Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Elektryka
»
Alarmy, Piloty, Centralne zamki
»
Problem z centralnym zamkiem i pogryzione przewody
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Problem z centralnym zamkiem i pogryzione przewody (Przeczytany 6590 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
emswisnia
Użytkownik
Offline
Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI
Problem z centralnym zamkiem i pogryzione przewody
«
Środa, 06.12.2017, 11:43:50 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam,
Ostatnio po dojściu do auto nie udało się go otworzyć z centralnego zamka.
Po podniesieniu maski okazało się że zostały pogryzione dwa przewody podciśnienia.
Pierwszy idący od komputera a drugi od biało czarnego łącznika do przewodu idącego w nadkole.
Przewody zostały założone nowe. Odpaliłem auto i centralny zadziałał. Było słychać jak pompa pompuje by zamknąć zamki.
Niestety dzisiaj udało się tylko otworzyć auto jak chciałem zamknąć to było słychać bardzo długo pompę w okolicach wlewu paliwa i nagle ucichło.
Z zamka otwierają się tylko każe drzwi osobno.
Zastanawiam się czy przewód od komputera powinien być odpowiedniej długości jak oryginalny? Niestety nie miałem jak zmierzyć orginał bo był pogryziony w strzępy.
Sytuacja ma miejsce w Seat Ibiza 1.9 tdi 6k 99r.
Zapisane
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Odp: Problem z centralnym zamkiem i pogryzione przewody
«
Odpowiedz #1 -
Środa, 06.12.2017, 17:10:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
Pompa ma taki czujnik, że się wyłącza a właściwie przełącza z ssania na pompowanie .
Jeśli się nie przełącza i pracuje długo to znaczy że ciśnienie gdzieś w pneumatyce ucieka i nie osiąga
takiego poziomu, by ten przełącznik mógł się przełączyć.
Wtedy wyłącza ją wyłącznik czasowy.
«
Ostatnia zmiana: Środa, 06.12.2017, 17:11:22 wysłane przez Tracer
»
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
emswisnia
Użytkownik
Offline
Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI
Odp: Problem z centralnym zamkiem i pogryzione przewody
«
Odpowiedz #2 -
Środa, 06.12.2017, 17:56:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jeśli wyciągnę bezpiecznik numer 21 (od centralnego zamka) i umieszczę go ponownie to centralny zamek zamyka drzwi i otwiera bez problemu.
Następnie gdy chce zamknąć to zamyka ale słychać przez dłuższy czas jak działa pompa i później już nie mogę otworzyć drzwi z centralnego - zero reakcji pompy.
Jak najlepiej sprawdzić szczelność albo czy są jakieś newralgiczne miejsca gdzie występuje nieszczelność?
Zapisane
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Odp: Problem z centralnym zamkiem i pogryzione przewody
«
Odpowiedz #3 -
Środa, 06.12.2017, 20:39:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
W Cordobie przetarła mi się gumka na serwo zamka klapki wlewu paliwa. Taka mała dziurka się zrobiła.
Serwa w zamkach potrafią się rozszczelniać. Ja je w koło oblewałem klejem z glutownicy.
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
emswisnia
Użytkownik
Offline
Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI
Odp: Problem z centralnym zamkiem i pogryzione przewody
«
Odpowiedz #4 -
Środa, 06.12.2017, 21:37:59 -
NIEPRZECZYTANA
»
Na ta chwilę udało mi się odczepić przewód idący do tylnej klapy i zatkałem otwór palcem.
Niestety dalej pompa działa jak opisałem - czyli mogę odrzucić nieszczelność w zamku tylnej klapy?
Jak dostać się do serwa zamka klapki wlewu paliwa?
Nie wiem czy czasami nie zalewa się go jakoś paliwem podczas tankowania.
Czy czasami nie jest tak że jak jest nieszczelność to nie powinien zamknąć się ten element?
«
Ostatnia zmiana: Środa, 06.12.2017, 21:44:30 wysłane przez emswisnia
»
Zapisane
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Odp: Problem z centralnym zamkiem i pogryzione przewody
«
Odpowiedz #5 -
Czwartek, 07.12.2017, 05:22:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tak to nie to.
Trzeba boczek zdjąć paliwo go nie zalewa raczej chyba o tzrpien sie ocierał.
Nie to ma wpływ na całe ciśnienie w układzie i siada wszystko
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
emswisnia
Użytkownik
Offline
Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI
Odp: Problem z centralnym zamkiem i pogryzione przewody
«
Odpowiedz #6 -
Czwartek, 07.12.2017, 20:33:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dzisiaj siadłem do tego na spokojnie i raczej słychać jak ucieka przy zamku w drzwiach kierowcy.
Tym bardziej zauważyłem że jak rygiel w drzwiach kierowcy się zamyka bardzo ciężko pociągnąć go do góry.
Chyba czeka mnie rozbiórka tapicerki drzwi.
Zastanawiam się tylko w czym może być nieszczelność i czy szykować się na zakup jakiegoś oringa lub coś takiego.
Zapisane
Tracer
Użytkownik
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI
Odp: Problem z centralnym zamkiem i pogryzione przewody
«
Odpowiedz #7 -
Piątek, 08.12.2017, 18:14:15 -
NIEPRZECZYTANA
»
Tam jest taka owalna puszka i w niej gumowa membrana. Wokół trzymają to zatrzaski. One puszczają lub się kruszą. Ale można oblać to w koło klejem z glutownicy na gorąco . Powinno pomóc.
Zapisane
Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC 147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIO
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
emswisnia
Użytkownik
Offline
Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI
Odp: Problem z centralnym zamkiem i pogryzione przewody
«
Odpowiedz #8 -
Poniedziałek, 11.12.2017, 18:46:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
U mnie jednak problem był inny.
Membrana w której pompowane jest powietrze zawierała dziurkę.
Udało mi się zakleic ale nie wiem na jak długo to wystarczy.
Pewnie czeka mnie zakup całego mechanizmu.
Napisano: Niedziela, 10.12.2017, 09:24:52
Niestety nie udało się zakleić dziury i zmuszony byłem do kupienia nowego zamka.
Dodatkowo coś strzeliło w zamku i nie mam możliwości zamknięcia przez kluczyk. Przekręca się w stronę zamknięcia ale rygiel nie schodzi do końca.
Otworzyć z kluczyka się da.
Zapisane
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Elektryka
»
Alarmy, Piloty, Centralne zamki
»
Problem z centralnym zamkiem i pogryzione przewody
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...