Błędy VAG - Benzyna

<< < (38/49) > >>

raby:
Cytat: gin

Z racji, że mój temat został zamknięty, mimo, że w tym nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, to po sugestii moderatora zadam pytanie w tym temacie.
1 postu tez nie laska przeczytac.

nie ma zadnych problemow z akumulatorem, zasilaniem?

kacperix:
podejrzewam że zima mu nie służy :),
a na poważnie po wykasowaniu błędu któryś powrócił?
moim zdaniem chwilowy spadek napięcia spowodował kolejne błedy

gin:
Cytat: raby

1 postu tez nie laska przeczytac.
Przepraszam, faktycznie mój błąd.
Samochód to Seat Leon, rocznik 2000, 1.6 16 V, Silnik AZD, samochód ma 5 letnią instalację gazową.
Cytat: raby

nie ma zadnych problemow z akumulatorem, zasilaniem?
W samochodzie jest nowy akumulator, jak dotąd problemów z zasilaniem nie miałem.
Raz zdarzyło mi się, po wyciągnięciu radia, że nie działały mi kierunkowskazy, ale po delikatnym dociśnięciu radia w kieszeni kierunki powróciły, widocznie z tyło jakaś kostka mi się zluzowała.
Cytat: kacperix

a na poważnie po wykasowaniu błędu któryś powrócił?
W pierwszym poście nie dodałem, że od jakiegoś czasu palił mi się check, kolega skasował błędy, check również zniknął, jednak po przejechaniu 4 km powrócił ponownie.

scrabit:
Witam,

Prośba do Was o pomoc…
Problem z samochodem (Seat Ibiza 2001 1.4 16V) rozpoczął się przeszło tydzień temu jak było ocieplenie (roztopy)... Podejrzewałem że winne będą świece/przewody. Wówczas silnik palił jakby na 3 cylindry, silnik się trząsł i pracował głośno. Zawsze tak było na pierwszej przejażdżce. Na następnej samochód sprawował się dobrze (choć zdarzało mu się dalej "świrować"), palił normalnie. Raz wyruszyłem w trasę i utknąłem w korku. Oczywiście objawy jak wyżej (silnik głośny, trzęsie się). Rzut oka na komputer i widzę spalanie bieżące ponad 50 litrów! Zgasiłem i odpaliłem raz jeszcze... Dalej to samo. Dodawanie gazu powodowało wzrost spalania do 52 litrów, odejmowanie... niczego. Parę godzin później samochód znów chodził jak trzeba.

5 dni później dorwałem VAG - wypluło mi coś takiego:
16688 Brak zapłonu cylinder 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16688 Brak zapłonu cylinder 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16825 System kontroli emisji z węglem aktywnym nieprawidłowy przepływ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17513 Sonda lambda czujnik 1 strona 2 grzejnik zwarcie do B+
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17566 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - uszkodzenie funkcji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16524 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 2)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17623 Obwód wtryskiwacza cylindra 3 - zwarcie do B+
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17621 Obwód wtryskiwacza cylindra 1 - zwarcie do B+
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Od tamtej pory samochód stał na parkingu.
Gdy przyszły znów mrozy, wybrałem się w trasę. Już nie miało wyżej wymienionych objawów. Wczoraj podpiąłem pod VAG . Powyższe błędy skasowałem. Po skanowaniu zero błędów (nie odpalałem). Dzisiaj podłączyłem go raz jeszcze po przejechaniu kilometra. Uzyskałem:
17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17566 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - uszkodzenie funkcji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17513 Sonda lambda czujnik 1 strona 2 grzejnik zwarcie do B+
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Błędy skasowałem i zeskanowałem raz jeszcze:
17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Wieczorem zaliczyłem jeszcze mały wyjazd. Po powrocie (a uprzednim skasowaniu błędów) podpiąłem auto pod kompa i wypluło mi:
17978 Moduł sterujący zablokowany
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17513 Sonda lambda czujnik 1 strona 2 grzejnik zwarcie do B+
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17566 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - uszkodzenie funkcji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY


Co Wy na to?
Jaka diagnoza?

mrose:
witam. nie trzymało mi wolnych obrotów, wyczyściłem przepustnice x2, wymieniłem swiece, przewody wysokiego napiecia, adaptowałem przepustnicę odłączając aku i czekając na zagrzanie silnika. jedynie co się poprawiło to  to ze jak jest zimny to nie trzyma wolnych obrotów, jak się trochę zagrzeje to trzyma na około 600-700. podłączyłem dziś auto pod PolskiVag 4.9. wywaliło mi następujące błędy:
522-czujnik tem cieczy chłodzącej G62 - przerwa lub zwarcie do plusa - błąd sporadyczny
525-sonda lambda- G39- sygnał za mały - błąd sporadyczny
1259-przekaźnik pompy paliwa J17-  przerwa bądź zwarcie do masy
282-regulator położenia przepustnicy -V60- obwód przerwany
po skasowaniu tych błędów i uruchomieniu ponownie auta zostały odczytane następujące błędy:
1259 oraz 282 z opisami jak wyżej.
proszę o pomoc. auto cordoba vario 1.6 ALM 55kW rok 2000

czy przepustnica jest dobra, może trzeba ja wymienić lub sondę?!

Napisano: Sobota, 29.01.2011, 22:42:31

raby, raby,
witam. mam problem z cordoba zrobiłem dzis podłączyłem pod polskiego vaga 409 i wykazało mi błędy: 282- regulator położenia przepustnicy V60 obwód przerwany oraz 1259- przekaźnik pompy paliwa J17 przerwa lub zwarcie do masy. jeszcze ma zrzuty ekranu. czy jestes mi w stanie pomóc?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona