+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Pielęgnacja auta» Lakier oraz elementy zewnętrzne» lakierowanie seata
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: lakierowanie seata  (Przeczytany 26237 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #15 - Poniedziałek, 30.03.2015, 19:36:14 - NIEPRZECZYTANA »

Lakier to najlepiej przeczytać z naklejki w bagażniku i pojechać do mieszalni, na organoleptyczne sprawdzenie (z czasem lakier może zmatowieć i nie mieć identycznego koloru jak miał w nowości). Tam też dobiorą odpowiednią ilość, do tego sprzedadzą ci rozpuszczalnik i klar, utwardzacz, uplastyczniacz czy co tam potrzebne. Ale jeżeli to lakier metalic, to bez specjalnego pistoletu może wyjść dziadostwo, bo to chyba trzeba w trakcie mieszać, żeby to, co metalizuje, nie opadło na dół. Poczytaj też tematy na lakierowanko.info
Zapisane

aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #16 - Wtorek, 31.03.2015, 11:09:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
zaczynam dopiero przygodę z malowaniem
I to jest kwestia zasadnicza. Jak chcesz mieć to dobrze zrobione to daj lakiernikowi, bo widać, że pojęcie masz znikome. Inaczej wyrzucisz pieniądze w błoto.
Zapisane
Klik218 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Śmiertny Dąb
Samochód: Seat Leon I 1,6Mpi 2004r

« Odpowiedz #17 - Wtorek, 31.03.2015, 22:21:44 - NIEPRZECZYTANA »

nie jest to porsche i wyjdzie lepiej niż pędzlem a nie ma sensu wydawać 300zł na element chcę spróbować tylko podstawy wiedzieć muszę prawda, bo drzwi od domu zwykłym lakierem każdy pomaluje a tu już są inne kwestie takie jak podkład,baza,klar.
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #18 - Środa, 01.04.2015, 22:51:25 - NIEPRZECZYTANA »

Malowałem jakieśtam drobne elementy.
Mnie efekt zadowalał. Zrobiłem tak: Przejechałem jakimś drobnym suchym papierem po danym elemencie, później położyłem podkład, cienką, jedną warstwę (odczekałem ze 3h) następnie drugą cienką warstwę i zostawiłem na noc. Następnego dnia co 3h nakładałem kolejne warstwy lakieru aż pokryło tak, że nie prześwitywał podkład. Bardzo ważne jest nakładać baaaardzo cienkie warstwy lakieru. Jak zrobisz za grubą to Ci popęka i spłynie - wiem co mówię. Cienkie oznacza, że element masz dosłownie delikatnie "Zakurzyć" tym lakierem. Bardzo bardzo mało. Max 2 szybkie ruchy ręką z odległości około 50cm. I nic więcej. Potem kładziesz klar w ten sam sposób. Tyle. Cała filozofia.
Dodam, że malowałem w ten sposób połowę grilla i kupujący nie odróżnił gdzie było malowane. Na koniec całość przejechałem pastą tempo.
Najważniejsze: Kłaść bardzo cienkie warstwy podkładu, lakieru i klaru.
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Pielęgnacja auta» Lakier oraz elementy zewnętrzne» lakierowanie seata
Skocz do: