+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 15 16 [17] 18 19 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błedy VAG - DIESEL  (Przeczytany 288049 razy)
0 użytkowników i 25 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #240 - Środa, 21.08.2013, 09:24:07 - NIEPRZECZYTANA »

najpierw usun nieszczelnosc
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #241 - Środa, 21.08.2013, 16:14:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Berlot
A i nadal na rozgrzanym silniku brakuje mocy. Turbina takjakby wogole nie działała.
Z opisu wynika, że przyczyną jest brak wystarczającego podciśnienia. Posprawdzaj wężyki od vacupompy, może jakiś jest przetarty, ewentualnie ułamał sie króciec od jakiegoś zaworka.
Zapisane

Berlot Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Opole Lubelskie
Samochód: Altea, 2004, 1.9

« Odpowiedz #242 - Piątek, 23.08.2013, 12:20:24 - NIEPRZECZYTANA »

Chyba była wina serwa. Syczenie w środku wyeliminowałem poprzez dokręcenie serwa od środka. Tak jakby były poluzowane te śrubki pod pedałem hamulca. Byłem już przygotowany na wymianę serwa. Po wizycie u mechanika stwierdził że już się sypie i nie daje ciśnienia na turbine, jednak dokręcenie śrubek pomogło.
Zapisane
Potek1991 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: CORDOBA, 2000, 1.9TDi-ASV

« Odpowiedz #243 - Piątek, 22.11.2013, 13:50:06 - NIEPRZECZYTANA »

16989/P0605/001541 - Internal Control Module: ROM Error
niedawno na silniku pokazał mi sie taki o to błąd,
po skasowaniu go nie można auta uruchomić,
nie łączy sie z modułem silnika(czasami sie udaje)
interfejs ok-np z abs czy immo sie łączy
jedyne co ja robiłem przy sterowniku to adaptacja dawki wtryskowej  na kanale 05
gdyż ciężko mu sie zapalało na ciepłym

pytanie co robić?sterownik do wymiany?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #244 - Piątek, 22.11.2013, 14:33:48 - NIEPRZECZYTANA »

jakim vagiem się łączyłeś? Odłącz aku na 10min podłącz z powrotem i zobacz czy sterownik ruszy, jak nie to bardzo prawdopodobna jest jego wymiana...
Zapisane
Potek1991 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: CORDOBA, 2000, 1.9TDi-ASV

« Odpowiedz #245 - Piątek, 22.11.2013, 14:46:19 - NIEPRZECZYTANA »

jakim vagiem się łączyłeś? Odłącz aku na 10min podłącz z powrotem i zobacz czy sterownik ruszy, jak nie to bardzo prawdopodobna jest jego wymiana...
Vag 311

noi dziwna sprawa,po odłączeniu aku na 10 min,sterownik wstał,auto nawet zapaliło,
po chwili zgasiłem i znowu to samo,brak połączenia z sterownikiem silnika
brak błędów na silniku
« Ostatnia zmiana: Piątek, 22.11.2013, 15:53:05 wysłane przez Potek1991 » Zapisane
krzyniu Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warmia-mazury
Samochód: Seat Cordoba 1998r 1.9 GT TDI

« Odpowiedz #246 - Poniedziałek, 02.12.2013, 20:10:51 - NIEPRZECZYTANA »

Witam posiadam od niedawna seata cordobe z 1998r 1.9 GT TDI i ostatnio gdy jechałem samochod tak jakby tracil moc i swiecila sie kontrolka od świec zarowych zjechalem na bok zgasilem i probowalem odpalic znow po kilku probach odpalil i znow sie po chwili stalo to samo Wiecie moze o co chodzi .Z góry dziękuje
Krzysiek
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #247 - Poniedziałek, 02.12.2013, 20:22:55 - NIEPRZECZYTANA »

to jakie masz bledy?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
krzyniu Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warmia-mazury
Samochód: Seat Cordoba 1998r 1.9 GT TDI

« Odpowiedz #248 - Poniedziałek, 02.12.2013, 20:26:35 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem ponieważ nie wiem gdzie tu w okolicy ktos mi podepnie bo mieszkam w malej miescinie i dopiero co kupilem samochod :) dlatego pytam tak orientacyjnie czy mniej wiecej wiecie o co chodzi?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #249 - Czwartek, 05.12.2013, 18:38:26 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdź przekaźnik 109
Zapisane
cichy.1024 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kalisz/Wrocław
Samochód: Seat Altea 2004r. 1.9 TDI

« Odpowiedz #250 - Środa, 11.12.2013, 21:33:03 - NIEPRZECZYTANA »

posiadam błędy błędy 3(0x0003):6E we wskaźnikach i 2390(0x0956):69 w sieci pokładowej. Czy wiecie z czym mogą być one związane? wyprzedzająć pytania potencjometr od regulacji podświetlenia działa bez problemu.
Zapisane
damian2014 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat exeo,2009 2.0TDI CR

« Odpowiedz #251 - Niedziela, 23.02.2014, 13:18:39 - NIEPRZECZYTANA »

Witam!mam problem z seatem exeo chodzi o przeplywomierz co kilka dni odpala mi sie check.Wywala błąd niewiarygodny sygnał z czujnika g70 bład sporadyczny.Szczelnosc dolotu sprawdzona jest ok czy to bedzie uszkodzona przepływka ?jak to sprawdzic ?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #252 - Niedziela, 23.02.2014, 15:42:41 - NIEPRZECZYTANA »

logi dynamiczne i podmienic
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #253 - Poniedziałek, 02.06.2014, 23:16:36 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Znajomemu koledze sprawdzałem czy ma przepływomierz powietrza sprawny w swojej ibizie więć wypiołem swój i po skończeniu sprawdzenia złożyłem wszystko u siebie. Podczas odpalania Ibizą zaczęło szarpać wiec podniosłem maskę i sprawdzałem co się dzieje - zobaczyłem że nie wpiąłem wtyczki od przepływomierza. Po wpięciu wtyczki auto odpaliło bez problemu.

Na drugi dzień jechałem w trasę i przy około 120-130km/h Ibiza straciła moc - załączył się pewnie tryb awaryjny.
Po dojechaniu do domu podłączyłem Vaga i ukazały mi się takie oto błedy:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-00 - Open or Short to Ground
00575 -

Pierwszy rozumiem że dotyczy odłączonego przepływomierza a drugi chyba coś z ciśnieniem.
Czy powstanie tych dwóch błędów było spowodowane odpaleniem auta bez podłączonego przepływomierza powietrza?
Czy raczej kończy mi się zawór N75?

Niestety po wykasowaniu błędów nie miałem okazji zweryfikować czy auto łapie tryb serwisowy.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 03.06.2014, 09:44:14 wysłane przez emswisnia » Zapisane
damian12207 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza III, 2002, 1.9TDI 130kmi

« Odpowiedz #254 - Poniedziałek, 09.06.2014, 11:16:25 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, podpiąłem dzisiaj swoją ibize pod vag'a, wchodząc w klimatyzacje takie blędy cały czas się pojawiają:

710   Siłownik  przesłony odmrażacza-V107
zbyt duża oporność- błąd sporadyczny

1271   Silnik sterujący klapy temperatury-V68
zbyt duża oporność- błąd sporadyczny


1274   Silnik sterujący klapy przepływu powietrza-V71
zbyt duża oporność- błąd sporadyczny


Ogólnie dziwne odglosy wydaje mi ten klimatronik na wyłączonym słychac jakby klapy sie zamykaly nie wiem jak to nazwac...


od KYS: Scalono.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 09.06.2014, 15:21:52 wysłane przez KYS » Zapisane
Strony: 1 ... 15 16 [17] 18 19 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Błedy VAG - DIESEL
Skocz do: