26.05.2011, 10:27:52 - NIEPRZECZYTANA »

Według uznania i gustu, ale osobiście bardziej wierzę w Contitecha niż Gates, kosztem wyższej ceny.
Jeśli już szukasz porządnego zestawu, bierz z pompą wodną Hepu, przynajmniej jest cała stalowa z mosiężnym wirnikiem, a nie plastikowym.
Nazwa rolki zależy od jej funkcji, nie koniecznie rolka w rozdządzie odwaraca pasek. W ASZ ta rolka raczej powinna być nazywana rolką prowadzącą, ponieważ tylko i wyłącznie lekko podgina i prowadzi pasek eliminując ruchy paska od napinacza znajdującego się praktycznie w linii prostej nad rolką. Gdyby nie ta rolka, na dość dużej odległości między napinaczem a wałem nie byłoby żadnej podpory dla paska.
Napinacz/rolka czy INA czy Ruville to już według uznania, zazwyczaj i tak to samo jest wewnątrz.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #181 - Środa, 08.06.2011, 18:37:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Leemarvin
ASZ nie posiada żadnego hydraulicznego tłumika drgań
ale ARL juz chyba ma :-\
teraz pytanie: czy sie go wymienia z kazda wymiana paska? bo pompe wody teoretycznie nie :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #182 - Środa, 08.06.2011, 18:58:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
ale ARL juz chyba ma

Nie każdy, zależnie od roku produkcji i numeru Vin. OD 2002 w górę już nie mają hydrauliki a dla roczników 2002 trzeba patrzeć na Vin, albo pod maskę :eye:
Ja zawsze wymieniam tłumik albo nie robię wcale, słyszałem o padniętych siłownikach...
« Ostatnia zmiana: Środa, 08.06.2011, 18:59:34 wysłane przez Leemarvin » Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #183 - Środa, 08.06.2011, 19:01:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
ale ARL juz chyba ma

Nie każdy, zależnie od roku produkcji i numeru Vin. OD 2002 w górę już nie mają hydrauliki a dla roczników 2002 trzeba patrzeć na Vin, albo pod maskę :eye:
Ja zawsze wymieniam tłumik albo nie robię wcale, słyszałem o padniętych siłownikach...
moj jest z poczatku 2002 i dostalem takie cos w pudle z gratami przy kupnie
a jak to jest z wymiana?
stary widac sie poocil i wymienili z paskiem

EDIT: ok juz jasne, xiekawe ze starsze mialy a pozniej sie pozbyli tej czesci :-\
« Ostatnia zmiana: Środa, 08.06.2011, 19:03:53 wysłane przez raby » Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #184 - Środa, 08.06.2011, 19:03:16 - NIEPRZECZYTANA »

No to chyba dobrze, że wymienili na nowy. To jest standardowy element jak rolka czy napinacz, więc według mnie należy wymienić na nowy i tak też zawsze robię.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #185 - Środa, 08.06.2011, 19:06:06 - NIEPRZECZYTANA »

no oczywiscie ze tak, zrobil to poprzedni wlasciciel ale szykuje sie wymiana i u mnie a w TDI nie mialem jeszcze tej nie przyjemnoci :P w ABU to nie bylo problemu :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
szynalu Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat ibiza 2003 1,9 tdi asz

« Odpowiedz #186 - Niedziela, 10.07.2011, 09:01:24 - NIEPRZECZYTANA »

Po przygodach z rozrzadem dodam kilka rad odradzam pompy dolz dziadostwo niesamowite mechanik mi taka założył jako że pasek mi hałasował nieziemsko samemu wszystko rozebrałem i co widzę zbyt mocny naciąg paska był powodem- przy okazji napinacz dostał w d... no i pompa wody miała większe luzy od starej masakra. Kupiłem nowy pasek wrazie w tym razem conti i załozyłem orginalną pompę nastała cisza

Witam wszystkich wczoraj samemu wymieniłem rozrząd w swoim silniku jeśli ktoś ma taki motor
i trochę smykałki do mechaniki poradzi sobie samemu służę radą dla zainteresowanych



Cieszymy sie ze jestes tak sprtytny ale to nie powod zeby robic z tego osobny temat
Inna sprawa byłoby stworzenie przez Ciebie poradnika/instrukcji z opisem i zdjęciami.
Zintegrowano
Pozdro
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 10.07.2011, 09:31:29 wysłane przez DIO » Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #187 - Niedziela, 24.07.2011, 15:18:43 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
Czy takie graty do rozrzadu beda ok :?: Wyczytalem, ze SKF oraz INA robia jedne z lepszych czesci  :-\
Teraz pytanie, jak odroznic pasek wzmocniony? I ktory wybrac? Myslalem o Gates  :-\
http://allegro.pl/rozrzad-pompa-golf-iv-octavia-a3-1-9-tdi-90-110-km-i1729730495.html
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #188 - Niedziela, 24.07.2011, 18:15:53 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
Czy takie graty do rozrzadu beda ok :?: Wyczytalem, ze SKF oraz INA robia jedne z lepszych czesci  :-\
Teraz pytanie, jak odroznic pasek wzmocniony? I ktory wybrac? Myslalem o Gates  :-\
http://allegro.pl/rozrzad-pompa-golf-iv-octavia-a3-1-9-tdi-90-110-km-i1729730495.html
Też jakiś czas temu zastanawiałem się jakie firmy wybrać, szukałem, szukałem, aż w końcu kupiłem oryginały... nie wychodziły dużo drożej, a wszyscy sprzedający, których pytałem mówili, że te części nie wracają reklamacyjnie...
Ten zestaw, który pokazałeś, to jakiś drogi - ja zapłaciłem 503zł za oryginalny zestaw z pompą...  :-\
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Miro Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: BMW E91 318D 2009

« Odpowiedz #189 - Niedziela, 24.07.2011, 22:04:09 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KYS
Ten zestaw, który pokazałeś, to jakiś drogi - ja zapłaciłem 503zł za oryginalny zestaw z pompą...
Rozrząd do ASV ma więcej rolek niż do ASZ stąd też wyższa cena  ;)
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #190 - Poniedziałek, 25.07.2011, 11:16:19 - NIEPRZECZYTANA »

Jeszcze jedno szybkie pytanie odnośnie pompy. Do wyboru mam 2:
DOLZ  A187
KOLBENSCHMIDT
Druga podobno jest wzmocniona (tzn. posiada metalowy wirnik), ktoś się z spotkał z tą firmą, jakie opinie?  :-\
Zapisane

Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #191 - Poniedziałek, 25.07.2011, 15:35:03 - NIEPRZECZYTANA »

Jedno i drugie to syfff...
Nie lepiej dopłacić 50zł i mieć coś porządnego na mosiądzu?
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
jeryho Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza 2001 1.9tdi 90km

« Odpowiedz #192 - Środa, 07.09.2011, 22:34:14 - NIEPRZECZYTANA »

1.Pasek klinowy
2.Rolka prowadząca
3.Rolka prowadząca
4.Pasek rozrządu
5.Rolka napinająca
6.Pompka wodna
7.Rolka
Koszt czesci 820zł, z robocizną 950zł . Dane z faktury za czesci od mechanika.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #193 - Czwartek, 08.09.2011, 07:15:05 - NIEPRZECZYTANA »

Drogie czesci a tania robota. Wychodzi na 0
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
matiz2412 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza 2001 1.9 SDI

« Odpowiedz #194 - Środa, 04.01.2012, 22:49:22 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, od 3,5 roku posiadam Seata Ibizę 2001 1.9 SDI przywiezionego z Niemiec. Wreszcie do mnie dotarło (150 000 km), że czas najwyższy wymienić rozrząd ;D  Chciałbym zaczerpnąć paru informacji:
1. ile będzie mnie to kosztowało,
2. czy przy moim rozrządzie jest również pompa i czy trzeba ją wymienić, bo z tego co się orientuję w tym modelu (zresztą nie wiem czy w innych jest inaczej) to jest pasek a nie łańcuch,
3. Czy jak się mówi o wymianie paska to znaczy wymiana całego rozrządu?
Jak widzicie jestem laikiem, dlatego proszę o fachową pomoc w prostym języku  8)
« Ostatnia zmiana: Środa, 04.01.2012, 22:56:22 wysłane przez matiz2412 » Zapisane
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Wymiana rozrządu - jaki koszt?
Skocz do: