+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Uciekający płyn chłodzący
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Uciekający płyn chłodzący  (Przeczytany 2072 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
MamSeataToledo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo, 2000, 2.3 v5 AGZ 150 KM LPG

« Czwartek, 16.03.2017, 19:45:03 - NIEPRZECZYTANA »

Dzindybry,

Sytuacja.

Był teraz jeden ciepły dzień. Leciałem Autostradą z Łodzi do wawy 180 km/h całą trase. Na dworze było z 15 stopni. Sprawdzałem stan płynu w naczynku PRZED I PO wyjezdzie. Po przyjechaniu do wawy odstawiłem auto na 2 dni.

Odpalam auto 2 dni później pacze jakiś biały dym z pod machy leci. Otwieram maske. Centralnie zza silnika leci biały gęsty dym jakby ktos peta palił. Miga kontrolka na czerwono przy temperaturze, że płynu brakuje (brakowało 0.5 litra). Po 1 minucie dymic przestało, dolałem plynu i pojechałem.

Potem jezdziłem autem dwa tygodnie i już nie ubyła ani kropla. (było max 5-6 stopni na dworze i nie katowałem auta).

Pytanie:
#1 Co to sie staneło z płynem?
#2 czy temperatura na zewnatrz > wieksze nagrzanie silnika wymusza w aucie jakis dodatkowy obieg/zawór/kijwieco co nie działa gdy jest zimniej?

Ty z srebnym audi s8d2 pomóż  :'(
« Ostatnia zmiana: Piątek, 17.03.2017, 15:50:14 wysłane przez MamSeataToledo » Zapisane
Hollo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Leon 2007 2.0

« Odpowiedz #1 - Piątek, 17.03.2017, 13:54:30 - NIEPRZECZYTANA »

Może nieszczelne przewody? Na małych trasach niezauważalne spadki, ale przy większej odległości te nieszczelności już pożerały sporo płynu.
Zapisane
MamSeataToledo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo, 2000, 2.3 v5 AGZ 150 KM LPG

« Odpowiedz #2 - Piątek, 17.03.2017, 15:50:44 - NIEPRZECZYTANA »

oring przy przepustnicy poparcial i z tego lecialo ... jeszcze do potwierdzenia w czasie
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Uciekający płyn chłodzący
Skocz do: