+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Jaka kompresje...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jaka kompresje...  (Przeczytany 6124 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
Łukasz
Gość



« Środa, 07.06.2006, 18:47:57 - NIEPRZECZYTANA »

... powinien miec kazdy z cylindrów?? mam silnik 1.6 ABU  :smile:
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #1 - Czwartek, 08.06.2006, 12:07:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Łukasz"
... powinien miec kazdy z cylindrów?? mam silnik 1.6 ABU  :smile:

Wszystkie cylindry powinny mieć możliwie równą kompresje. Najlepiej, żeby trzymały w okolicach 12 barów...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Łukasz
Gość



« Odpowiedz #2 - Sobota, 24.06.2006, 21:13:13 - NIEPRZECZYTANA »

dzis zmierzylem kompresje w cylindrach i takie otrzymalem wyniki:

patrzac od lewej strony (rozrzad):

1 - 13.7 bara (200 PSI)
2 - 13.1 bara (190 PSI)
3 - 13.7 bara (200 PSI)
4 - 13.1 bara (190 PSI)

czyli dobra kompresja  :mrgreen:
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #3 - Niedziela, 25.06.2006, 20:23:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Łukasz"
czyli dobra kompresja  :mrgreen:

Nawet bardzo dobra :!:
Przede wszystkim równa na wszystkich cylindrach  :ok:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #4 - Niedziela, 25.06.2006, 20:34:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Łukasz"
1 - 13.7 bara (200 PSI)
2 - 13.1 bara (190 PSI)
3 - 13.7 bara (200 PSI)
4 - 13.1 bara (190 PSI)

 :hmm: Masz chopie porządnego jeszcze motora
 :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Łukasz
Gość



« Odpowiedz #5 - Niedziela, 25.06.2006, 20:58:24 - NIEPRZECZYTANA »

ale czuje ze jakos mi sie dusi ze dostaje paliwa a nie spala wszystkiego ;-// chyba to wina katalizatora i chyba go wybebesze calego tylko mam sonde lambde w katalizatorze i czy to czasem nie wplynie na spalanie?? co wy na to??
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 26.06.2006, 12:05:28 - NIEPRZECZYTANA »

Jak masz sonde w kacie to raczej sobie odpuść temat.
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Łukasz
Gość



« Odpowiedz #7 - Poniedziałek, 26.06.2006, 20:08:37 - NIEPRZECZYTANA »

to co mam zrobic?? kupic nowy kat czy wywalic calkiem i sonde normalnie w rure puscic??
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #8 - Poniedziałek, 26.06.2006, 21:51:35 - NIEPRZECZYTANA »

No wiem, że mogą być jaja jak sonda jest w kacie bo ona pracuje tylko w określonym zakresie temperatur.

Jeśli to nie jest problem jakoś wstawić ją do innego kata (bo pewnie nie oryginalnego) to możesz kupić np kata z metalowym wkładem (za ok 200, metalowy ma zazwyczaj żadszą ta siatkę) a sterego sprzedać na allegro za... ok 200 :) Tak tak - takie sa ceny bo w starych opryginalnych jest widocznie więcej platyny i dla jej odzysku tak drogo skupują - nawet sam wkład.

Ja też się przymierzam do takiego manewru bo mi coś muli czasami chyba przez właśnie kata.
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Jaka kompresje...
Skocz do: